Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou zo veel mogelijk dingen gaan verzamelen die ermee te maken zouden hebben, altijd handig voor later. Zoeken ze zich een breuk naar allerlei spullen uit de zoveelste oorlog, kom jij daar voor tig euro aanzetten met karren vol spul!
|
![]() |
Tuurlijk zal ik me opgeven. Onze grootouders of whatever hebben ook gevochten voor ONZE vrijheid die we nu hebben, zou jij dat niet doen voor je kinderen en klein kinderen?
k vind dat je t lichtelijk verplicht bent
|
Zou jij je opgeven voor vrijwillige militaire dienst? nee
Om je vaderland te redden? vaderland? for god sake ik kwam terug van vakantie en dacht dat ik nog steeds in turkeije zat! Om je familie te redden? die redden zichzelf wel Omdat je je toch verveelt? verveel me nooit Of om een held te worden? ik profileer me wel op een andere manier Of om dood te gaan? pff waarom helpen je gaat het toch wel
||
Citaat:
Ik ben nog nooit in Turkije geweest, maar ik kan het me idd wel voorstellen... Misschien ben ik dan eigenlijk nog nooit in Nederland geweest. Waarom, maatschappij, waarom? Ik stel een raszuivering voor. Sorry, maar ik erger me dood aan al die Turken hier. Verder buitenlands nieuws... of binnenlands, dat weet ik dan weer niet zeker. Ontopic: Waarom zou er in hemelsnaam oorlog uitbreken? Die Turken hebben toch alleen maar spuitbussen. Echt ontopic: Nee, oorlog, mij niet gezien. Ik vlucht wel. Is dat niet mogelijk, kom ik het huis niet uit. Word ik gezocht, duik ik onder. Zelfs met dienstplicht meld ik me op vakantie.
|
Ligt eraan wat voor oorlog... als 't enkel landje pik is wacht ik wel ff af... denk dat uiteindelijk toch wel verzet zal optreden...
als 't is van... systematisch dorpje voor dorpje... stad voor stad uitmoorden... dan ben ik wel bereid om enig verzet te bieden... of ik een "last stand" maak weet ik niet... vluchten kan altijd...
|
1. Ik vind dat deze topic een beetje rasistisch begint te worden....
2. Wat Pipo de Topicstarter beweert, dat de dienstplicht is afgeschaft, is onjuist. Jongens van 18 jaar worden nog steeds automatisch ingeschreven voor de dienstplicht en kunnen nog steeds woden opgeroepen wanneer de situatie dit vereist en het parlement zijn goedkeuring geeft.
|
Verwijderd
|
Rot maar mooi op met die tering-oorlog. Ik zou gewoon doorleven en doen wat ik aan het doen was. En als de nood echt aan de man zou komen, zou ik naar m'n beste vriendin gaan om daar de laatste momenten door te brengen.
Nooit zal ik een wapen ter hand nemen. De wereld gaat aan domheid ten onder, dat is een feit, maar daar hoef ik niet aan mee te werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik zou ook niks doen, ok ik ben dan wel een meisje en heb geen dienstplicht, maar ik zou zeker niet voor nederland de oorlog in gaan. ik bedoel, waarom? heeft nederland iets dat andere landen niet hebben?
ik voel totaal geen hechting aan dit land, ook al ben ik er geboren en getogen. het enige wat me hier houd is m'n familie en vrienden, en ik ben ervan overtuigd dat er heel wat betere plekken zijn om te wonen dan hier, voor wat ik wil dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verheerlijken van geweld en oorlog door intellectuelen AsianDF | 14 | 19-03-2006 13:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
De Hippiemeeting zaterdag 20 Juli Rotterdam Secreet | 304 | 18-08-2002 18:48 | |
ARTistiek |
een brief aan ... -Enid- | 2 | 21-02-2002 13:01 |