Advertentie | |
|
![]() |
|
ik had ook vaak van die dingen zoals: disco, jongens links, meisjes rechts, bak chips in het midden
maar verder dingen zoals: neem je zwemspullen mee en dan neit zwemmen. En de nodige versieringen, hoe meer hoe beter, toetertjes, van die grote buizen kleurstof/snoep poeder waarmee iedereen na 1 minuut onder zit. ezeltje prikje, dat heb ik eigenlijk nooit gedaan, maar dat kan je met mijn vrienden niet doen, dan vallen er gewonden. een feestje van een paar jaar geleden was uit de hand gelopen: Aan de overkant zat een irritant ventje ons uit te dagen, en toen hadden we de bakken met bitterballen en andere frituur zooi richting raam gegooid, dus: raam onder, ventje onder, moeder naar buiten. Was verder best alche ![]()
|
ik deed meestal vroeger een speurtocht met allemaal opdrachten en de groep die de meeste opdrachten goed had won iets
|
oh, en als jullie gaan dansen;
"meisjes, gooi jullie schoen op een stapel in het midden van de vloer! Jongens, pak er eentje! De jongen moet met het meisje dansen die de schoen heeft die die jongen in zn hand heeft!" deden we ook altijd vroeger op feestjes
||
Citaat:
![]() - het gevaarlijke snoepje, - trampoline gesprongen - spijkerpoepen ![]() - Kinderen voor kinderen gekeken op videoband, - Doorgevertje onder het friet eten - voetbal met waterflessen - snoepketting gemaakt van dropveters en nibbitringen
|
Verwijderd
|
hoi,
ik geef donderdag 27 juni mijn feestje, want ik ben dan jarig. Je wordt om 13.00 verwacht en we brenegn je om 19.00 weer thuis, je hebt dan al gegeten! Neem wel je zwembroek mee, maar we verklappen nog niet wat we gaan doen! Als je onverhoopt niet kan komen, bel dan even. Ik hoop je dan te zien! groetjes jelle |
![]() |
||
Citaat:
ennuh van die toeters en hoedjes enzow opzetten sjah en op de basisschool deden we altijd flesje draaien en spelletjes met dobbelstenen enzow en dan kussen en natuurlijk schuifelen.... ahhh die goeie ouwe tijd... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hahaha
leuk zo'n feestje cake versieren is ook heel leuk met slagroom en poedersuiker en hagelslag (chocolade en gekleurde) en smarties... en dan wil niemand het meer opeten!! haha ja, spekhappen en zuurtjes uit een bak met water pakken ZONDER HANDEN osfo heel leuk hoor ook stoelendans en moordenaartje is leuk |
![]() |
|
Verwijderd
|
aardappelrace
spijkerpoepen koek happen (aan een touwtje) snoep happen (in een bak met water) cake/eierkoek versieren ezeltje prik (rosi denkt het zelfde als ik ![]() speurtocht door de wijk (uitgezet met pijlen en opdrachtjes op de stoep (met stoepkrijt)) figuren van van die smeltkralen maken ![]() schminken naar een (kinder ![]() euh...naja, zat te doen iig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
ideetjes voor m'n verjaardagsfeestje? snoopy | 45 | 31-03-2005 22:09 | |
De Kantine |
Briljante geesten gezocht... Skibi | 25 | 28-05-2003 22:11 |