Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De Saudi moet uit de diepe kuil gehezen worden, hij heeft het touw in z'n mond. Als ze bijna bij de rand zijn doet ie z'n mond open om "ja" te zeggen. Maar hij had dus dat touw in z'n mond, en vlak voor de rand doet ie z'n mond open om "ja" te zeggen. Hij is dus zo stom om z'n mond te openen waar dat touw inzet, dus valt ie weer naar beneden. ![]()
|
een non is in een moeras terecht gekomen en zakt steeds verder weg.
als ze al tot haar knieën weggezakt is stopt d'r opeens een brandweerwagen vlakbij. de brandweerlieden rennen naar haar toe en willen haar uit het moeras helpen, maar de non vouwt haar handen en zegt 'ik wacht op hulp van boven'. de brandweerlieden kijken enigszins verbaasd, maar gaan toch maar weer weg. als de non tot haar buik in het moeras is weggezakt komt de brandweerwagen weer langs om haar te gaan redden, maar weer antwoord de non 'ik blijf wachten op hulp van boven'. tenslotte staat het moeras tot haar kin en weer staat de brandweerwagen vlak langs haar en stappen de brandweerlieden uit. maar ook wéér krijgen ze te horen 'hulp van boven zal mij redden!'. En d'r zit voor de brandweerlieden niks anders op als weer te vertrekken. Maar helaas, de non redt het niet, en komt even later bij Petrus aan. 'Wat is dat nou voor onzin?' zegt ze 'waarom heb je niks gedaan?' 'Wat nou, niks gedaan?' zegt Petrus, 'ik heb tot drie keer toe de brandweer gebeld!' (jaja, natuurlijk was ook dees weer leuk toen ie me verteld werd, maar geschreven.... ![]()
||
Citaat:
ja, zo ken ik er ook nog wel een paar... * wat is het verschil tussen een dood vogeltje? z'n ene pootje is even lang * wat is het verschil tussen een krokodil? des te beter, des te zwemt-ie ![]()
||
Citaat:
Maar nu zijn ze eigenlijk helemaal niet leuk ![]()
|
het is geel met blauw en als je hem in je oog krijgt ben je dood.
- de sneltrein. Het is wit en als je het doorslikt ben je dood. - een koelkast ============================= 2 mannen zitten bij de dokter. De 1e vraagt aan de ander: wat heb jij? - rooie kringen rond mijn penis. Joh, ik ook. Dus de 1e gaat naar binnen en komt 2 minuten later fluitend naar buiten. "niets aan het handje hoor, maak je geen zorgen" zegt 'ie en hij vertrekt. De 2e man gaat optimistisch naar binnen en laat de dokter er naar kijken. Nog een keer. De dokter pijnst, zucht en denkt na waarop de dokter zegt: "Da's niet zo best. Ik geef u een kuur mee van 6 maanden, kost u €6000,- en dan is het nog maar hopen dat we hem niet alsnog hoeven te amputeren. "Whaaaaaaat!" antwoord de man. "Die andere patient had ook rooie kringen rond zijn penis en bij hem was het in 2 minuten weg en ik heb dit?!" "tsja," zegt de dokter "bij u is het geen lippenstift."
|
Een geslaagde zakenman uit Amsterdam gaat in Drenthe op zoek naar een leuke vrijstaande boerderij om zijn verdiende kapitaal te kunnen investeren. Als hij een leuke boerderij gevonden heeft komt hij erachter dat de boer tevens Imker is en dat er allemaal bijenkorven achter de boerderij staan. "De koop gaat niet door ! Roept hij tegen de boer, die bijen zijn hartstikke gevaarlijk !"
Ach, welnee zegt de boer. Ik zal het je bewijzen. Ik bind je compleet naakt aan een boom vast tussen de korven en kom na een dag terug. Als 1 bij je steekt mag je mijn boerderij gratis hebben ! Nou, de zakenman denkt natuurlijk deze kans moet ik pakken. De man laat zich vastbinden en de boer vertrekt. Na een dag komt de boer terug en ziet de zakenman ineengestort aan de boom hangend, jammerend en wel. "Mijn god, zegt de boer, ze hebben je toch niet gestoken?" Nee, dat niet zegt de amsterdammer maar de kalfjes zijn al zes keer komen drinken ! =================================== Een nederlandse boer, bin laden en bush lopen door een steegje als de boer een lamp ziet liggen. Hij pakt deze op en wrijft erover. Een geest komt tevoorschijn en vertelt de drie dat ze een wens mogen doen. Het boertje wenst dat de grond in Nederland het vruchtbaarste word van de hele wereld ! De geest knipt in zijn vingers en zegt : Geregeld. Dan komt Bin Laden. Ik wens dat er om Afghanistan een hele hoge muur word gebouwd waar niemand overheen onderdoor of doorheen kan. De Geest knipt in zijn vingers en zegt : Geregeld ! Dan komt Bush. Hij zegt tegen die Geest : Nog even over die muur, daar kan echt niemand overheen of onderdoor. Zegt de Geest : Helemaal dicht. Mooi zegt Bush vul hem dan maar met water !!!
||
![]() |
Citaat:
![]() hij is leuk.. alleen wel een heel werk om het te vertellen zodat het ook een leuke mop is ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zitten vier mannen aan een tafel. Zegt één van die mannen: "Mag ik de ketchup?" ... ![]() |
![]() |
|
nu ikkkkkkkkke
Jantje zit in de Klas Jantje: Jufvrouw mag ik naar de wc? Jufvrouw: Neej. Jantje: Dan ga ik heel hard huilen. Jufvrouw: oke ga maar. In de middag Jantje: jufvrouw mag ik bij u thee drinken? Jufvrouw: Neej Jantje: Dan ga ik heel hard huilen. Jufvrouw: oke kom maar mee. in de avond Jantje: jufvrouw mag ik bij u eten? Jufvrouw: Neej. Jantje: Dan ga ik heel hard huilen. Jufvrouw: oke ga maar aan tafel zitten later op de avond Jantje: mag ik naast u slapen? Jufvrouw: Neej. Jantje: Dan ga ik heel hard huilen. Jufvrouw: oke ga maar naast mij slapen. 5 minuten later Jantje: mag ik mijn vinger in u navel steken? Jufvrouw: Neej. Jantje: Dan ga ik heel hard huilen. Jufvrouw: Oke steek je vinger maar in mijn navel. 5 minuten later Jufvrouw: Jantje das mijn navel niet Jantje: mijn vinger ook niet ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|