Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2002, 10:51
Roos
Roos is offline
Stel, je hebt een maand Pfeiffer. Het gaat echt niet goed, je bent ontzettend moe en gaat nauwelijks naar school.
Maaarr.. aanstaande woensdag heb je een groot tentamen (telt 50% SE). Je kan nog 1 les volgen, die heb je best hard nodig, maar je voelt je echt ontzettend slecht.

Wat zou je doen? Even je lichamelijke klachten opzij zetten en gewoon doorzetten, of luister je naar je lichaam en duik je je bed in?
In hoeverre kan jij lichamelijke klachten/pijn opzij zetten voor iets wat je moet doen, iets wat af moet of iets wat belangrijk is?

edit: moe = moet in topictitel
Oud 14-06-2002, 10:54
KazzZ
KazzZ is offline
toch gaan dan...als je het echt niet kunt missen, moet je er maar wat voor over hebben.
Maar als het niet belangrijk is, blijf ik gewoon lekker thuis
Oud 14-06-2002, 11:02
de
de is offline
Ik zou het zeker doen als ik jou was, je kan het toch in ieder geval proberen, als het echt niet lukt kan je altijd nog naar huis.
Toch?

In ieder geval beterschap.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:15
owlbeer
owlbeer is offline
Ik hoef nie meer naar school
Oud 14-06-2002, 11:17
vixen
vixen is offline
ik zou wel gaan. Als je het echt hard nodig hebt dan moet het maar. Daarna kan je ontzettend trots op jezelf zijn dat je het hebt gedaan!
Oud 14-06-2002, 11:23
Verwijderd
*ging met knallende hoofdpijn naar zijn centrale examens 4 jaar geleden*

Het moest maar .. ben bij de meeste ervan trouwens vroeger weg gegaan, het ergste daarbij was Wiskunde B .. die ik in een half uurtje deed (en alsnog een 8.5 haalde)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:20
Luca
Luca is offline
Ik denk dat ik wel zou gaan. Het is een belangrijk tentamen, waarvoor je het doet. Misschien heb je het wel echt hard nodig. Ik zou gaan.
Oud 14-06-2002, 12:59
Li
Li is offline
ik zou zeker naar school gaan!
Ik heb de hele winter pfeiffer gehad en ben toen ook één les voor een SE naar school gegaan, omdat ik anders geen idee had wat het onderwerp was enz...
Ik ben blij dat ik het gedaan had, want wonderbaarlijk haalde ik m'n hoogste cijfer voor geschiedenis ooit, een 8,6

Ik zet redelijk vaak m'n klachten opzij voor iets, omdat ik vaak m'n klachten of kwaaltjes wegstop, ik wil te graag fit zijn, heel irritant..
En verder heel veel bterschap, ik weet hoe het voelt:/
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 13:22
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:
ik zou zeker naar school gaan!
Ik heb de hele winter pfeiffer gehad en ben toen ook één les voor een SE naar school gegaan, omdat ik anders geen idee had wat het onderwerp was enz...
Ik ben blij dat ik het gedaan had, want wonderbaarlijk haalde ik m'n hoogste cijfer voor geschiedenis ooit, een 8,6

Ik zet redelijk vaak m'n klachten opzij voor iets, omdat ik vaak m'n klachten of kwaaltjes wegstop, ik wil te graag fit zijn, heel irritant..
En verder heel veel bterschap, ik weet hoe het voelt:/
Dat is typisch Li he ... mij kennende zou ik lekker in m'n bed blijven liggen. Ik ben in en in slecht.
Oud 14-06-2002, 13:31
Gothic
Gothic is offline
Als die les belangrijk is zou ik alleen naar die les gaan... zeker als dat examen 50% telt...
Oud 14-06-2002, 16:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bij ons op school kun je ook met andere klassen de les volgen. Je mag komen wanneer je wil of als je zin hebt. Dus ik kijk dan ff of ik niet op een ander moment naar school kan.
En BTW: Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand met Pfeiffer gewoon een half jaar thuis bleef zitten om te herstellen en nie naar school ging
Oud 14-06-2002, 16:26
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
toch gaan dan...als je het echt niet kunt missen, moet je er maar wat voor over hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 19:33
Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Ik ga altijd naar school, ook als ik me ziek voel (gebeurt trouwens niet zo vaak). De hele dag alleen thuis is ook zo saai en op school heb je tenminste nog afleiding.
Een keer mocht ik niet naar school van mn moeder, maar ik wilde wel heel graag. Ik was door mn enkel gegaan, en niemand kon me brengen en ik kon niet op de fiets. Ik had die dag oook maar twee uur.
Oud 14-06-2002, 21:42
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Miss_Kazzz schreef:
hier sluit ik me bij aan
Oud 14-06-2002, 21:54
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou proberen om naar school te gaan, en als het echt niet gaat ja pech dan maar gezondheid is echt belangrijker. Vraag desnoods of een leerling die goed in dat vak is om langs te komen om het allemaal een beetje uit te leggen en met je door te nemen
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:58
Piccola
Piccola is offline
Ik zou toch gaan!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 12:29
Shock
Shock is offline
Ligt eraan... eigenlijk hou ik niet van ziek thuis zitten (niks kunnen doen, alleen maar liggen, kan ik niet tegen), dus ik zou wel naar school toe gaan. Ik moet me echt beroerd voelen wil ik thuis blijven...
Oud 15-06-2002, 14:28
hoeva
hoeva is offline
ik zou alleen dan naar die les gaan, en daarna weer naar huis... die ene les zou ik dan me ff moeten verzetten, maar als het echt zo belangrijk is... zou ik wel gaan.
ik zou me wel naar school laten brengen, en niet op de fiets gaan
Oud 15-06-2002, 19:00
Verwijderd
voor school zou ik in m'n bed blijven liggen...
ik ben wel een keer uitgegaan toen ik eigenlijk echt helemaal doodop was.......maar dat doe ik nooit meer want dat ging écht fout
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 22:06
Geraldine
Geraldine is offline
als ik die les echt heel erg hard nodig heb ga ik wel, maar als het niet persee hoeft blijf ik lekker in bes liggen hoor.
Oud 16-06-2002, 23:52
Verwijderd
Ach ik zou best kunnen gaan maar alleen als het echt nodig is (inleveren belangrijke po ofzo) niet voor een gewone les... dan hoop ik maar het beste van die toets
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:35
simple creed
simple creed is offline
ik zou niet gaan.... je lichaam is veel belangrijker dan die school... die school kan altijd nog wel..... als je niet gaat kan je je lichaam haast wel moorden..

ik ben zelf van het winter ook ziek geweest 2 maanden.. ik heb gewoon naar mijn lichaam geluisterd en nog te vroeg begonnen eigenlijk wnat ik ben er nog niet overheen.... ik moet nog elke zaterdag een aleve nemen omdat ik het werk anders niet vol hou......

dus naar mijn mening staat je lichaam veruit op de eerste plaats!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 21:46
Verwijderd
k denk dat ik het wel zou proberen..
of aantekeningen vragen ofzow
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 22:06
Cupcake
Cupcake is offline
Ik zou niet meer naar de les gaan als ik me echt heel beroerd voelt. Anders voel ik me niet sterk genoeg voor mn tentamen, daar moet ik toch wel goed voor uitgerust zijn, dus...
Oud 18-06-2002, 14:29
Sommetje
Sommetje is offline
Ik zou het wel doen, hoe ziek ik mezelf ook voel. Zelf blijf ik ook zelden weg van school als ik ziek ben. Als het echt heel belangrijk voor je is, zou ik wel gaan. je hebt nog een hele zomervakantie om uit te rusten.

Sterkte!!
By the way: is dit geen onderwerp voor het onderdeel school?
Oud 18-06-2002, 16:44
Pink panter
Pink panter is offline
zie wel
Oud 18-06-2002, 17:13
Roos
Roos is offline
Wat een doorzetters hier
Reageren

Regels voor berichten