Advertentie | |
|
![]() |
|
Voordat ik een deur van toilethokje in een onbekende ruimte/plaats op slot doe, eerst 3 keer kijken of ik het dan straks weer open krijg.
En wakker worden met gemopper. Ik vloek en praat veel in mijn slaap. En ik word bijna altijd boos wakker.
|
als ik op een openbaar toilet zit, altijd nog ff chekken of ie wel echt op slot zit (als de deur al op slot kan), heb nl een x gehad dat dit dus niet zo was en dat dr iemand wilde binnenkomen, maar was net optijd met het slot alsnog erop gooien
||
Citaat:
Vroeger vond ik vaak als ik in huis ergens heen liep dat ik via dezelfde weg terug moest lopen, dus niet achter de bank langs als ik op de heenweg voor de bank langs gelopen was. Daar ben ik onderhand ook overheen gegroeid.
|
als ik naar huis loop, moet ik altijd over een bepaalde drempel lopen.
verder moeten idd. alle kastjes en laden dicht en ik wil ook echt de "klik"gehoord hebben ![]() verder valt het geloof ik wel mee.
|
- als iemand toevallig eens de deur naast mijn kamer dicht doet dat moet ik m altijd open doen want anders dan valt het me zo op en loop ik de hele tijd te kijken/denken
- ook heeeeeel irri als je in je bed ligt en je ziet dat de gordijnen niet helemaal dicht zijn (daarbovenin weetjewel ![]() - ook moet ik slalommen tussen de streepjes op het fietspad - op het hockeyveld; als het een erg zanderig veld is en er staat een overduidelijk voetspoor in dan moet ik die altijd ff wegvegen vast wel meer alleen die weet ik ff niet |
![]() |
|
ja weetikwel
een redelijk normale: ik loop de hele tijd met mn hand in/op mn bilzak waar mn portomonee zit verder in mn rechtervoorzak checken of mn foon er nog is en in mn linkervoorzak checken of sleutels er nog zitten soms check ik gelijk mn horloge en van die stofvlekken ofzo op je zwarte schoenen moeten er gewoon af oja, staand pissen in een plonstoilet altijd rondjes om het gat draaien, maar nooit erin ![]() |
![]() |
|
Ik moet altijd de 3e boterham pakken. als er nog maar 2 inzitten moet ik een nieuwe zak openmaken en als ik in de winkel ben kan ik nooit het voorste product pakken alleen maar het 2e of verder.
dit schijnt een gevolg te zijn van dat je graag alles wilt controleren ofzo, je wil onbewust de touwtjes in handen hebben zeg maar. |
![]() |
|
bewust de onderste tree van de trap overslaan, van de tweede trap naar boven, controleren of de wcdeur op slot kan zonder vast te komen te zitten, altijd te veel thee inschenken, t bovenste deel eruit gieten en er weer wat nieuwe bijgieten
*spoort niej*
|
Verwijderd
|
okeej.. ff kijken of ik dit kan uitleggen
ik zit altijd alles te tellen dat tot 5 gaat. loop ik op een weg en dat is met 5 tegels. Dan tel ik ze eerst van links naar rechts.. dan van rechtsnaar links. dan van het midden uit tegelijkertijd naar de buitenkant. En terwijl ik dat tel beweeg ik m'n vingers er gelijk bij. En als ik in de bus zit of in de auto, gaik m'n voeten denkbeeldig op die witte streepjes zetten. of er precies tussen proberen te komen. Heel raar. .heb ik de laatste tijd best veel last van. En soms wor ik er helemaal gek van |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Luca schreef: Voordat ik een deur van toilethokje in een onbekende ruimte/plaats op slot doe, eerst 3 keer kijken of ik het dan straks weer open krijg. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
hm...ik ben dus toch niet gek ![]() |
![]() |
|
Van mij moeten ook de kastdeurtjes dicht zijn. Of de deuren van de ruimte waar ik in zit.
Of als ik bijvoorbeeld iets uitgum, moet ook echt alles uitgegumd zijn. Als ik iets dicht of op slot heb gedaan, controleer ik altijd extra of 't echt dicht is. Vroeger hield ik vaak m'n adem in als ik over schaduw (behalve m'n eigen natuurlijk) fietste en dan 'mocht' ik weer uitademen als de schaduw afgelopen was. Dat was soms bijna niet mogelijk en erg vermoeiend als er bijvoorbeeld veel bomen langs de weg stonden. Ik kan nog wel meer bedenken, volgensmij heb ik best veel dwangmatige handelingen, maar ik merk daar niet zoveel van. |
![]() |
|
als k van me moeder naar me vader toefiets (=ong 4 km) dan kom k over zon lang fietspad van betonblokke, en dan zit er om de2 meter ongeveer zon ribbel, kheb de tic dat dan per se 1 voet, omstebeurten boven die ribbel moet kome
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou de stoeptegels liggen meestal ongelijk..
Je hebt een rijtje die met 'n halve steen begint, dan een rij met een hele steen, dan weer met 'n halve,.. enz.. En als ik niks te doen heb moet ik dan telkes op et rijtje van de hele stenen lopen.. Vroeger had ik wel erger dat ik als ik iets met links dee, dat ik dan ook iets met rechts moest doen.. En als de auto bijv. een bocht naar links maakte klopte het voor me gevoel niet totdat ie weer naar rechts ging!
|
uhh ik MOET altijd alle treden van de trap tellen...ik weet dus zo ongeveer bij iedereen in huis hoeveel treden tie heeft
![]() en waar ik niet tegen kan en wat ik dus ook MOET veranderen is kettinkjes bij mensen die niet goed zitten, dus als het sluitinkje helemaal naar beneden is gezakt of het hangertje zit verkeerd om, daar kannik egt niet tegen ![]() als ik loop op de stoep dan mag ik ook niet op de lijntjes komen ![]() ![]() en nog veel meer dingen, zoals idd alle kastjes dicht, openbaar toilet 10x checken of de deur wel Echt op slot zit, de hele tijd voelen of ik mun portomonnee, telefoon en sleutels nog heb... mja verder bennik helemaal niet dwangmatig hoow ![]()
|
|