Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *heeft smilies.nl ontdekt* ![]()
|
de sound machine is het coolste!!
Kamelenrace ook wel vet (maar dan wel met grote groep) En idd ook dat muntje mik schuif spel (wij noemen ut meestal gewoon schuifjeschuif ofsow ![]()
|
ik houd heemaal niet van kermisattracties! Alleen de grijpmachines en de kamelenrace
![]() iedereen klaarrr? daar gaat ie weerrrrrrrrrrr! lalalalalalalalaa (muziekje) Jaaaa, nummer 5, nummer 8, nummer 11. Ooowwwwww, wie zal er winnen??? Wie zal het zijn?? Ja, mensen zet 'm op! En daar is ie dan... winner winner winner!! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Dé attractie voor mij op een kermis is het kijken naar uitermate kansloze mensen die het hele jaar een deel van hun arbeidersloontje hebben gespaard om dat vervolgens te spenderen aan allerlei draaimolens en goedkope/kitscherige spulletjes die te winnen zijn bij het o-zo-bekende rad van forrrrrrrtuin........
|
![]() |
||
Citaat:
mja, daar loop je omheen of je lacht ze uit en je gaat gewoon gezellig weer met je eigen vrienden verder...klaar |
![]() |
|
Heyz...
De leukste kermisattractie vind ik sinds vorig jaar de uitgang.... (die prijzen zijn echt belachelijk, die geef ik liever ergens anders aan uit... 'nog geen 5 minuten in de simpele octopus kost al €3,50!!!') Maar wat ik nog wel eens leuk vind zijn die (munt)schuifautomaten!! kissiez, diamonde |
![]() |
|
|