Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hmmmm ik heb dat idd wel eens maar dan weet ik meestal gewoon niet meer hoe ik thuisgekomen ben ik heb wel 1 andere ervaring
![]() ik was op een feest waar het drank gratis was dus menig pils en sterke drank volgde en de volgende dag hoorde ik dat ik op dat feest samen met 2 maten (die er ook niks meer vanaf wisten) een hoop meiden uit heb staan schelden voor vuile slet nadat ze dat nummer van de vliegende panters hadden gedraait ![]() ik was iig heel blij dat ik niemand kende daar ![]()
|
heb ik maar 1x echt gehad .. toen was ik op een feest met een jongen geweest, die ik helemaal niet kende (rest van de school wel, bleek later..) en het jaar daarna kwam ik bij hem in de klas .. en WAT EEN ASS!! damnnn dat vond ik écht niet leuk! Maargoed.
Ben jij soms naar het dijkfeest geweest ofzo sc? Dat je dit wilde weten? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gezoend met de broer van beste vriendin Verwijderd | 9 | 03-04-2016 17:08 | |
Psychologie |
Een zware week diane | 3 | 08-11-2002 21:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |