![]() |
|
![]() je kan je eigen tank kopen tank kopen URL: klik klik ![]() Chieftains Mk10 Choice of four. £7,500 - £12,000 . 01525 211446 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Centurion AVRE Recent restoration project of Channel 4 Salvage Squad - to be screened mid Jan 02. Massive expenditure for a 55 min programme. Led Suez attack in 56 - see commander on TV. Served in Gulf. V12 electronic installation added in 2001with reactive armour - similar to Gulf.Hush Puppie tracks. Brand new engine. For full info see our web site www.tanks-alot.co.uk . 01525 211446 |
![]() |
|
Ik ken iemand die een WWII clubje heeft. Best geinig, al die voertuigen allemaal authentiek van de geallieerden. Maarre, met de tank naar werk? Volgens mij mag dat nieteens, die dingen rijten t asfalt open en zuipen ook nogeens kerosine, en die krijg je ook niet bij de Shell.
REIE
||
Citaat:
||
Citaat:
je moet speciale rubber blokken onder je tracks zijn mensen die hebben die shit staan maar die zijn allemaal lid van clubs KTR bijvoorbeeld |
![]() |
||
Citaat:
zag dat iemand een tank verkocht en vond het nog al wat dat je dat kan kopen gewoon als of het brood bij de bakker is ja ik wil die tank zal ik hem voor u in pakken of neemt u hem zo mee |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit met een vermoeden. |
![]() |
||
Citaat:
|