Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ben 'n beetje bang dat ik dit jaar blijf zitten. Het is nog steeds niet helemaal duidelijk, heel irri! En ik ben bang voor de examens! Heb ik pas over 2 jaar hoor, maar als ik al die verhalen nu hoor van vrienden word ik al helemaal zenuwachtig. Zakken lijkt me echt een ramp! En ben ook wel een beetje bang dat m'n vriend het uit maakt. Niet dat dit nu binnenkort zal gebeuren hoor. Maar het idee dat ie zomaar uit mijn leven kan verdwijnen vind ik toch wel eng en kut! Citaat:
Maar Secreet... Hoe zit het met de vader? Weet hij het, wat vindt hij ervan, etc? Bevallen lijkt mij trouwens ook best wel scary! |
![]() |
||
Citaat:
ben zelfs wel een beetje jaloers ![]()
|
Ik vind het ook wel knap van je secreet, dat je dit allemaal zo goed kan regelen...dat je niet freakt ofzo. Ik zou echt uit mn dak gaan als ik erachterkwam dat ik zwanger zou zijn. Anyhow, ik hoop dat welke beslissing je ook maakt, je er blij mee zal zijn
![]() Oh, en om het ff ontopic te houden; ik ben erg bang of ik mn IB diploma zal halen of niet.
||
![]() |
Citaat:
![]() Wel heel fijn dat jullie bij elkaar blijven! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ga ik erop reageren.. najah ik wens je zoals iedereen waarchijniljk heel veel suc6 en geluk en sterkt lah maar zeggen.. enik hoop dat het allemaal gaat lukken wordt zeker de jongste forumbezoeker allertijden als hij/zij z'n moeder achterna gaat ![]() vat dit niet verkeerd op |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() k ben bang voor mn wiskunde tentamen.. ![]()
|
Verwijderd
|
> bang dat ik dit jaar niet ga halen
> bang voor mn ouders als ik dit jaar niet ga halen > bang dat ik volgend jaar door medewerking ook niet zal halen en afzak naar havo - omdat ik dan geen psycholoog meer kan worden > bang dat ik doordat ik geen psycholoog meer kan worden mjin hele leven lang een beroep moet doen waar ik een hekel aan heb > bang dat ik doordat ik een beroep doe waar ik een hekel aan heb mijn levenslust en positiviteit verlies > bang dat ik zonder mijn positive kijk op het leven net zo word als mijn ouders > oftewel: bang dat ik mijn leven geirriteerd en alleen doorleef > bang dat er niemand zal zijn die doorheeft wat daar de reden voor is > bang voor de mensen die geirriteerd en nutteloos leven, alleen om andere geirriteerde en nutteloze mensen nog erger proberen te irriteren > eigenlijk gewoon bang voor mensen > en hoe paradoxaal: ook bang voor eenzaamheid > bang voor de toekomst, omdat die zo onvast is > bang voor mezelf :/ ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Secreet, ff een vraagje: hoe oud ben je? Vraag ik me altij af als mensen zogezegd (zoals jij) 2 jaar zijn, of 36
![]() En ik ben bang voor mijn examen van Bedrijfsbeheer omdat ik mijn diploma daarop wel wil halen ![]() En ook voor mijn relatie die weer niet goed loopt (en we zijn net een week TERUG samen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|