Advertentie | |
|
![]() |
|
ja ik was net ff op leerlingen.com(kots).
sorry dat ik het zeg... maar daar werd een lid van hier zo afgezeken,niet normaal meer ![]() ik ken haar heel goed en dan plaatst ze een keer een foto daar omdat ze zich zo wilt voorstellen en dat wordt ze afgezeken,door 2 kansloze figuren ![]() wtf wat een egotrippers. zie hier ook wel eens foto`s en dan denk ik ![]() ik zeg dan nix in dat topic. ik ga geen mensen pijn doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik kijk gelukkig vaak door het uiterlijk heen.
|
dat doet toch iedereen?
tja, ik vind 't niet zo raar eigenlijk, want het is toch het eerste wat je van iemand ziet en je kan van iemands uiterlijk toch best veel conclusies trekken. - of iemand ijdel is, of diegene dat niet is. - of iemand wel of niet verzorgd is (lelijk zijn betekent niet onverzorgd, het wel of niet verzorgd zijn zit hem in heel veel andere dingen) - of iemand een grote eigendunk heeft meestal ook wel (je houding zegt heel veel over je zelf) - de smaak van een persoon (iig qua uiterlijk dan) en zo nog wel wat dingetjes. als ik een meisje zie lopen met drie lagen kleding, een sjaaltje, veel make-up, hakken , enz. dan zou ik die persoon ook niet zo snel aanspreken, terwijl die gene niet onaardig hoeft te zijn of wat dan ook. de smaak die diegene heeft spreekt mij dan niet aan en ook al is iemand heel aardig, daar zou ik nooit echt een vriendin van kunnen worden... maar zo zijn er ook zat mensen die ik juist wel aanspreek omdat het uiterlijk (dus niet alleen het gezicht, maar alles wat ik in een eerste blik zie) me aanspreekt. ik denk persoonlijk dat iedereen dat zo wel doet, bewust of onbewust...
|
niet als je iemand via internet leert kennen.
ik heb met een meisje dat ik via het chatten heb leren kennen eerst een vriendschap gesloten en daarna gingen we meeten. nou is der uiterlijk niet dat je zegt:wat een mooi persoon maar der innerlijk is leuk ![]() we hebben altijd de grootste lol ![]()
||
Citaat:
en als je het innerlijk van iemand kent dan maakt het uiterlijk ook nooit zo veel meer uit, dat vind ik ook hoor. ![]() khad het ook meer over de smaak die je van iemand af kan leiden en smaken hebben ook weer veel met het innerlijk te maken, dus onbewust gaat het dan toch niet alleen om het uiterlijk, volgens mij!
|
ja in het echt kijk je toch eerst naar het uiterlijk
![]() wees eerlijk ![]() als je iemand ziet met brandwonden in z n gezicht is het toch wel ff van ![]() terwijl er vaak een leuk iemand achter zit maarja je schrikt van brandwonden.
|
Iemand op zijn uiterlijk afrekenen is simpelweg zwak. Net zoals iemand afrekenen op zijn huidskleur of sexe.
Maar je hebt ook situaties waarop je iemand "ongewild" afrekent. Dat je bijv. een "raar" iemand een tijdje bekijkt met grote ogen. En dat doet iedereen wel eens.
|
Ik ben het eigenlijk wel met iedereen eens, maar toch vind ik dat iedereen die dingen heeft. Ik vindt mensen niet klootzakken omdat ze er niet echt goed zien, of wel goed uitzien. Maar ik krijg sowieso een indruk van die bepaalde persoon. Positief of negatief. Dat is mischien stom, maar dat doe ik automatisch. En ik denk dat veeeeel meer mensen dit hebben hier. Alle antwoorden vond ik een beetje naief. Als ik bijvoorbeeld een gezicht van een forummer niet ken, en ik zie zijn foto, dan krijg ik een indruk van zo'n bepaalde persoon. Ook al ken ik hem niet irl
||
Citaat:
|
Ik doe 't elke dag weer. Als ik een gothic zie van 'n jaar of 35 vind ik dat een aansteller. Hij of zij kan natuurlijk hartstikke áárdig zijn, daar niet van, maar ik blijf 't aanstellerij vinden. Die verkleedpartijtjes zijn leuk tot je 20e.
Er zijn gewoon bepaalde vooroordelen die klóppen. Zie je 'n man van in de dertig op 'n Tomos met een Adidas trainingspak, een matje en 'n klein snorretje, dan kan je precies zeggen wat voor 'n soort persoon 't is. Lullig, maar de waarheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoge raad spreekt man vrij van beledigen islam T_ID | 75 | 20-03-2009 10:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Paus Benedictus XVI, ook naar Nederland? de abt van sion | 138 | 04-09-2005 22:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Criteria om mensen op te beoordelen Skyrise | 100 | 11-02-2004 09:34 | |
Liefde & Relatie |
Verkeerde types kleinedraak | 50 | 01-02-2004 13:03 | |
Lifestyle |
Fototopic (again) STP | 452 | 15-03-2003 20:03 | |
Lifestyle |
Onfatsoenlijke kleding JesusLovesYou | 406 | 15-03-2003 17:46 |