Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach - de studie die ik zou gaan volgen stond van vroeg af aan al vast. Ik wilde eerst psychiater worden, maar vanaf m'n elfde groeide mijn interesse in de advocatuur. Ik heb dus nóóit lopen stressen bij decaanlessen over welke opleiding ik zou gaan volgen - ik had zelfs de universiteit al uitgezocht in de tweede klas (tot grote ergernis van mijn decaan - ik móest en zóu per sé naar meerdere open dagen gaan om me góed te oriënteren, iets wat ik weigerde
![]() Verder heb ik wel wat kleine foutjes gemaakt wat betreft vriendinnen en bijbaantjes, maar ach - ik zie 't meer als ervaringen dan grote fouten. Spijt is niets voor mij. Ik zou me als ik jou was ook geen zorgen maken over je vervolgopleiding. Zet gewoon eens een aantal interessante beroepen naast elkaar en verzamel er informatie over. Dan wordt 't slechts een kwestie van wegstrepen om je favoriete studie / beroep over te houden. ...over de kwestie autorijden hoeven we kort te zijn - of je wil 't, of je wil 't niet. Wil je 't, dan vraag je ze aan, wil je 't niet, dan wacht je er nog even mee. Meer echte verplichtingen heb je nauwelijks op je zeventiende - school is 't belangrijkste. |
![]() |
|
ik weet niet of je dit bedoeld
ik ben vaak wel bang om keuze's te maken die heel erg belangrijk zijn voor mn toekomst. ben gewoon bang voor alles wat in de toekomst zal gaan gebeuren. als ik een verkeerde afslag neem, zou alles kunnen verranderen wat voor mij bestemd was. Ik ben gewoon bang dat ik het ideale leven voorbij loop door een verkeerde beslissing te maken. ik wil ook niet denken aan mijn studie enzo...als ik een verkeerde keuze daarmee maak zit ik er voor mn hele leven aan vast...of heb ik sowieso een paar jaar er aan verspild die gedachten is gewoon eng...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja ik moest ook studierichting kiezen.. en dan ook kiezen welke school, kweet ook niet of ik et goed heb gedaan allemaal.. maar ik MOET nu eenmaal wel kiezen..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homeopathie en andere bullshit Drs. M | 62 | 03-01-2005 15:34 | |
Liefde & Relatie |