Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
HEY dat heb ik ook gehad ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het stomste was nog dat je de adres-stickers nog op de tijdschriften moest plakken..Kunnen ze dat zelf niet doen ofzo..:/ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() elke dag nieuw oogschaduwtje op ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik was best fout..knalroze lippenstift had ik op..als ik foto's terugzie van toe..neehh..maar ja, bruggers zagen er vroeger sowieso niet uit (no offense to anyone ![]() maarrruh ik dwaal af..:/.. ik zal wel ff moven uit dit topic.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() S'ochtens krijg je idd geen hap naar binnen. Alleen een zooi koffie om wakker te blijven
|
Ik ging een keer bij men tante een hele bloemenperk ontdoen van onkruid bij 35 *C, wat een pokkewerk was dat zeg (en je krijgt allemaal sneetjes enzo en bultjes op je benen, want met 35*C ga ik niet met een lange broek lopen)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar owkee ik zoek dus nog een vakantiebaantje. Dan mot ik dus deze baantjes hierboven me niet nemen??? Ach jah mot het zelf wete he...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je bent heel de dag met je handen bezig terwijl je ondertussen toch na moet denken en je maakt elke keer weer iets anders.
|
Ik moet morgen beginnen....ben benieuwd wat het wordt
![]() Ik ga als secretaresse bij het hoofdkantoor van de rabobank werken in Utrecht....CLS, correspondent banking etc.... Oftewel: allemaal Japanners, Grieken, Zweden, Italianen, Denen, en ga zo door aan de lijn:/ Werk daar dan wel 40 uur in de week en in het weekend nog 18 uur bij het griekse restaurant waar ik werk..... Dus.....de komende 4 weken 7 dagen per week werken, maar ach... Ik word riiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkk!!!!!! ![]() ![]()
|
![]() |
nouu ik ben nu 2x bij 't bejaardethuis gweest, hele tijd aardappelz op een bord gooie dat kei snel langs komt op een lopende band en alsz je daar eindelijk meje klaar bent, moet je 300 dienbladen 300 borden 300 glaze etc. in de afwasmachin zette.. daz duz echt nixxxxxxx duz ga dr nu al weer weg
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat deed ik samen met een vriendin. Die fiets inclusief tijdschriften viel inderdaad regelmatig om, maar daar hadden we eigenlijk best wel lol om. ![]() ![]() Maar we verdienden er belachelijk weinig mee voor die 5 uur per week dat we daarmee bezig waren. f14,- per persoon namelijk. Het was ook niet bepaald leuk werk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik stond er afgelopen zaterdag.....hartstikke warm was het er, vooral met die ovens enzow...gelukkig was t maar een halve dag ![]() |
![]() |
|
|