Advertentie | |
|
![]() |
|
ehm vanacht
![]() ![]() ![]()
|
Was zat in slaap gevallen en ik moest gaan zeiken. Ik loop de badkamer op maar voordat je bij de plee komt, kom je langs een spiegel, ik zag iets over de spiegel bewegen(mezelf dus achteraf
![]() ![]() |
![]() |
|
ik had me koptelefoon op, was lekker aan het csen, komt ineens me moeder binne. (hoorde ik niet) staat ze ineens langs me en schreeuwt keihard in me oor: IRENE ETEN!
![]() ![]() ![]() en laatst gingen we barbequen en langs mij stond een klein tafeltje met niks erop, op een gegeven moment zat er opeens een SUPER GROTE LANGE SPIN op ![]() dus ik heel hard gillen en dus viel ik gelijk om met me stoel naar achteren ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zat smiddags op de bank tv te kijken en toen was ik duz alleen thuis en mijn pa en ma zouden savonds heel laat trug komen..
hoor k dat er bij de voordeur een sleutel in het gat komt, en iemand door de gang loopt..... aaa ik zat helemaal stijf op de bank.. was dat mijn zus die al meer dan een jaar het huis uit is .. dan verwacht je niet zomaar dat ze ff binne komt wandelen...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eergisteren, ik zat 's avonds samen met een vriendin tegen een standbeeld en ik zag 2 mensen aan komen lopen, maar ze kwam aan de andere kant van het standbeeld niet meer tevoorschijn. Dus ik draai me naar haar toe en zeg 'Waar zijn ze nou gebleven?' en zij kijkt achterom, en precies op dat moment springt 1 van die mannen tevoorschijn van achter het standbeeld. Ik heb nog nooit van m'n leven zo hard gegild
![]() |
![]() |
|
Een uurtje geleden, ik zat al een tijd aan de telefoon in de wacht bij de helpservice van Planet Internet. De hele tijd dezelfde wachttoon met dezelfde zachte stem tussendoor dat er nog wachtenden voor je zijn. Tot er ineens iemand opnam om me te helpen, terwijl er vlak voor nog werd gezegd dat er nog 5 wachtenden voor me waren. Toen schrok ik wel
![]() ![]()
|
![]() |
Paar uur geleden, kzat bij 'm ouders in de auto. Waren we bij een stoplicht (we moesten rechtdoor) en alle stoplichten stonden op groen. Er waren dus 2 banen voor rechtdoor, en wij bleven op dezelfde baan. Staat er een idioot stil voor het groene licht
![]() Maar dan schrik je dus wel als je bijna tegen zo'n gek opknalt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|