Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
voor de rest ben ik gewon serieus gestoord, maarja
||
Citaat:
NU ben ik zo vaag bezig dat ik steeds op het verkeerde knopje druk. Op wijzig inplaats van Quote bijvoorbeeld. En als ik iets vraag zegt iedereen steeds ..................... (ja Lies!)
||
![]() |
Citaat:
Ja, Anke!! (nu ga ik ook jouw echte naam zeggen!! ![]() |
![]() |
|
hmm..mensen vinden mij vaak een rare....
Voorbeeldje.. Laatst stond ik op de gang met een paar klasgenoten te praten. Maakt de een een opmerking, zegt die ander: das een pleonasme. Ik (2 minuten later) is het geen contaminatie?
|
Ik kan het altijd al beter vinden met mensen van een iets hogere geestelijke leeftijd. Vond een hoop mensen van m'n eigen leeftijd (en veel mensen die ouder dan mij zijn) altijd vreselijk puberaal
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben van mening dat ik niet echt vaag ben, ik ben alleen wat warrig meer niet... ![]() |
![]() |
|
Ja ik ben echt zo'n gekkerd...
![]() Pff nee hoor, tamelijk normaal naja misschien wel een beetje raar soms, maar ehm... weet ik veel. Ja als ik een ding wil zeggen maak ik een heel verhaal en aan het eind ben ik dan vergeten wat ik wilde zeggen en is iedereen in slaap gevallen ![]() En ik stap in verkeerde trams terwijl ik al zes jaar naar dezelfde school ga. En ik hou van cactussen en mn vleesetende plantjes maar dat is niet zo heel raar. Ik ga nu even mn plantje water geven (moet elke dag *zucht*, maar ja, de liefde he... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb vrijdag op school vanaf het vierde uur door de gangen gehuppeld met h&m elfenvleugeltjes en een toverstokje, daarbij iedereen die ik tegenkwam op hun hoofd slaand met de woorden 'je zijt gezegend'
ik kan urenlang over het nuttelooste onderwerp praten, gisteren nacht bijvoorbeeld een discussie van drie uur gehad over wat beter was, boterbloemen of paardebloemen mijn vriendjes en vriendinnetjes scheld ik altijd uit (kuch, niet serieus bedoeld dan hoor), maar tegen mensen die tegen mij schelden weet ik nooit iets anders te zeggen dan 'ja lieverd, ga nou maar weer weg' ik kan (en moet ![]() als ik even niets weet om te zeggen ga ik zingen nieuwe ontdekking: ik ben in staat zonder kleurenblind te zijn en zonder opzet twee verschillende sokken aan te doen.. een roze en een gele mja.. maf genoeg? ![]() |
![]() |
|
Ik kan heel vaag zijn, ligt er precies aan met wie ik ben. Met iemand die ik niet zo goed ken doe ik eerder 'normaal', ik heb dan liever dat ze een beeld van me krijgen waarin ik niet meteen volledig voor gek verklaard wordt.. :/
![]() Als ik ergens alleen ben praat ik ook tegen mezelf, als je dan luistert hoor je de vreemdste dingen.. Ach ja, ik weet niet beter.. ![]() Overigens, waar en bij wie ik ook ben, ik spring altijd van de hak op de tak, dat schijnen mensen weleens vaag aan me te vinden.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ben eigenlijk altijd wel heel erg vrolijk en spontaan enzo.
alleen door het afgelopen jaar, wat ik allemaal heb meegemaakt, ben ik anders geworden. Meer verlegen en snelle humeurswisselingen enzo. Heel irritant. Ik kan een grap maken en daar samen met iemand om lachen en hem dan gelijk alweer uitschelden.... heel vervelend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-reactie --> net of die gasten van 20 (die denken dat ze zooo veel beter zijn dan die meisjes van 14) niet net zo vaag zijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |