Advertentie | |
|
![]() |
|
Zodra het slechter gaat, gaan mensen klagen. Economie niet goed, ontslagen die vallen en al dat soort dingen, zoek er maar een reden voor. Dan krijg je vooral rechtse meningen. Rechtse partijen bestaan al lang genoeg en ze komen allemaal met redelijk hetzelfde, iedere keer als het weer 'slechter' gaat. Het is maar net of je de ideeen ook waar kunt maken. Na een bepaalde periode verdwijnen ze vaak genoeg weer. Ik trek me er niet zoveel van aan, vind het maar een beetje teveel gedoe. Ik zou dan ook niet op ze stemmen.
En racisten, ja jammer dat die waarschijnlijk altijd zullen blijven bestaan :/
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind de meeste punten van extreem rechtse partijen overdreven, al vind ik wel dat het asielbeleid nu eens goed geregeld moet gaan worden. Laat alleen de mensen die het écht nodig hebben binnen, anderen gewoon niet.
Verder ben ik het helemaal met Monica en Nare man eens
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat zijn gewoon racistische ideeën. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor mijn mening: zie signature. Anneliese Marie Sara Frank, 12-06-1929 - ca. 01-03-1945. De grootste vijand van ons land is anti-semitisme. Dat moet worden uitgeroeid. |
![]() |
|
triest dat ze mensen beoordelen op huidskleur, of, zoals tegenwoordig in de mode is, op religie. hokjesdenken.
natuurlijk moet het immigratiebeleid goed geregeld worden. heb je ooit wel eens iemand horen zeggen: ik vind dat we het slecht moeten regelen? nee. ik ook niet. de vraag is alleen, als we er al vanuitgaan dat wij recht hebben om mensen toegang tot het stukje aarde waarop we wonen te ontzeggen, welke criteria we dan moeten stellen. moeten we alleen politieke vluchtelingen toestaan? moeten we alle mensen toestaan die in hun eigen land in hun bestaan bedreigd worden? Dus ook hongersnood, ziekten die in het desbetreffende land niet genezen kunnen worden? Welke landen zijn veilig? enz.
|
![]() |
|
Met sommige punten van gematigd rechts ben ik het wel eens. Het immigratiebeleid hoort daar overigens niet bij. Maar extreem rechts is gewoon laagschedelig.
En ik heb het ook niet zo op mensen die te lui zijn om goed te spellen.... ![]()
|
![]() |
Over het algemeen zijn die lui net zo dom als hun standpunten, daarbij komt dat ze vervuld van haat zijn, dat hun mening creert. Zolang Nederland tollerant blijft kunnen ze hier vrij weinig maken gelukkig
![]() Echter vind ik lui die vinden 'ophangen die handel!' ook niet helemaal goed snik... het blijven mensen!
|
jah,ik ben zle fook wel een betje rechts,ik vind dat ze zich motte gedragen,als ik in een discotheek sta en word in me hol geknepen en ik zeg er iets van kijken ze me stom an........gedraag je nou eens!!!!!! (ja toch?)
tuurlijk je hebt ook foute NL's maar.......kijk npu zelf altijd is er wel iets op tv van die buitenlanders en altijd als je ergens loopt kom je wel zo'n stinkert tege.......,van mij magge we oprotte!!!! ja word hier gewoon geterroriseert door die ezels!!! ik ken me er zo kwaad om maken....
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien moet je ook maar es gaan verhuizen ![]() Of is dat je teveel moeite? Ik vraag me af waarom jij er dan nog wel woont, en ja er zijn probleemwijken, maar als je goed nadenkt(voor zover je dat kunt) dan weet je heus wel dat extreem-rechts niet de oplossing is. Die partijen en aanhangers ervan hebben alleen maar standpunten over allochtonen en buitenlanders, en ALLE ANDERE ONDERWERPEN DAN?? laten we dat niet vergeten. En denk es na over WAAROM ze dan jatten?? vast niet omdat ze rijk zijn, denk es na met je hersens, die heb je gekregen om ermee te denken, en stinkerts wil ik ze niet noemen, aangezien jij in zo een buurt woont zul je ook wel stinken ![]() Misschien is dit hard, maar jouw commentaar liegt er ook niet om. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
de laatste tijd vaak |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik probeer crimineel gedrag door allochtonen helemaal niet goed te praten. Het is een feit dat de criminaliteit in Nederland voor een onevenredig groot deel door 'allochtonen' wordt gepleegd (ik zet het tussen aanhalingstekens omdat een groot gedeelte van die groep allang Nederlander is, ze hebben gewoon de NL'se nationaliteit). Maar ik ken evenveel asociale Nederlanders die crimineel gedrag vertonen als allochtonen. Om eerlijk te zijn heb ik zelfs vaker last van Nederlandse kamptypes, met vier gouden kettingen, kabeltruien en rondrijdend in een verlaagde Opel GSI. Op dat soort figuren lijkt een overhemd en een nette broek ook wel het effect te hebben als een rooie lap op een stier. Paupers. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
laat ze allemaal maar lekker hierheen komen, en dan bedoel ik ook echt allemaal.
laat ze lekker profiteren van onze gastvrijheid.. Zij wonen vaak in een warmer land, dat ook nog eens groter is. Dus als ze allemaal hierheen komen, komt dat land vrij, en gaan we daar toch met zijn allen heen? ![]() ![]() Dan hebben we geen last meer van drukte ed ![]() Iedereen zijn eigen lappie grond enz.. Maarja, binnen een paar jaar komen ze je dan weer achterna, alsof je honing aan je reet hebt ![]() Aangezien ze toch van iemand moeten profiteren... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik aanbid de racisten, Hitler is mijn grote voorbeeld...
![]() mjah ik zie niet in hoe iemand het wél eens kan zijn met rascisten... Op zich is het waar dat er verschillen zijn tussen verschillende 'rassen' van mensen, maar het lijkt mij toch echt niet de reden om anderen wegens hun ras minderwaardig te achten s
|
|