Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat je bij een pot nivea op dezelfde dag van aankoop al de bodem kan zien ![]() En dat mijn economie-leraar zich liever niet op hakken vertoont ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() kzit aan't laatste deeltje bezig nu ![]()
|
Bij de barbecue mag t vlees niet zwart worden als je dit eet kan je kanker krijgen,door de zwarte kool die op je vlees is gekomen door te lang gaar heeft gestaan.
De zwarte pitjes in een aardappel altijd wegschillen veroozaken ziektes. Niet teveel pinda's eten kunnen ziektes veroorzaken,goedkope banketspijs kunnen witte bonen inzitten die een soort giftige stof in zich hebben,waardoor erge ziektes op kan lopen allen bij te veel eten. E=Europees toegevoegd e=ongeveer hoeveelheid pak Contamitant iets met achterblijfselen Aflatoxine iets met nature |
![]() |
|
*plantkunde
*dat ik echt ni te vaak meer in het studentenrestaurant moet gaan eten, bah, maarja, zo goedkoop, zo gezellig, zo niet zelf moeten koken *vriendschap op inet en dan irl is toch heel anders ... best een heleboel eigenlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() -Ik ben klaar met school en heb vrijwel zeker m'n vwo diploma op zak -Ik ga op vakantie met een vriendin en daar heb ik geweldig veel zin in -Ik ga de komende weken zowiezo alleen maar hele leuke dingen doen zoals optreden, examenfeestjes e.d. -Ik leer telkens meer gezellige mensjes kennen waaronder één jongen die ik met uitgaan ben tegengekomen en vandaag 2 uur mee heb ge'MSN'd ![]() ![]() -De zon schijnt volop -Ik heb telkens meer discipline om dingen te bereiken -Ik ben momenteel tevreden over m'n uiterlijk en m'n wardrobe |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Algemene schoolzaken |
Informatica Elselien | 1 | 13-05-2004 01:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |