Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 20:48
Verwijderd
Wat is het stomste werk dat je ooit als bijbaantje of in de vakantie hebt gedaan?? Ik heb errug slechte ervaring met het plukken van alstroemeria's... wat een shitwerk is dat zeg!! Reacties graag!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2002, 20:49
Verwijderd
zeg schedelnestje

werken doe je voor je zelf
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:
zeg schedelnestje

werken doe je voor je zelf
Ja.. maar kben gewoon benieuwd naar iemands werkervaringen.. ongeacht of je nu voor je zelf werkt of niet
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:51
Shock
Shock is offline
krantenwijk
Oud 07-06-2002, 20:53
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Tja niet echt stom werk gehad kmaak het gewoon naar me zin anders is het ook niet leuk meer maar als ik echt moet kiezen is dat bij de total waar ik nog steeds werk
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:54
Verwijderd
Ja.. ik bedoel ook gewoon t werk op zich he.. niet de collega's enzo eromheen!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:56
Amidala
Amidala is offline
Tulpenkoppen (zere rug) ) en krantenwijk (blaren )
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:57
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
tomaten plukken (vroeg op, elke dag vies groenig, zaterdagmorgen 6 uur werken, dus meteen door vanaf uitgaan, is niet te doen)
Oud 07-06-2002, 20:58
simple creed
simple creed is offline
uien schillen en uien sorteren... maar was altijd wel vet gezellig

ik liet alleen steeds mijn mesje op de lopende band vallen en kwam die weer tussen de uien die fijngehakseld worden tot de uien die je in die zakjes kan kopen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:01
rockyj
rockyj is offline
euhm ik denk afwassen
Oud 07-06-2002, 21:03
Paige
Paige is offline
Media Expresse bezorgen..Vakantiewerk..
Ik was 14..:/..Pokkewerk..Me fiets viel de hele tijd om..Gooide vaak de bladen in de verkeerde brievenbussen..Etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:04
Bikinie-meisje
Citaat:
rockyj schreef:
euhm ik denk afwassen
afwassen is echt cool

als ik kijk bij ons ; de afwassers hebben het maar chill'; lekker peukie tussendoor, de borden in het machientje stoppen en dat is het, meer houdt het niet in, de serveersters moeten de borden zelf afvegen :/
Oud 07-06-2002, 21:04
Dutchian
Dutchian is offline
Tomaten Plukken
zelfde redenen om Bikinie-meisje
Vroeg je nest uit (4/5 uur), bloed heet in de zomer, je handen stinken enorm naar die rotdingen heel de dag lang (zelfs na 10 keer wassen!)
Oud 07-06-2002, 21:05
Bikinie-meisje
Citaat:
Paige schreef:
Ik was 14..:/..Pokkewerk..Me fiets viel de hele tijd om..Gooide vaak de bladen in de verkeerde brievenbussen..Etc. etc.
\
HEY dat heb ik ook gehad Elke keer me fiets zo zwaar aan een kant (ik was te lui om 2x heen en weer te gaan); viel me fiets steeds om, en ik langs de kant wachten tot er iemand voorbij kwam die hem op kon tillen hahaha ik kon dat zelf niet
Oud 07-06-2002, 21:06
Bikinie-meisje
Citaat:
Dutchian schreef:
Tomaten Plukken
zelfde redenen om Bikinie-meisje
Vroeg je nest uit (4/5 uur), bloed heet in de zomer, je handen stinken enorm naar die rotdingen heel de dag lang (zelfs na 10 keer wassen!)
ik was de eerste dag flauw gevallen hahaa weet ik nog wel; ik kan gewoon geen ontbijt eten om 5 uur jezus
Oud 07-06-2002, 21:07
Bikinie-meisje
Maar geloof me, vanuit het uitgaan meteen door om te werken ; NOOIT DOEN. Wat een klotedag toen trouwens...
Oud 07-06-2002, 21:08
Bikinie-meisje
Ik heb ook eens in de vakantie op een kantoor gewerkt, dat is ook kut. Zie je de zon schijnen door het raampje, zit jij binnen tot 5 uur :/
Oud 07-06-2002, 21:10
Paige
Paige is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
\
HEY dat heb ik ook gehad Elke keer me fiets zo zwaar aan een kant (ik was te lui om 2x heen en weer te gaan); viel me fiets steeds om, en ik langs de kant wachten tot er iemand voorbij kwam die hem op kon tillen hahaha ik kon dat zelf niet
Haha..Ik moest 3x heen en terug..Ik had een mega-wijk..Pff..Ik heb het 3 weken gedaan..Een week had ik zelfs 2 wijken..Nouu, ik had het niet meer..En ik dacht natuurlijk dat ik veel verdiende he..Maar nee hoor, 210 gulden (!) in totaal..Voor 5x lopen..

Het stomste was nog dat je de adres-stickers nog op de tijdschriften moest plakken..Kunnen ze dat zelf niet doen ofzo..:/
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:11
Bikinie-meisje
Citaat:
Paige schreef:

Haha..Ik moest 3x heen en terug..Ik had een mega-wijk..Pff..Ik heb het 3 weken gedaan..Een week had ik zelfs 2 wijken..Nouu, ik had het niet meer..En ik dacht natuurlijk dat ik veel verdiende he..Maar nee hoor, 210 gulden (!) in totaal..Voor 5x lopen..

Het stomste was nog dat je de adres-stickers nog op de tijdschriften moest plakken..Kunnen ze dat zelf niet doen ofzo..:/
mijn wijk grensde gelukkig aan me huis, maarrrr geef toe, je werd wel lekker bruin !
Oud 07-06-2002, 21:13
Paige
Paige is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

mijn wijk grensde gelukkig aan me huis, maarrrr geef toe, je werd wel lekker bruin !
Daar dacht ik toen nog niet aan (zomervakantie na de brugklas)...Ik begon net make-up te ontdekken..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:15
Bikinie-meisje
Citaat:
Paige schreef:

Daar dacht ik toen nog niet aan (zomervakantie na de brugklas)...Ik begon net make-up te ontdekken..
ik ontdekte het in groep 8

elke dag nieuw oogschaduwtje op hahaha schattig eigenlijk
Oud 07-06-2002, 21:18
Paige
Paige is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

ik ontdekte het in groep 8

elke dag nieuw oogschaduwtje op hahaha schattig eigenlijk
zo vroeg al.. ..
ik was best fout..knalroze lippenstift had ik op..als ik foto's terugzie van toe..neehh..maar ja, bruggers zagen er vroeger sowieso niet uit (no offense to anyone )..tegenwoordig zijn al die meiden mode-popjes geworden enzo..het begint steeds vroeger..

maarrruh ik dwaal af..:/..
ik zal wel ff moven uit dit topic..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:24
Bikinie-meisje
Citaat:
Paige schreef:

zo vroeg al.. ..
ik was best fout..knalroze lippenstift had ik op..als ik foto's terugzie van toe..neehh..maar ja, bruggers zagen er vroeger sowieso niet uit (no offense to anyone )..tegenwoordig zijn al die meiden mode-popjes geworden enzo..het begint steeds vroeger..

maarrruh ik dwaal af..:/..
ik zal wel ff moven uit dit topic..
haha ik bruine lippenstift met zon randje eromheen hahahaha
Oud 07-06-2002, 21:54
Dutchian
Dutchian is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

ik was de eerste dag flauw gevallen hahaa weet ik nog wel; ik kan gewoon geen ontbijt eten om 5 uur jezus
Uitgaan moet je idd niet doen, kan je meteen vanuit de kroeg/disco (wat je ook doet) meteen zonder naar huis te gaan, naar de tomaten, kom je half aangeschoten daar aan niet goed
S'ochtens krijg je idd geen hap naar binnen. Alleen een zooi koffie om wakker te blijven
Oud 07-06-2002, 22:13
boardbabe
boardbabe is offline
Ik ging een keer bij men tante een hele bloemenperk ontdoen van onkruid bij 35 *C, wat een pokkewerk was dat zeg (en je krijgt allemaal sneetjes enzo en bultjes op je benen, want met 35*C ga ik niet met een lange broek lopen)
Oud 08-06-2002, 06:16
WolterB
WolterB is offline
afwassen.........
Oud 08-06-2002, 15:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Maar geloof me, vanuit het uitgaan meteen door om te werken ; NOOIT DOEN. Wat een klotedag toen trouwens...
Doet een vriend van mij al jaren

Maar owkee ik zoek dus nog een vakantiebaantje. Dan mot ik dus deze baantjes hierboven me niet nemen??? Ach jah mot het zelf wete he...
Oud 08-06-2002, 16:24
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Dutchian schreef:

Uitgaan moet je idd niet doen, kan je meteen vanuit de kroeg/disco (wat je ook doet) meteen zonder naar huis te gaan, naar de tomaten, kom je half aangeschoten daar aan niet goed
S'ochtens krijg je idd geen hap naar binnen. Alleen een zooi koffie om wakker te blijven
Of XI CLIMAX, dat werkt bij mij altijd perfect
Oud 09-06-2002, 10:24
AZSXC
AZSXC is offline
heb ik nog nooit gehad!
...ben nog te jong volgens mij
Oud 09-06-2002, 10:25
mickael
mickael is offline
Stomste vakantiebaantje....

Stofzuigen in een veevoederfabriek met een stofkapje op mijn kop...
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:39
PV
PV is offline
Citaat:
Paige schreef:
ghehe dat heb ik ook gedaan, 1,5 jaar heb maar 3 keer ofzo verkeerd bezorgd.. fiets is ook nogal wat keren omgevallen, flikkerderen al die tijdschriften op straat
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:43
fruitmand
fruitmand is offline
hehe
Oud 09-06-2002, 10:57
Luca
Luca is offline
Ik heb een leuk baantje
Oud 09-06-2002, 11:18
martijn1985
martijn1985 is offline
hmm..dat was zeker het tulpenkoppen....vanwege je rug...
Oud 09-06-2002, 12:14
BBEM
BBEM is offline
productiewerk lijkt me het vreselijkste werk om te doen, ik heb het zelf ook een dag gedaan en daarna meteen gestopt. Twee weken later had ik iets veel leukers dat nog beter betaalde ook.
Oud 09-06-2002, 12:17
Shock
Shock is offline
Citaat:
BBEM schreef:
productiewerk lijkt me het vreselijkste werk om te doen, ik heb het zelf ook een dag gedaan en daarna meteen gestopt. Twee weken later had ik iets veel leukers dat nog beter betaalde ook.
Ohw ik heb vorig jaar 5 weken productiewerk gedaan en dit jaar weer 6 weken, maar ik vind het best wel leuk hoor, zolang het niet om lopende band werk gaat dan.
Je bent heel de dag met je handen bezig terwijl je ondertussen toch na moet denken en je maakt elke keer weer iets anders.
Oud 09-06-2002, 13:25
Marlous
Marlous is offline
Ik moet morgen beginnen....ben benieuwd wat het wordt

Ik ga als secretaresse bij het hoofdkantoor van de rabobank werken in Utrecht....CLS, correspondent banking etc....

Oftewel: allemaal Japanners, Grieken, Zweden, Italianen, Denen, en ga zo door aan de lijn:/

Werk daar dan wel 40 uur in de week en in het weekend nog 18 uur bij het griekse restaurant waar ik werk.....

Dus.....de komende 4 weken 7 dagen per week werken, maar ach...

Ik word riiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjkkkkkkk!!!!!!
Oud 09-06-2002, 22:58
*Miss-Teeq
*Miss-Teeq is offline
bij de v&d dat is echt kinderarbeid het was m'n 1ste baan en ik kreeg nog meer zakgeld dan loon. ik dus echt nooit meer daar werken
Oud 10-06-2002, 14:25
hellowkittiej!
hellowkittiej! is offline
nouu ik ben nu 2x bij 't bejaardethuis gweest, hele tijd aardappelz op een bord gooie dat kei snel langs komt op een lopende band en alsz je daar eindelijk meje klaar bent, moet je 300 dienbladen 300 borden 300 glaze etc. in de afwasmachin zette.. daz duz echt nixxxxxxx duz ga dr nu al weer weg
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 15:08
Eva*
Eva* is offline
Citaat:
PV schreef:

ghehe dat heb ik ook gedaan, 1,5 jaar heb maar 3 keer ofzo verkeerd bezorgd.. fiets is ook nogal wat keren omgevallen, flikkerderen al die tijdschriften op straat
Ik heb ook Media Expresse ongeveer een jaar geholpen met omroepbladen en tijdschriften rondbrengen.
Dat deed ik samen met een vriendin. Die fiets inclusief tijdschriften viel inderdaad regelmatig om, maar daar hadden we eigenlijk best wel lol om.
Maar we verdienden er belachelijk weinig mee voor die 5 uur per week dat we daarmee bezig waren. f14,- per persoon namelijk.
Het was ook niet bepaald leuk werk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 15:10
miro
miro is offline
Bij het trefpunt van de hema, hotdogs, rookworsten en ijsjes enzo verkopen. Nou ja, t was wel gezellig maar niet echt leuk. De hele dag staan in de worstenlucht, bijna geen pauze.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Bij het trefpunt van de hema, hotdogs, rookworsten en ijsjes enzo verkopen. Nou ja, t was wel gezellig maar niet echt leuk. De hele dag staan in de worstenlucht, bijna geen pauze.
jah trefpunt sux
ik stond er afgelopen zaterdag.....hartstikke warm was het er, vooral met die ovens enzow...gelukkig was t maar een halve dag
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:56
Verwijderd
Haha.. dit is best wel grappig om te lezen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten