Als je je voicemail wil afluisteren maar je hebt geen beltegoed...dan moet je je telefoon uitzetten en dan met een vaste telefoon naar je mob bellen..en dan een 9 intoetsen..dan vraagt ie om een code...weet iemand welke code dat is?Of waar ik die kan vinden?!
Hier komen de meeste mensen dus ik d8 vraag het eventjes hier
Die code heb je dus zelf ingesteld toen je voor de 1e keer je voicemail hebt afgeluisterd... of mss heb daar zoals ik nooit zin in en sla je dat steeds over... dan weet ik het ook niet
Ik kan gewoon altijd 0628 500550 (Dutchtone voicemail) bellen en dan m'n mobiele nummer en geheime code intoetsen. Dat doe ik altijd, je gaat toch niet met je GSM je voicemail afluisteren? Da's echt hartstikke zonde van het beltegoed.
Nee, idd. Die zou je dan zelf ingesteld moeten hebben, en aangezien je dat niet gedaan hebt, zal je moet wachten tot je weer beltegoed hebt.. <<en dan kan je het dus zelf instellen.