Advertentie | |
|
![]() |
|
ja idd heel irritant als mensen om de zoveel sec vragen of je er wel bent ofzo of shit gaan herhalen voor het geval je het niet ehbt ontvangen
gelukkig heb ik ze dat wel duidelijk gemaakt dat ze dat niet moeten doen ![]() ![]() verder, het ligt aan het gesprek als je een serieus gesprek hebt (gebeurt zelden) dan vind ik "full attention" wel logisch/sociaal zo niet, dan maakt het me niet zo veel uit |
![]() |
||
Citaat:
alsof jij nu vet loopt te balen door dat "dan niet" |
![]() |
|
Ligt een beetje aan het gesprek zelf.. als het gewoon wat geklets is dan boeit het niet dat je niet gelijk antwoord... maar als iemand z'n problemen komt vertellen of het een serieuzer onderwerp is, dan is het inderdaad niet netjes.. dan moet je wat meer aandacht geven.
|
Verwijderd
|
Ik reageer binnen een redelijke termijn. Zelfs al heb ik tien MSN-vensters open, dan werk ik gewoon het rijtje af: voor elk wat wils
![]() Alleen als ik echt zelf iets aan het doen ben, dan vergeet ik die venstertjes wel eens. Als ik intensief aan het zoeken ben of iets anders aan het doen ben met een ander programma, dan reageer ik heel onregelmatig. |
![]() |
|
![]() |
Meestal ben ik ook wel met wat andere dingen bezig. Dus dan reageer ik wat trager. En dat die schermpjes omhoog komen of dat die geluidjes komen, dat staat netjes uit. Eerste is zeer irritant tijdens het gamen of tijdens iets anders serieus in't algemeen.
Het hangt er ook vanaf. Als het gezellig is dan blijf je wel hangen, als het iemand is die je lang niet meer hebt gesproken ook, als het een bekende is met een probleem ook. Zo zijn er vast nog wel meer situaties. En als ik lig te slapen reageer ik ook niet. Goh ![]()
|
ik reageer wel vaker traag, omdat ik op dat moment net met iets anders bezig ben (en ik niet alles tegelijk kan doen
![]() En mensen die meteen antwoord eisen, komen in aanmerking voor de "block" ![]()
|
ik vind wel dat ik toch binnen de 10 minuten wel een antwoord mag verwachten..
want hoe geloofwaardig is het nou als iemand zegt: ik wil met je chatten en vind het leuk, als die gene antwoord na een kwartier...?
||
Citaat:
|
ik probeer het aantal schermpjes beperkt te houden, kan ik tenminste nog forummen... gister 3 schermpjes, ik moest me echt super haasten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het probleem is bij mij, dat ik niet altijd zo snel kan reageren. Bij ons stopt de verbinding ergewoon mee. Dan moet je ff w8ten. Dus sorry aan al die mensen die daardoor geen normaal gesprek kunnen voeren met mij!
|
Verwijderd
|
neej het ligt er wel aan op welke manier.
als iemand een heel verhaal vertelt en ik geef meteen antwoord, maar ik vertel dan een verhaal en het duurt een eeuw voor diegene wat zegt hebt zoiets van: das een beetje aso. Maar ik antwoord soms ook niet meteen en het boeit me ook niet als anderen niet meteen antwoorden. Wat ik wél irri vind, is dat sommige mensen (k noem geen namen ![]() maar als IK dan een keertje niet meteen antwoord of niet veel zeg beginnen ze meteen te zeiken "nou de volgende x mag je wel meer zeggen hoor" of "wat duurt het toch lang voordat je antwoordt". Dan denk ik GRRRRRRRR denk ff na!! |
![]() |
|
Als er een avond veel mensen op msn me aanspreken, ja dan ben ik niet echt snel.. als het iets rustiger is dan forum ik tussendoor ook nog een beetje of typ ik een mailtje. Ik probeer iig wel in een redelijke tijd weer te reageren, te lang moeten wachten is niet echt leuk. Maar dan nog heb ik wel eens een reactie gehad dat ik niet snel was
![]() ![]() Maar niet snel reageren, nee dat vind ik niet onbeschoft.
|
Verwijderd
|
hmpff wat een onzin, als ie je echt zow graag wil spreken dan moet ie je maar opbellen..
voor mij is msn-en gewoon iets wat je tijdens het surfen doet, en meestal msn je dan met een aantal mensen tegelijk.... Als het erg druk is op msn dan ga ik niej meer internetten maar alleen chatten met die mensies jah, maar ik ga echt niet me alleen op 1 persoon richten op msn, en de rest maar afsluiten/blokken/negeren ofzow... |
![]() |
|
![]() |
bij gewoon een simpel en gezellig gesprek kan iemand best even wachten vind ik. tis toch ook logisch dat je ook nog andere dingen doet? als het belangrijker is, of écht ergens over gaat reageer ik wel meteen. maar bij zo'n gesprek doe ik op dat moment er niks anders naast.
wat ik ook heeeel irritant vind is dat iemand 'hoi' ofzo zegt meteen als ik online kom, maar dan niks terug zegt als ik een vraag stel of zo ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja heeft iemand ook wel eens gezegd toen ik misschien 15 seconden nie had gereageerd.
Veel mensen in mijn lijst reageren vaak ook heel traag. Vind ik best irri, maar mot het maar accepteren als het bij die andere persoon druk is. Maar bij sommige mensen maakt me dat niet echt veel uit omdat ik soms nie weet wat ik mot zegge. Alleen bij goede vrienden die ik al een tijdje niet heb gesproken vind ik het wel rot als ze traag reageren als ik wil bijkletsen. Maar dat ik daar dan een hele discussie over ga maken, vind ik ook te ver gaan.
|
![]() |
|
|