Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo'n gast kan toch goed in een Turkse winkel werken? Dan is taal geen probleem. REIE
||
Citaat:
|
simpel data entry werk ofzo
![]() kheb werk gedaan waarbij ik alleen maar alles wat ik op papier zag letterlijk over moest typen... daarvoor hoef je toch niet te snappen wát je typt? maar oké, 't verdient niet super en is ook niet echt leuk, dus mss idd beter idee om ff bij het uitzendbureau langs te gaan! btw: deze vakantie of ken je hem langer? kbedoel, je bent 15 en kent hem dan pas kort.... is het niet een 'gewone vakantieliefde' en komt ie daarvoor over uit turkije om hier te gaan wonen? ![]() als dit alles niet van toepassing is: sorry ![]()
|
![]() |
Heel erg bedankt voor het goede advies wat ik gekregen heb! Oja, nog als antwoord op een paar vragen: Ik ben 15 ja, en het was niet gewoon een vakantie liefde.
![]() ![]()
|
![]() weer zo'n turk erbij in nijmegen! alsof we er niet al genoeg van hebben! ![]() ik las in dit topic het werk als fietsenmaker... maar volgens mij word er fietsenjatter bedoeld. kan hij niet in duitsland gaan wonen?! het ziet hier nu al zwart van die illegalen ![]() straks moet ik zelf nog gaan verhuizen omdat zo'n buitenlander bij mij in de buurt woont.. alles word al duurder, want ze calculeren al dat jatwerk mee in de prijs.. echt niet normaal.. maar waren ze geen nieuwe regels opgesteld door onze nieuwe regering? ![]()
||
Citaat:
van je hobby je werk maken ![]()
|
Verwijderd
|
*schudt haar hoofd terwijl ze al die berichten leest*
Ze heeft NIET gevraagd naar jullie (VEELAL RACISTISCHE) mening over Turken. Ze heeft ook NIET gevraagd om commentaar op wat dan ook. De meeste van jullie hier zitten echt VOL van vooroordelen. Misschien moeten jullie je ff realiseren dat lang niet al die Turken geinteresseerd zijn in jullie fietsen, dat er best bij zijn met fatsoen in hun lijf! Er zijn ook Nederlanders die fietsen jatten hoor ![]() *hypocriete, asociale, racistische, bevooroordeelde mensen* |
![]() |
||
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Nja.. ik vind die stukje hierboven van Talon etc idd behoorlijk sneu, maargoed.. er zijn genoeg baantjes te bedenken waarvoor je geen Nederlands hoeft te kennen, alles wat niet veel met mensen te maken heeft komt in principe in aanmerking.
Maare... wat heeft hij gestudeerd daar dan?? En vinden je ouders zoiets goed ![]() ![]() Iig suc6 rmee xXx |
![]() |
|
We hebben nog iemand in de tuin nodig die tomaten wil plukken zijn zat medemensen daaro dus hij is welkom
moetie alleen wel even naar het westland komen (ojah in Den Haag schijn je aan valse paspoorten te kunnen komen maar da moet je maar aan isrie vragen die weet er alles van ook voor bltgd kaarten voor maar 14 euro omdat z'n moeder jarig was) dat lucht op....
||
Citaat:
![]() REIE
|
![]() |
Mensen!! Ik vroeg toch helemaal neit om jullie mening over Turken in Nederland of over mijn relatie met hem...(die overigens niks bijzonders is maar hij wil al zijn leven lang naar Nederland komen...maar nu die mij heeft weet ie het zeker)!!!
Ik vind echt die opmerkingen die er over Turken gemaakt worden erg racistisch...!!! Jij zijn echt bevooroordeeld!!! Maar goed... Heel erg bedankt aan de mensen die wel serieuze reply's hadden!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
inderdaad een uitkering, en jou snel zwanger maken komt er nog is kinderbijslag bij ook!! ik zou zeggen laat hem maar in turkeije een mooi jobje zoeken a:hij spreekt de taal B; waarschijnlijk heeft hij daar een diploma C: anders rot jij maar op en emigreer je naar turkije en leer je daar maar turks D: nee ik ben niet rasistisch e: ja, ik heb op lpf gestemt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laat me raden hoe oud is hij 20+ ?
|
![]() |
als ie aan een verblijfsvergunning kan komen en een sofinummer krijgt kan ie vast wel solliciteren bij philips ofzo.. voertaal is in dat bedrijf engels, en kan ie meteen doorgaan met economie
ofcoz heeft ie waarschijnlijk nog een flinke refreshcourse over de europese economie voor de boeg edit: laat maar, zonder papiertje kom je bij bijna geen enkel bedrijf dat niet mcdonalds of raamclean&co heet binnen, zo is het voor nederlanders, zo is het voor turken als je al geen turks papiertje hebt, laat staan ZONDER een internationale master-degree, zul je lang aan het zoeken zijn..
|
![]() |
Ok....misschien moeten jullie eerst ff goed lezen wat er staat, er staat namelijk dat hij een diploma heeft, hij heeft economie gestudeerd en dat ie 19 is!! En scheer Turken in Nederland niet zo over één kam!!!!!! Ik kan dat echt niet hebben weet je!!! Ik vroeg alleen maar een klein dingetje....iets dat helemaal niet te maken had met verder Turken in Nederland en meteen krijg ik er allemaal reply's op dat die Turken maar weg moeten uit Nederland enz....
Niet alle Turken zijn! En BTW. Hij is helemaal opgevoed zoals wij in de Westerse cultuur onze kinderen opvoeden!!!!! Dat merk je aan alles wat ie zegt en doet!!!!!! : ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap echt wel dat Turken een slechte reputatie hebben hoor. Maar dat was gewoon niet wat ik vroeg...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig heb ik daar geen last van ![]() In principe valt het best mee. Uiteindelijk moet er alleen wat gedaan worden aan de criminaltiteit onder de allochtone bevolkingsgroepen en daar mag best wat harder tegen opgetreden worden. Elke Turk, Marrokaan of Ethiopier die het nodig vindt om binnen 5 jaar na aankomst in Nederland de wet te overtreden moet gewoon het land uit geflikkerd worden. Soort proeftijd zeg maar .Daarnaast moeten illegale allochtonen gewoon meteen het land uitgezet worden en daarvoor is een gezamelijk Europees beleid voor nodig. Ben trouwens benieuwd hoe lang de LPF het uithoudt in Nederland ![]() 'As soon as one becomes unhappy one becomes moral' Marcel Proust Als ik jouw vriend was, zou ik gewoon lekker ergens anders naar toe gaan; Nederland is een evengroot pauperland als al die andere landen in Europa, het volk veel en veel dommer dan het zelf denkt en het weer is ook altijd kut met peren ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Allochtonen plegen meer misdrijven. Hakuna | 119 | 26-04-2005 22:59 |