Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Schijnheil. |
![]() |
||
Citaat:
typisch dat ze die gozer niet veel geven in dit land maar ik denk dat hij 15 jaar krijgt en ze stoppen hem nog even 5 jaar in het gekken hok en laten hem dan vrij terwijl ze hem in anderen landen zouden vergassen eigelijk is dit land veel tesoftie ze moeten die kerel vergassen en pim rulezzz |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ga naar Amerika verhuizen ofzo, dat zou je een beter 'rechtssysteem' vinden denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee Volkert is mijn held niet en Pim al evenmin. En ik zat niet te zeiken, ik gaf wat feiten weer.
|
grapjes over bin laden mocht why niet over volkert
en je kan het best niet met pim eens zijn maar dat is nog geen reden om een onschuldigen man dood tewensen of dood temaken pim had humor hij leefde dat zie je niet bij de balkende of melkerd die zijn ze dood als wat ik staat achter pims ideeen en blijf dat doen maar zelfs als ik het niet met hem eens was zou ik het nog een gave gast vinden hij kwam teminsten uit voor een mens |
![]() |
||
Citaat:
kinderachtig nee binladen is er om in de zeik genomen teworden het kan geen vlieg kwaad denk dat het een stuk woede uiting is wat die mensen doen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mensen die bekent zijn worden altijd in de zeik genomen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En Volkert heeft iemand vermoord die het hele volk ontroerde (positief of negatief). Ik snap zelf niet dat veel mensen die Pim alleen kenden van zijn politieke campagnes nu nog zo om hem huilen en achter hem aanhangen, want wat kenden ze hem nou. Maar Pim heeft meer losgebracht in Nederland zelf dan Bin Laden.
||
Citaat:
claus gaat zo ook dood mogen de mensen daar ook niet om huilen omdat ze hem niet kennen |
![]() |
|
|