![]() |
|
gebeurt dat vaak bij jullie? Mensen die je zomaar toevoegen, soms van het forum ofzo? Net weet en ik heb echt geen idee wie het is, het schijnt dat ik persoon wel ken? Hoe komen jullie erachter? En wat is het adres van de laatste persoon die je heeft geadd? Kunnen we elkaar misschien helpen
![]() anjanie00@hotmail.com deze persoon heeft mij dus net geadd...
|
![]() |
|
In de meeste gevallen is het bij beiden dan van: "ken ik jou?" en erna snel: "ben je van het forum?"
Het schijnt weleens ingewikkeld te zijn dat ik op msn geen Monica heet (of dat dat überhaupt heel mijn eigen naam niet is ).. Maar goed.. Ja de laatste keer was bij mij ook van de msn-topic ![]()
||
Citaat:
![]() ik zei toch dat ik goed kon acteren? Ik dacht heus niet dat jij en boogie samen werkte hoor. En ik block alleen mensen die ik irritant vind en waarmee ik nooit meer hoef te praten...zo'n iemand ben jij (voorlopig nog ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ... ik zal dr rekening mee houden ![]()
|
Die anjani00@hotmail.com had mij ook toegevoegd (wie doet dat nou?!?), maar verder komt het niet zo vaak voor. Meestal voeg ik zelf mensen toe (waarvan ik sommigen even daarna meteen weer nooit meer spreek)
|
Verwijderd
|
Mijn zusje beklaagt zich ook altijd bij mij .. voornamelijk toen ze op het seksualiteit forum postte, werd ze voortdurend door jongens toegevoegd. Maar ja, mijn zusje is best kortaf met zulke gevallen
![]() Was eergisteren nog .. voegt iemand haar toe en zegt "hoi" .. zegt zij terug "ken ik jou?" .. hij: "neuh, maar ik heb dingen van jou gelezen" .. zij: "oh .. doei" .. *block* ![]() |
![]() |
|
![]() |
gebeurt soms wel ..eh dan heb ik zoiets van huh ..wie izz da
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
a) Heeft geen MSN profiel. b) Kan niet gevonden worden met Google. c) Tevens niet met ubbharv. Is dus een redelijk nieuw lid, iig onder dat adres. |
![]() |
||
Citaat:
aan mij vroeg ze "wil je me blocken", hebbik ook gewoon gedaan. wat moet je ermee?
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Geen idee wie het is! Heb het nog niet gesproken ofzo.. Waarom voegt het half scholieren.com toe?!? |
![]() |
|
Dat gebeurt soms. Meestal zeg ik tegen zo'n persoon iets als: "Hoi. Ken ik jou?"
Heel soms zijn het mensen van een forum, maar vaak weet ik niet hoe het aan m'n adres komt, omdat diegene niks terug zegt of mij meteen blockt nadat ik iets heb gezegd. Waarbij ik mij dus afvraag wat het nut is om mij toe te voegen. Het adres van diegene die mij het laatst heeft ge-add weet ik niet meer, want ik heb 'r na een poos verwijderd omdat ze voortdurend offline ging en online kwam. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen adden mij gelukkig nooit zomaar. Ik heb m'n MSN-adres sowieso niet in m'n profiel staan, dus dat werkt al een beetje filterend. Mensen die me tóch adden moeten dus m'n MSN-adres van iemand die ik al in m'n lijst heb hebben gekregen. En dat kan meestal niet zoveel kwaad.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mjah, ik sprak haar vandaag aan op msn. Ik vroeg wie ze was en ze antwoordde heel vriendelijk met: Opkankeren, ga je rukken achter de keukendeur vieze homo! Die is dus geblokt en mijn lijst uit! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: de traagheid van het bestaan Tisch | 19 | 20-05-2004 22:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |