| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=107210
stoute actie heb ik nu wel spijt vanEn soms denk ik van "wat zou ik dat wijf/joch een ram willen geven!!!!!!", is ook niet zo lief.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ... tis maar enigsinds serieus, en desnoods mag het ook wel daarna, maar er zit zo'n gigantische spanning tussen ons , niet alleen positief, maar tis echt zoiets wat je in films zou kunnen zien, dat het uiteindelijk 1 nacht zover komt en daarna gaan ze weer door met oude gedrag, het lijkt me gewoon leuk om die foute blikken te kunnen hebben, hem beetje plagen en uitdagen erna... het gaat dus eigenlijk meer om daarna ![]() ...en sommige mensen hebben nou eenmaal de afwijking op wat oudere mannen te vallen ![]()
|
|
||
|
Citaat:
Goed, maar daarna kan je natuurlijk lekker chanteren. "Ik wil een 9 voor dat examen, or else"
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Stoute gedachtes Schattekuuhh | 65 | 26-03-2013 15:37 | |
| Lifestyle |
Uitermate irritante woorden, zinnen & uitdrukkingen topic ZerO | 500 | 31-03-2005 11:17 | |
| Liefde & Relatie |
Verliefd, maar hoe nu verder? #2 Verwijderd | 159 | 25-03-2005 09:34 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 12:07 | |
| Lifestyle |
Hoe zie jij eruit? Verwijderd | 267 | 25-08-2002 19:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
3x niks: Zo is de zon...Ben van mij...Stoute droom.. Secreet | 4 | 31-07-2002 20:22 | |