Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 20:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Schrijf hier jouw recentste onvergetelijke nacht op. Maakt nie uit waarover het gaat, geef erin aan waarom je het zo'n speciale avond vond:

Nou ik begin en mijn meest recentste onvergetelijke nacht was gisternacht. Ik ben al 38 uur achter elkaar wakker En hoe komt dat
Gister half 8 opgestaan om naar Duinrell te gaan. Hebbe we daar gezwommen tot 10 uur, toen ging het zwembad dicht en hadden we de bus naar het Centraal Station van Den Haag (we moesten nog naar Maastricht).
In de bus kwamen we erachter dat we de laatste trein in die richting niet meer konden halen. Het meest zuidelijke station voor ons in onze richting was Eindhoven van alle treinen die daar nog vertrokken.
Met vertraging kwamen we half 1 aan in Eindhoven, toen besloten we om nog wat zuidelijker te gaan naar Venlo. Uiteraard met vertraging waren we kwart over 1 in Venlo. In het centrum geen reet te beleven, gingen we toen 3 uur lang zoeken naar een pension en hotels. Zie je het al voor je, gewoon wat doellood ronddwalen door een stad waar je nog nooit bent geweest midden in de nacht??? Maar hotels waren of te duur, of gesloten.
Rond een uur of half 4 gingen we weer terug naar het NS-station van Venlo en daar gingen we slapen. Maja daar hebk nie ech kunne slapen, je ligt je kapot op die kut-stenen vloer Dachten we dat we toen de eerste trein van 6 uur 's morgens hadden, dat hadden we vrijdagnacht al opgezocht. Maar jah we hadden er niet bij stilgestaan dat de eerste trein in het weekend pas om 7 uur vertrok dus was het weer een uur w8en. We zijn in dat uurtje wel al getuige geweest van een arrestatie van een of andere zwarte gast omdat die liep te kankeren tegen de blanken die daar rondliepen (buiten het station was dat, wij stonden IN het station).
En toen eindelijk... kregen we een Intercity naar Roermond. In Roermond stapten we over voor de richting Maastricht. In Maastricht aangekomen nam ik afscheid van mijn vrienden en liep nadat ik weer was overgestapt op het treintje naar Maastricht Randwyck. Half 8 's morgens was ik thuis. Ik keek TV en ging 10 uur gewoon naar mijn werk tot 6 uur. Toen ben ik naar mijn opa in het ziekenhuis gegaan en nu nog achter de comp.
Tel maar uit: meer dan 36 uur achter elkaar wakker, op wat indommelen op het station in Venlo na. Kvond het een kewle nacht want ja het gebeurt je zoiets weer niet elke dag he?!
Oud 13-07-2002, 20:51
Monica
Monica is offline
Er zijn er wel, maar die ga ik niet neerzetten

Ehm, vorig jaar juli, middenin de nacht bellen met je 'bijna-vriend', dat was echt geweldig

Of een paar weken terug, uitgegaan met een vriendin. Erg laat thuisgekomen, maar dat was toch wel een erg leuke nacht. Omdat de muziek goed was, er waren leuke mensen en eigenlijk waren we veel later terug dan mocht, dat heeft ook wel iets
Oud 13-07-2002, 21:02
Gothic
Gothic is offline
Dat was een verjaardag bij mijn beste vriend. We waren daar met paar vrienden en gingen logeren... We waren in gesprek en mn beste vriend zei ten overstaande van iedereen iets van kom op vertel het mij, ik ben je beste vriend... toen zijn we in een hoekje gaan liggen en hebben we gepraat over vanalles... Gepraat zoals alleen hij en ik kunnen . Elkaars zinnen afmaken, genoeg hebben aan 1 woord. Het was misschien maar een half uurtje ofzo, maar het was geweldig... heerlijk weer met hem echt te praten
Oud 13-07-2002, 21:14
martijn1985
martijn1985 is offline
Onvergetelijke nacht?

Dat was een feestje van een week of 2 terug. Hoewel, feestje? De sfeer was niet echt goed. En sindsdien ben ik een vriendin kwijt, althans ik dacht dat ze een vriendin was....
Oud 13-07-2002, 21:28
beuk
beuk is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Het kan aan mij liggen, maar als ik op vrijdagnacht om half 1 in Eindhoven zou staan is de trein naar Venlo pakken wel het laatste wat ik zou doen.. helemaal als je toch niet meer naar huis kunt.
Oud 13-07-2002, 21:39
miro
miro is offline
dat was 3 weken geleden.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 21:40
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Tja ik weet het niet eigenlijk

Ik denk de avond dat mijn vriend terug kwam van vakantie (in de meivakantie) .. ik was toen bij een vriendin waar een feest kwam en toen hij thuiskwam ging hij daar ook heen. Daarna gingen we uit samen, wat we normaal niet samen doen (terwijl er verder errug weinig bekenden in de discotheek zijn), dit was een geheel nieuwe ervaring. Hij zei heel vaak dat hij van me hield en ik bleef uiteindelijk bij hem slapen (wat ik TOEN officieel niet mocht van me ouders jaja spannund hihi)

Da waasst
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 21:55
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Onvergetelijke nacht?

Dat was een feestje van een week of 2 terug. Hoewel, feestje? De sfeer was niet echt goed. En sindsdien ben ik een vriendin kwijt, althans ik dacht dat ze een vriendin was....
heb ik verder niets aan toe te voegen
Oud 13-07-2002, 22:22
Piccola
Piccola is offline
Vorig jaar in augustus.. Ik was in Italië bij vrienden en m'n ex. (Zij zijn dus allemaal Italiaans) We gingen 's avonds om 9 uur naar een café, daar gezeten tot 1 uur. Was gewoon heel gezellig. Lekker gedanst, gekletst en gelachen. Daarna gingen we terug naar de camping. We hebben toen 1 of andere horrorfilm gekeken die werkelijk nergens op sloeg. Maar was wel cool. Die duurde tot ongeveer 3 uur. We hadden ondertussen hele erge honger gekregen. Dus mijn ex liep de caravan in, maakte zijn moeder wakker en zij ging vervolgens pannenkoeken voor ons maken. Echt lief is ze. Dus zij kwam nog ff bij ons ouwehoeren midden in de nacht. Toen we uitgegeten waren zijn we een beetje rond gaan dwalen op de camping. Uiteindelijk besloten we maar om naar de speeltuin te gaan. We hebben daar heel lang zitten schommelen enzo. Rond 5 uur besloten we maar eens naar bed te gaan. Mijn ex bracht me naar mijn tentje. Daar gaf hij mij een ketting en hij zei dat ik die altijd moest dragen en dat hij hoopte dat ik hem dmv die ketting nooit zal vergeten.

Dit was denk ik toch wel 1 van de mooiste nachten van m'n leventje. Gewoon omdat het heel erg gezellig was en een lekkere warme zomeravond enzo. In Italië. En bij mijn vrienden/ex die ik tenslotte maar 3 weken per jaar zie. Dat maakt het voor mij ook nog eens extra leuk.

Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 01:41
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
eehm...ik denk toch wel met m'n vriendin op Texel
Oud 14-07-2002, 09:21
marlindaaatje
marlindaaatje is offline
kdenk een week of 2 geleden, toenk geen oog dicht gedaan heb, vanwege de muggen en de hitte!
Oud 14-07-2002, 12:03
Shock
Shock is offline
Afgelopen nacht! We hadden een optreden op een camping in Kaatsheuvel met een bandje waar ik net nieuw ben. Rond 21.00 begonnen we, 0.30 waren we klaar, 1.45 klaar met afbreken en daarna zijn we nog uitgebreid gaan feesten bij onze tenten enzo, was echt super gezellig! Rond 9.30 op het ontbijt lag de een er nog duffer bij dan de ander, maar de nacht was wel gezellig
Oud 14-07-2002, 15:53
Verwijderd
Vrijdag voor de voorjaarsvakansiej Toen hattik voor de eerste x met Iemand afgepreekt en dat was heewl erg leuk, en toen wassik de tijd vergete.. dus toen wassik daar maar blijve pitten, omdat ik zn ouders al heel erg lang kende *niej doordenke*
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 16:09
Ingemar
Ingemar is offline
Afgelopen nacht was gaaf! Ik was naar het North Sea Jazz Festival en ik heb alle optredens die ik wou zien helemaal gezien, dat waren er 4. En eentje die mijn vader wou zien hebben we niet helemaal gezien maar het was ook niet echt geweldig, gewoon wel grappig! Het was superdruk en heel gezellig. We hebben lekker gegeten en gezeten en lol gemaakt. Het was gewoon gaaf. Om half 4 waren we thuis en om half 5 lag ik weer in bed. En toen heb ik geslapen tot 1 uur vanmiddag. Echt tof!
Oud 14-07-2002, 16:33
Verwijderd
laatste nacht met mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 16:36
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ongeveer 3/4 weken geleden kwam er een erg leuke jongen bij me slapen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:06
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Ongeveer 3/4 weken geleden kwam er een erg leuke jongen bij me slapen
THE END
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:17
Shock
Shock is offline
Citaat:
italianboy schreef:

THE END
hehe jouw avatar ook
Oud 14-07-2002, 17:45
Gwenniej
Gwenniej is offline
okay mijn laatste nacht die wel "apart was" was alweer 7 nachten geleden ik heb toen 7 uur gebelt met een jongen hehe die ik sindsdien wel TOF vind
Oud 14-07-2002, 17:45
Shock
Shock is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:
Onvergetelijke nacht?

zoiets heb ik ook eens gehad ja... tis kut
Oud 14-07-2002, 19:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Donderdag sliep ik om 1:00 (correctie: vrijdagochtend ), moest om 3:00 weer op, midden in de nacht kranten bezorgen, en om 5:49 met de trein naar Den Helder, voor de vlootdagen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:14
GRRR
GRRR is offline
gisteravond nieuwe hoogtes bereikt
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 19:59
Firefly182
Firefly182 is offline
hehe, wat volgens de meeste films mensen 's nachts doen(neukuhhhh, voor de niet zo slimme mensen onder ons), doe ik gewoon overdag, dus dat valt al af. Verklaring:m'n ouders zouden een hartaanval krijgen als ik bij m'n mannetje bleef slapen. Dwaal af..........
Maar goed, de leukste nacht: De nacht waarin ik met een jongen 3 uur heb gebeld, toen nog eens met m'n beste vriend heb gebeld en dan pas ging slapen. Dat lukte niet en toen ging ik in m'n eentje een tent maken van m'n dekens. Dat was toch wel erg leuk. Ik spoor niet helemaal he?
Oh nee, nog recenter:gisteravond. Ik kon niet slapen,m'n vriend ging vandaag weg op vakantie. Om 3 uur hebben we nog maar ff zitten te smsen. Erg onvergetelijk want ik ben nog nooit zo bang geweest.
Oud 14-07-2002, 20:43
Verwijderd
Citaat:
miss_corleone0 schreef:
hehe, wat volgens de meeste films mensen 's nachts doen(neukuhhhh, voor de niet zo slimme mensen onder ons), doe ik gewoon overdag, dus dat valt al af. Verklaring:m'n ouders zouden een hartaanval krijgen als ik bij m'n mannetje bleef slapen. Dwaal af..........
Maar goed, de leukste nacht: De nacht waarin ik met een jongen 3 uur heb gebeld, toen nog eens met m'n beste vriend heb gebeld en dan pas ging slapen. Dat lukte niet en toen ging ik in m'n eentje een tent maken van m'n dekens. Dat was toch wel erg leuk. Ik spoor niet helemaal he?
Oh nee, nog recenter:gisteravond. Ik kon niet slapen,m'n vriend ging vandaag weg op vakantie. Om 3 uur hebben we nog maar ff zitten te smsen. Erg onvergetelijk want ik ben nog nooit zo bang geweest.
Als meisje een tent bouwen in je bed
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:48
Cinamon
Cinamon is offline
vrijdagnacht...
ik kon niet slapen
angie stone was op tv
super..
toen werd ik moe, ik naar boven
in me bed gaan liggen
ik dacht: "waarom ben je er niet?"
toen draaide ik me om: "ik mis je"
en toen ben ik vast in slaap gevallen!
Oud 14-07-2002, 22:32
Six4Eight
Six4Eight is offline
2 weekjes terug toen ik een set in de Hemkade mocht draaien
Oud 14-07-2002, 22:35
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Vrijdagnacht, toen ik in slaap was gevallen in de sloot samen met mijn beste vriend, en toen hij s ochtends zei:

hee vrouw, waar is mijn fiets, nou ik had het niet meer
Oud 15-07-2002, 08:20
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef:
hehe, wat volgens de meeste films mensen 's nachts doen(neukuhhhh, voor de niet zo slimme mensen onder ons), doe ik gewoon overdag, dus dat valt al af.
op je cu2 staat eigenlijk dat je dat nog nooit hebt gedaan. maarja.

ik moet even denken wat een onvergetelijke nacht was...
Oud 15-07-2002, 10:37
Li
Li is offline
zaterdagnacht was de laatste dag in Rusland, waar ik een toernooi moest spelen. Nadat ik 8 dagen achter elkaar had gegolfd, gezond had gegeten en vroeg was gaan slapen, was er zaterdag echt een heel prima feest in een nachtclub daar.
Dus dat was eindelijk weer eens feesten, dansen en zuipen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:52
~eef
~eef is offline
vorige week zaterdag... toen ik na een te lang oogcontact weer stond te praten met jeroen.. en dat ik het nu echt niet meer weet *zucht*
Oud 15-07-2002, 13:23
Joanie
Joanie is offline
euhhh... de week van maandag 6 mei t/m 11 mei elke nacht was feest... op 2 avonden ofzo na...

Oud 15-07-2002, 15:58
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
vorige week was het beachrock en toen gingen we ergens in Bredene blijven slapen bij een of andere kerel die ik niet kende,dus wij wilden de trein naar Bredene nemen maar die reed dus niet meer,dus gaan wij naar een of andere taxi meneer en voregen we als hij ons kon brengen,dat kon hij,maar hij mocht er maar 4 brengen en wij waren met 6 en hadden geen geld voor 2 taxi's,om te spotten wees hij dan naar een jongere chaffeur die onder hem stond en zei 'mischien wil die jongen je wel brengen,maar ik betwijfel het(mocht ie nie van die eerste chaffeur die z'n baas was),maar die jongen zei 'ga om de hoek gaan staan en als ie het niet ziet kom ik jullie oppikken,dus dat deed ie dan en dan heeft ie ons voor 5 euro meer naar Bredene gebracht,toen aangekomen waar we moesten zijn bleek dat er nog een stuk of 20 anderen bleven slapen,maar je kunt dan wel begrijpen dat er niet veel geslapen werd,de volgende morgen heb ik dan weer m'n trein naar Brugge genomen

de week daarvoor had ik bij een vriendin blijven slapen(ook met een stuk of 20) eerst hadden we buiten gaan zitten met een hele boel kaarsjes en was et heel gezellig(iedereen zat wel te spliffen behalve ik...)toen: ik en 2 anderen vond geen slaapplaats en hadden geen zin om op de grond te slapen zoals sommige anderen dus hebben we alle jongens die sliepen gesminkt en opgemaakt als meisjes en dan foto's getrokken,toen hebben we nog wat films gekeken en de eetkast wat geplunderd(we mochten eten wat we wilden) en tegen 5 uur sochtends kwamen nog wat mensen toe die waren uitgeweest en die hebben toen frieten gebakken voor ons en toen tegen 10 uur ging ik dan weer naar huis,ik had sinds de dinsdagochtend 10 uur tot de donderdagochtend 3 uur niet geslapen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:42
Puffie
Puffie is offline
Tot nu toe toch wel Sensation the Black edition. De hele nacht lekker uit mijn dak kunnen gaan. Zodat toen ik thuis kwam niet meer op mijn benen kon staan. Dat was echt superrrr. Vooral Dana was goed.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:02
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
op je cu2 staat eigenlijk dat je dat nog nooit hebt gedaan. maarja.

ik moet even denken wat een onvergetelijke nacht was...
Hehe, dat staat er nog ja. Maar da's logisch want m'n pa kijkt regelmatig op m'n site en m'n vrienden ook, en die zullen me er nog jaren meeplagen. Maar geloof me nou maar, ik heb dat heus wel gedaan.
Oud 15-07-2002, 20:05
UltimateIkke
UltimateIkke is offline
Citaat:
Puffie schreef:
Tot nu toe toch wel Sensation the Black edition. De hele nacht lekker uit mijn dak kunnen gaan. Zodat toen ik thuis kwam niet meer op mijn benen kon staan. Dat was echt superrrr. Vooral Dana was goed.
Dana was super de megamix ook maar de rest was te soft...
maar dana is super!!!!!!!!

next parteh is lowlands 3 dagen gek doen \o/
Oud 16-07-2002, 08:33
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
De nachten van 3,4 en 5 juli.....alledrie even onvergetelijk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 12:19
AGH
AGH is offline
Hehe, in Venlo kun je je altijd wel vermaken met de plaatselijke Islam hoor!
Dan wel met de altijd onpartijdige uitsmijters van café Doggy Punch die hun naam graag waar maken....
Dat café is trouwens tot 05:00 open. Het plaatselijke ziekenhuis ook.

Trein bij Roermond niet aan de noodrem trekken hoor!
Maar dat was niet 's nachts...

Nachten zijn eigenlijk altijd onvergetelijk.
Vannacht heb ik ook onvergetelijk goed geslapen!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 12:21
Gonzo
Gonzo is offline
Vrijdagnacht 12 Juli en Zaterdagnacht 13 Juli in Berlijn waren on-ver-geet-lijk .
Oud 16-07-2002, 15:34
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Afgelopen nacht ; vriendje heeft het uitgemaakt
Oud 16-07-2002, 15:49
skyscraper
skyscraper is offline
Ik ga nu al de afgelopen 2 weken elke dag slapen als het licht is. EN ik ben nu 2 weken alleen thuis dus er komen egt wel weer zwaar kewle nachten aan
Oud 16-07-2002, 19:14
shanli
shanli is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
nee toch??
Ow,sorry,'k vind het echt kut voor je
Oud 16-07-2002, 19:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Als meisje een tent bouwen in je bed
*stikt in thee*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:45
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Li schreef:
zaterdagnacht was de laatste dag in Rusland, waar ik een toernooi moest spelen. Nadat ik 8 dagen achter elkaar had gegolfd, gezond had gegeten en vroeg was gaan slapen, was er zaterdag echt een heel prima feest in een nachtclub daar.
Dus dat was eindelijk weer eens feesten, dansen en zuipen
De rare sporten zijn de wereld nog niet uit...

Een meisje van 16 dat aan een golftoernooi in Rusland mee doet.

No offense hoor, maar wel eens iets anders dan zwemmen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:57
Verwijderd
tip: niet op station zelf slapen, zoek bos dichtbij op ofzo, de grond is daar vaak zachter
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 08:24
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
*geeft kusje*
Oud 17-07-2002, 08:45
Thutshui
Thutshui is offline
Afgelopen nacht: Ik kon geen oog dichtdoen, had verstopte neus

*Fallen_Tear*: Sterkte
Oud 17-07-2002, 08:58
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
meis, sterkte

mijn laatste onvergetelijke nacht was vorige week toen ik met mijn beste vriend 3 dagen in amsterdam in een huis zat (oppassen ) En we 2 dagen lang uit zijn geweest, leuk hebben gekookt en lekker op het balkon hangen enzo. En het was gewoon allemaal heel raar, iedereen deed rare dingen, ik kwam rare mensen tegen en ik vond rare dingen overal.
't was gewoon een vage avond.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 10:26
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Bedankt lieve mensen

Maar het gaat wel, we hebben het goed uitgepraat en van zijn kant is het wel begrijpelijk . Leuk is het niet, maar het leven gaat verder natuurlijk.
Oud 17-07-2002, 10:28
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Leuk is het niet, maar het leven gaat verder natuurlijk.

= de beste instelling in zulke situaties
Oud 17-07-2002, 14:57
Piccola
Piccola is offline
Afgelopen nacht..
Eerst heel lang een goed gesprek gehad op internet! En daarna belde mijn vriendje me! Heb hem sinds vrijdag niet gezien of gesproken dus ik miste hem ontzettend. En vanacht belde hij ineens.. Lekker ff 20 minuten zitten kletsen en hij beloofde dat ie me morgenavond weer zal bellen! *kan niet wachten*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten