Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 12:27
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Hebben jullie ook van die dingen die je altijd doet, terwijl het vaak onnodig is. En als je dan een keer met jezelf afspreekt het 1 keertje niet te doen, doe je het toch weer...

Ik heb dat altijd met deuren op slot doen. Ik controleer altijd 2 keer of tie wel echt op slot zit en ehm maarja dies niet echt apart ofzo, hebben jullie wel van die vreemde dwangmatische handelingen?
Oud 23-06-2002, 12:31
Talon
Talon is offline
4 uur cup a soup
Oud 23-06-2002, 12:43
beuk
beuk is offline
Citaat:
Talon schreef:
4 uur cup a soup
momenteel pikante tomaat
Oud 23-06-2002, 13:01
Shock
Shock is offline
forummen
Oud 23-06-2002, 13:05
Talon
Talon is offline
Citaat:
beuk schreef:

momenteel pikante tomaat
ik vind de erwten wel lekker
Oud 23-06-2002, 13:09
Verwijderd
Dwangmatig
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 13:24
beuk
beuk is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dwangmatig
dwangmatig taalfouten verbeteren?
Oud 23-06-2002, 13:45
MORTICIA
MORTICIA is offline
voordat ike ga slapen ..duz echt slapen in de zin van ike ga liggen en doe mijn ogen dicht MOet ik persee naar de wc gaan zwaar irritant izz het najah k kan het niet afleren ..
Oud 23-06-2002, 15:02
Joanie
Joanie is offline
Heb niet echt handelingen maar het is wel zo, als ik langs een spiegel loop, of langs iets wat reflecteerd, MOET ik er gewoon even inkijken... (zie ik er nog wel leuk uit, kan ik ermee door, loopt mijn make-up niet uit, zit mijn haar nog wel leuk etcccccccccc, die vrouwenkwaaltjes)
Oud 23-06-2002, 15:13
Shock
Shock is offline
Citaat:
Joanie schreef:
Heb niet echt handelingen maar het is wel zo, als ik langs een spiegel loop, of langs iets wat reflecteerd, MOET ik er gewoon even inkijken... (zie ik er nog wel leuk uit, kan ik ermee door, loopt mijn make-up niet uit, zit mijn haar nog wel leuk etcccccccccc, die vrouwenkwaaltjes)
ghehe dat heeft m'n broertje nou ook
Oud 23-06-2002, 15:39
Luca
Luca is offline
Voordat ik een deur van toilethokje in een onbekende ruimte/plaats op slot doe, eerst 3 keer kijken of ik het dan straks weer open krijg.

En wakker worden met gemopper. Ik vloek en praat veel in mijn slaap. En ik word bijna altijd boos wakker.
Oud 23-06-2002, 15:41
independancy wanted
independancy wanted is offline
Als ik een sigaret weggooi, dan MOET ie uit zijn, anders kan ik niet verder lopen Als ik hem dus niet gelijk helemaal uittrap, loop ik terug om hem goed uit te trappen.

Het zijn trouwens dwangmatige handelingen
Oud 23-06-2002, 16:15
*reech*
*reech* is offline
vreemde 'gewoonte' van mij: de kastjes van de keuken mogen niet openstaan...waarom? weet ik niet, maar moet ze altijd dichtdoen!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 18:38
WolterB
WolterB is offline
als ik op een openbaar toilet zit, altijd nog ff chekken of ie wel echt op slot zit (als de deur al op slot kan), heb nl een x gehad dat dit dus niet zo was en dat dr iemand wilde binnenkomen, maar was net optijd met het slot alsnog erop gooien
Oud 23-06-2002, 18:53
Verwijderd
controleren of ik alles bij me heb.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 18:54
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
*reech* schreef:
vreemde 'gewoonte' van mij: de kastjes van de keuken mogen niet openstaan...waarom? weet ik niet, maar moet ze altijd dichtdoen!
Daar heb ik ook een tijdje last van gehad: alle kastdeuren en zo moeten gewoon dicht. Nu laat ik ook regelmatig mijn kastdeur open staan.
Vroeger vond ik vaak als ik in huis ergens heen liep dat ik via dezelfde weg terug moest lopen, dus niet achter de bank langs als ik op de heenweg voor de bank langs gelopen was. Daar ben ik onderhand ook overheen gegroeid.
Oud 23-06-2002, 19:05
-Meisje-
-Meisje- is offline
Mijn kastdeur MOET ook altij dicht als ik ga slapen. Kheb eens meegemaakt dat ze nog half open stond, en ik ging slapen en ik hoorde ineens een krakend, piepend geluid... Ik zie de kastdeur open gaan Mijn kat
Maar kheb er zo'n schrik van gekregen da ze dus nu gewoon dichtmoet!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:28
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
*reech* schreef:
Ik heb dat op mijn kamer.. mijn kastdeuren moeten goed dichtzitten enzo.. anders slaap ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:35
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
als ik naar huis loop, moet ik altijd over een bepaalde drempel lopen.

verder moeten idd. alle kastjes en laden dicht en ik wil ook echt de "klik"gehoord hebben

verder valt het geloof ik wel mee.
Oud 23-06-2002, 19:38
simple creed
simple creed is offline
ik moet vlak voordat ik ga slapen naar de wc....

als het 5 min. geleden is kan ik al niet meer slapen....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:35
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

ghehe dat heeft m'n broertje nou ook
*belt dokter*
*ja Joan hier, ik ken een GOZER die leidt aan VROUWENKWAALTJES. Heeft ie misschien teveel hormonen geslikt?*

Hij zit toch nie op forum he? whehehe
Oud 24-06-2002, 03:58
Verwijderd
elke ochtend koffie drinken uit een bepaalde beker
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:33
BendeBen
BendeBen is offline
- als iemand toevallig eens de deur naast mijn kamer dicht doet dat moet ik m altijd open doen want anders dan valt het me zo op en loop ik de hele tijd te kijken/denken

- ook heeeeeel irri als je in je bed ligt en je ziet dat de gordijnen niet helemaal dicht zijn (daarbovenin weetjewel ) altijd moet ik dan uit mn bed komen en de gordijnen dichtrossen

- ook moet ik slalommen tussen de streepjes op het fietspad

- op het hockeyveld; als het een erg zanderig veld is en er staat een overduidelijk voetspoor in dan moet ik die altijd ff wegvegen

vast wel meer alleen die weet ik ff niet
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:37
BendeBen
BendeBen is offline
ja weetikwel

een redelijk normale:
ik loop de hele tijd met mn hand in/op mn bilzak waar mn portomonee zit
verder in mn rechtervoorzak checken of mn foon er nog is en in mn linkervoorzak checken of sleutels er nog zitten
soms check ik gelijk mn horloge

en van die stofvlekken ofzo op je zwarte schoenen moeten er gewoon af

oja, staand pissen in een plonstoilet altijd rondjes om het gat draaien, maar nooit erin
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:53
Monica
Monica is offline
Citaat:
Luca schreef:
Voordat ik een deur van toilethokje in een onbekende ruimte/plaats op slot doe, eerst 3 keer kijken of ik het dan straks weer open krijg.
Ja, dat doe ik ook
Oud 24-06-2002, 21:05
ABrules
ABrules is offline
Ik moet altijd de 3e boterham pakken. als er nog maar 2 inzitten moet ik een nieuwe zak openmaken en als ik in de winkel ben kan ik nooit het voorste product pakken alleen maar het 2e of verder.

dit schijnt een gevolg te zijn van dat je graag alles wilt controleren ofzo, je wil onbewust de touwtjes in handen hebben zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:30
Belle
Belle is offline
bewust de onderste tree van de trap overslaan, van de tweede trap naar boven, controleren of de wcdeur op slot kan zonder vast te komen te zitten, altijd te veel thee inschenken, t bovenste deel eruit gieten en er weer wat nieuwe bijgieten

*spoort niej*
Oud 24-06-2002, 21:32
Verwijderd
okeej.. ff kijken of ik dit kan uitleggen
ik zit altijd alles te tellen dat tot 5 gaat.
loop ik op een weg en dat is met 5 tegels. Dan tel ik ze eerst van links naar rechts.. dan van rechtsnaar links. dan van het midden uit tegelijkertijd naar de buitenkant. En terwijl ik dat tel beweeg ik m'n vingers er gelijk bij.

En als ik in de bus zit of in de auto, gaik m'n voeten denkbeeldig op die witte streepjes zetten. of er precies tussen proberen te komen.
Heel raar. .heb ik de laatste tijd best veel last van. En soms wor ik er helemaal gek van
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:40
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
loop ik op een weg en dat is met 5 tegels. Dan tel ik ze eerst van links naar rechts.. dan van rechtsnaar links. dan van het midden uit tegelijkertijd naar de buitenkant. En terwijl ik dat tel beweeg ik m'n vingers er gelijk bij.

En als ik in de bus zit of in de auto, gaik m'n voeten denkbeeldig op die witte streepjes zetten. of er precies tussen proberen te komen.
Heel raar. .heb ik de laatste tijd best veel last van. En soms wor ik er helemaal gek van
?????????????????????????????????????
Oud 24-06-2002, 21:42
Verwijderd
10 keer controleren of ik de deur wel echt op slot heb gedaan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:43
Verwijderd
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:

klinkt alsof jij er lang overdoet om van A naar B te komen
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:49
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Als ik ga douchen of plassen controleer ik altijd 2 keer of de deur wel op slot zit....dat moet gewoon van mezelf......
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:53
miro
miro is offline
Ik moest vroeger altijd met mn tenen knikken bij elke lantaarnpaal. En soms maak ik mezelf nog wel eens wijs van "als ik niet voor die auto bij de rotonde ben dan gebeurt er iets" en dan ga ik keihard fietsen ....hmm kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:01
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ook als ik altijd op een bepaalde brug rij, moet ik even 5 seconden stoppen van mezelf.....waarom weet ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:16
Slaughterer
Slaughterer is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Luca schreef:
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Monica schreef:

Ja, dat doe ik ook

hm...ik ben dus toch niet gek
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:58
battlestar
battlestar is offline
nooit me bord leeg kunnen eten...dus ik moet altijd iets op me bord laten liggen
sjaah slecht..en vaag
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 00:03
Eva*
Eva* is offline
Van mij moeten ook de kastdeurtjes dicht zijn. Of de deuren van de ruimte waar ik in zit.
Of als ik bijvoorbeeld iets uitgum, moet ook echt alles uitgegumd zijn.
Als ik iets dicht of op slot heb gedaan, controleer ik altijd extra of 't echt dicht is.

Vroeger hield ik vaak m'n adem in als ik over schaduw (behalve m'n eigen natuurlijk) fietste en dan 'mocht' ik weer uitademen als de schaduw afgelopen was. Dat was soms bijna niet mogelijk en erg vermoeiend als er bijvoorbeeld veel bomen langs de weg stonden.

Ik kan nog wel meer bedenken, volgensmij heb ik best veel dwangmatige handelingen, maar ik merk daar niet zoveel van.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 08:34
Verwijderd
Citaat:
jellerd schreef:
klinkt alsof jij er lang overdoet om van A naar B te komen
nee hoor.. ondertussen loop, fiets of rij ik gewoon door

voglensmij ist echt veemd wat ik heb en doet niemand dat
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 09:38
Black Reina
Black Reina is offline
als k van me moeder naar me vader toefiets (=ong 4 km) dan kom k over zon lang fietspad van betonblokke, en dan zit er om de2 meter ongeveer zon ribbel, kheb de tic dat dan per se 1 voet, omstebeurten boven die ribbel moet kome als dat niet uitkomt dan zet k m in een andere versnelling of stop ff met trappe
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:08
Flamer
Flamer is offline
Mensen afzeiken
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:44
Kitten
2x checken of ik de auto nu wel of niet gesloten heb
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:45
Shock
Shock is offline
Citaat:
Kitten schreef:
2x checken of ik de auto nu wel of niet gesloten heb
dat gaat tegenwoordig toch automatisch
Oud 25-06-2002, 11:38
Kitten
Citaat:
Shock85 schreef:

dat gaat tegenwoordig toch automatisch
juh

maar .. soms heb ik de gewoonte om na 10 passen s terug te gaan om te kijken of ik m wel degelijk 'automatisch' heb gesloten
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 11:48
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Nou de stoeptegels liggen meestal ongelijk..
Je hebt een rijtje die met 'n halve steen begint, dan een rij met een hele steen, dan weer met 'n halve,.. enz..
En als ik niks te doen heb moet ik dan telkes op et rijtje van de hele stenen lopen..

Vroeger had ik wel erger dat ik als ik iets met links dee, dat ik dan ook iets met rechts moest doen..
En als de auto bijv. een bocht naar links maakte klopte het voor me gevoel niet totdat ie weer naar rechts ging!
Oud 25-06-2002, 11:50
helenaatjuh
helenaatjuh is offline
ehm......water drinken na een fles cola
dus dat is 2 keer per dag
kweet nie waar het op slaat maar het moet gewoon
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:09
Blubje
Blubje is offline
uhh ik MOET altijd alle treden van de trap tellen...ik weet dus zo ongeveer bij iedereen in huis hoeveel treden tie heeft

en waar ik niet tegen kan en wat ik dus ook MOET veranderen is kettinkjes bij mensen die niet goed zitten, dus als het sluitinkje helemaal naar beneden is gezakt of het hangertje zit verkeerd om, daar kannik egt niet tegen

als ik loop op de stoep dan mag ik ook niet op de lijntjes komen en als ik aant fietsen ben dan moet ik in een rechte lijn fietsen, dus als je op een fietspad rijdt en er liggen tegels die allemaal gelijk liggen dan moet ik in 1 rij tegels blijven rijden

en nog veel meer dingen, zoals idd alle kastjes dicht, openbaar toilet 10x checken of de deur wel Echt op slot zit, de hele tijd voelen of ik mun portomonnee, telefoon en sleutels nog heb...

mja verder bennik helemaal niet dwangmatig hoow *kuch*
Oud 26-06-2002, 13:24
Monica
Monica is offline
Citaat:
Slaughterer schreef:
hm...ik ben dus toch niet gek
dat mag je zondag uitleggen
Oud 26-06-2002, 14:40
Boogie
Boogie is offline
op een blikje tikken voor ik die open doe