Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik voel me nooit echt op me gemak met een onweer, maar tis niet dat ik ervoor onder men bed kruip. Vind het zelfs mooi om te zien al die flitsen.
Ben al meerdere keren met men fiets tijdens een zwaar onweer naar huis moeten rijden door een bos. Onze veranda is eens gaan vliegen (helemaal over het dak van ons huis) tijdens een onweer. (men hond lagdaaronder te slapen, maar kwam er met de schrik vanaf -->die heeft pas angst van een onweer nu) Mijn achterneef zijn paard is ook doodgebliksemd. Dusja best wel vervelende dingen allemaal.
|
ligt eraan waar ik ben. in de achtertuin vind ik het niet zo'n punt, maar als ik ergens in een open veld fiets ofzow vind ik het al minder gezellig
|
![]() |
|
ik vind onweer wel tof en bliksem vind ik mooi om naar te kijken of als ik 's avonds in mijn bed lig der naar luisteren geeft me een gevoel van ik zit lekker binnen warm onder dekens (soms met mijn schatteke naast mij)
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
''onweer trauma'' dianaotten | 16 | 30-07-2010 19:08 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-topic #145! indigo | 500 | 15-05-2009 20:19 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |