![]() |
|
![]() |
Ik heb al 6 jaar hetzelfde mail adres, nl. denisje@hotmail.com
Nu is deze blijkbaar gehackt en me geheime vraagis verandert naar iets van: adsldghalshsi ofzoiets.... Ik kan er dus niet meer inkomen... Iemand enig idee??? Ik zit nu tijdelijk op amneshia@hotmail.com Denise
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Altijd weer die hackers de schuld geven, terwijl dat gewoon hele aardig mensen zijn... |
![]() |
|
![]() |
lol
Iemand was een zo stom om gewoon haar wachtwoord van haar hotmailaccount aan mij te geven. Ik kon er dus zo allemaal dingen mee gaan klooien. Maarja, ik ben weer eens te goed, ik heb alles maar zo gelaten. Ook al was het niet echt slim van haar. Het was trouwens echt het goeie wachtwoord. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb ooit voor hortmail de geheime vraag 133221 gehad met als antwoord weoerj wie dat raadt is een genie
|
Denk dat je die account nooit meer terug krijgt... neem een nieuwe account en bedenk een iets moeilijkere 'geheime' vraag met een iets moeilijker antwoord.. of neem gewoon een normale gratis account, bij 12move of hetnet ofzo
|
Verwijderd
|
Ok, om je dan toch maar te helpen:
Ga naar je secret question scherm. Daar staat ergens een link dat je de hotmail service een mail moet sturen. Zij sturen een mail terug en vragen om wat gegevens, als je deze goed invult krijg je je w8woord. Als je nu slim bent geef je als geboorteland: Egypte ofzow op, dan kunnen ze je secret question niet opvragen. Of je maakt je secret question gewoon onzinnig: de mijne is: Het antwoord is zo onlogisch dat ik de vraga niet hoef te stellen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer deze link maar. Ook handig voor iets anders
![]() http://registernet.passport.com/cont...f?lc=1043&sd=p |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Nou ben ik ook m'n e-mailadres kwijt ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ff ontopic weer, er zijn natuurlijk nog zat gratis providers om een nieuw adressie aan te maken, en schrijf dan gewoon je wachtwoord ff op ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sorrie dat ik zo aangevallen reageerde dan hoor *hug* ligt aan het caffeine-gebrek :/ en mja, het duurt inderdaad achterlijk lang.. maar goed, er zijn ook mensen die bijvoorbeeld de hele zomervakantie op vakantie gaan, en niet bij hun hotmail kunnen.. dan is het wel handig dat het zo lang duurt voor je er af ligt. ik vind het veel lozer dat je maar 1000 kb in je inbox mag hebben, en dat je junkmail daar bij gerekend wordt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ja hoor, simpel, gewoon terughacken! ga maar es naar hydrostudios.com dan moet je het emailadres invullen wat je wil hacken en daarna je huidige emailadres zodat ze daarheen het password van het gehackte adres kunnen sturen. LET OP!! ze vragen ook om je password van je huidige emailadres, vul daar niet je echte password in! verzin gewoon wat, dat werkt ook! succes K.G. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Tis zo simpel. Ik heb een tijd terug ook al een vriend duidelijk gemaakt dat "Wat is je achternaam" geen goeie was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry meneer Koen, maar iemand die zichzelf toegang verschaft tot een e-mail account van een ander op de manier zoals hierboven beschreven valt wel degelijk onder hacken. Veel mensen vergeten dat het niet de gebruikersnaam is die iemand autoriseert tot een systeem, maar de desbetreffende persoon. Het feit dat door onzorgvuldigheid iemand toegang kan krijgen tot een systeem en / of een onderdeel van dat systeem, valt toch echt onder hacken.
||
Citaat:
De term hacken komt in de wet niet voor. Wel heert er een algemene consensus dat 'hacken' toch wel wat meer werk is dan simpelweg iemands secret question te raden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|