Advertentie | |
|
![]() |
|
En nu de vriendjes, Ik zal even de belangrijkste aanwijzen... Linksboven zie je de babyface van Thije.. Thije is zo lief, hij is net een ADHD-kindje in het lichaam van een lange jongeman
![]() En die spaanse jongeman (de derde van rechts) is mijn vriendje.. Alleen heeft meneer even besloten de komende 6 weken in Spanje door te moeten brengen.. Lief is ie wel. En de rest? Die is ook lief! voor de rest van mijn vrienjes (die jou natuurlijk fascineren) kijk je op www.egol.tk
||
Citaat:
![]()
|
![]() Gedrocht, Marieke, Ik en Susan ![]() Jordiiiiiiiiiiiiii ![]() Seppie ![]() Lucinda, David Jo en Debby ![]() Joni ![]() Jermaine ![]() Linda en Arnaud ![]() Kimberly, Bart en Tessa ![]() Matthew ![]() Sanderrrrrrrrrrrrrrr ![]() Sjoerd ![]() Lexje, Seppie en Danny ![]() Gandor ![]() Mikey ![]() Onder dit pak zit Lennart ![]() Roberttttt ![]() Nicky ![]() Rosa, Tessa en Esther ![]() Laura en Wendy ![]() Annemarie en Anita Ik heb nog meer vrienden hoor, kon alleen geen foto's van ze vinden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kweet niet of ze dit leuk zullen vinden... Maar jah!
![]() Dit zijn Anne & Elise! Zij zijn nu al 5 jaar goeie vriendinnen van me en ik zit bij ze in de klas. Ze zijn heel lief, eerlijk en grappig. ![]() ![]() Dit is Carlo! Hij is echt een grote lieve schat! Hij is Italiaans. Ik praat Italiaans tegen hem zodat ik kan oefenen.. En hij praat Engels tegen mij zodat hij dat beter kan leren! Hij woont dus in Italië en ken hem via internet. Na 4 jaar gaan we deze zomer dan eindelijk eens meeten! ![]() Het gaat hier om het middelste meisje, Elske. Leuke meid waar je lekker mee kan kletsen en winkelen! De laatste tijd spreken we elkaar alleen wat minder.. Dit zijn Mai, Maarten en Sanne. Ik ken deze 3 pas een jaar. Maar ze zijn wel super cool! ![]() Hier gaat het om de 2 linkse, Martijn & Marloes, broer en zus. Ik ken die 2 al mijn hele leven en zij zullen ook altijd vrienden van me blijven. We weten alles van elkaar en kunnen over alles praten enzo. En natuurlijk ook veel lol samen! De rechter is hun nicht.. Iemand die je niet wil kennen! ![]() ![]() Mjah, van mijn vriend en mijn 2 beste vrienden heb ik geen foto op de pc staan! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hier een zeer charming fotow van Cath (TseTsePunkFly), die mij gister zomaar nog kwam bezoeken ![]() ![]() ![]() En mn beste vriendin, Josta (death shadow). ![]() Dit zijn Bianca (*fallen angel*) en Ingrid (SpiT), ook 2 hele goeie vriendinnetjes van mij ![]() Verder hek allemaal geen fotows van enzow ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #121 Verwijderd | 500 | 05-06-2012 20:12 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #61 rare kwast | 485 | 17-06-2006 22:57 | |
VWO |
Natuurkunde 1 ~SmG~ | 100 | 02-06-2006 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Als de dag van gisteren. ro-tje | 53 | 16-07-2004 17:04 | |
De Kantine |
leven zonder een mobiele telefoon? mis_saartje | 65 | 27-01-2003 13:41 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |