Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 15:44
heavinly
heavinly is offline
Lag ik gisteravond op bed, hoor ik ineens gepraat vanuit mijn moeders kamer, waar mijn zus voor een keer lag te slapen. Ik ging even kijken en daar lag mijn zus hele verhalen op te hangen. Ik ben er even bij blijven staan, ik vond het wel grappig eigenlijk. Maar als ik mijn zus het nou vertel wat ik hoorde dan weet ze daar niets meer van, dat vind ik eigenlijk best vaag. Ik heb zelf ook wel eens geslaapwandeld, toen kwam ik uit in de slaapkamer van m'n moeder waar ik naar de wc wilde gaan

Maak jij wel eens situaties mee waarin geslaapwandeld/gepraat wordt? Doe je het zelf? Ik moet meestal zo lachen in dat soort situaties, volgende keer ga ik het op bandje opnemen, zodat mijn zus het zelf nog eens na kan luisteren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 15:48
Gonzo
Gonzo is offline
Ik heb wel vaker gehoord dat ik 's nachts rare bewegingen maak en vragen stel aan iemand, terwijl ik slaap.

Oud 19-08-2002, 15:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ja, komt me bekend voor! Een vriend van mij deed dat op vakantie. Ging middenin de nacht ineens rechtop zitten en begon wat te brabbelen. Was erg komisch nadat ik van de schrik bekomen was. Maar hij praatte niet Nederlands ofzo, het was meer een gebrabbel. En inderdaad wist hij er de volgende dag niets meer vanaf.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:01
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Dit komt mij heel bekend voor... Mijn ex deed dit altijd, prob. omdat hij het heel erg druk had enzo..
Begon ie over zijn werk in zijn slaap te praten. Maar, als ik dan wat zei reageerde hij wel direct. En dan begon ik er de volgende ochtend over, en dan wist hij er niks meer van...
Het is vrij apart
Oud 19-08-2002, 16:11
Screenager
Screenager is offline
haha jah.. op vakantie sliep ik in dezelfde kamer als mijn zus, en die zat in haar slaap telefoongesprekken te houden (zonder telefoon)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:27
Paulaah
Paulaah is offline
Nou.. ik praat in mijn slaap.. schijnt
Soms kan je hele gesprekken voeren met me Andere keren zegik nix en lig ik rustig te slapen..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:45
WolterB
WolterB is offline
ik schijn wel af en toe te praten en als je me dan dingen vraagt antwoord ik er ook nog op

realiseert zich dat er mesen komen die dit eignelijk helemaal niet hoeven te weten
Oud 19-08-2002, 19:17
Methuselah
Methuselah is offline
op vakantie was ik 'ns 'n keertje legertje aan't spelen in m'n slaap

en ook 'ns 'n keertje wakker geworden in de kamer van m'n broertje, echt heel raar
Oud 19-08-2002, 19:19
Onlyme
Onlyme is offline
Een keer sliep mn ex-vriendin bij me, toen ze ineens zei "Jordi, kom nou ff naar de kantine" We werkten bij hetelfde bedrijf

Laatst in Spanje sliep ik bij een ex-vriendin, en er lag nog een ander meisje in die kamer. Ineens midden in de n8 zegt ze "Help! ik word vastgeketend aan een cavia!"
Wij konden onze lach niet inhouden toen
Oud 19-08-2002, 19:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, mijn zussie kennelijk wel.
Oud 19-08-2002, 21:27
UnUsual
UnUsual is offline
ik zing in mijn slaap
Oud 19-08-2002, 21:41
Alexandros
Alexandros is offline
Ik schijn ook in mn slaap te praten... dat zegt mn ma altijd.. als ze soms 's nachts wakker wordt, schijnt ze mij te horen praten, terwijl mijn kamer aan de andere kant van de gang is...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:47
Eva*
Eva* is offline
Ik praat zeer zelden in m'n slaap en heb nog nooit geslaapwandelt (of slaap gewandeld?).
Iemand zien slaapwandelen heb ik ook niet meegemaakt, maar wel vaak dat er iemand praatte in zijn/haar slaap. Vaak is het niet te verstaan, maar anders is het wel grappig eigenlijk.
Bijvoorbeeld:
Slapende: "Sinterklaaaas."
Wakker persoon: "Wat is daarmee?"
Slapende: "Die heeft zo'n lange baaaard."
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:56
Shock
Shock is offline
ik ben altijd heel wazig als ik 's nachts ns naar de wc moet ofzow. Als er dan iets bovenaan de trap ligt schop ik het er bijna zeker weten vanaf, maar echt slaapwandelen ofzow doe ik niet
Oud 19-08-2002, 22:23
L-ke
L-ke is offline
Ik ben echt wel superraar 's nachts. (Anders ook maar da's ff off-topic. )

Ik slaapwandel, ik praat in mijn slaap, ik maak ruzie in mijn slaap, ik voer een dialoog met iemand. Dan laat ik ook de pauzes tussen zodat de andere persoon effectief kan antwoorden, met af en toe een begrijpende 'uhuh' ertussen...

Noem het op, en ik doe het waarschijnlijk wel.
Oud 20-08-2002, 08:59
Esmée
Esmée is offline
Slaapwandelen nooit gedaan, wel schijn ik soms in mn slaap te praten. Ik ben sowieso niet echt een rustige slaper want ik lig ook niet langer dan 1 minuut stil
Wel vaak meegemaakt dat iemand anders praatte in zn slaap, bij een vriendinnetje laatst nog, echt heel duidelijk en wakker klonk het, toen dacht ik dat ze echt wakker was dus ik ging gezellig terugpraten, had niks door En m'n ex-vriendje deed dat ook vaak, alleen was dat meer onverstaanbaar gemompel afgewisseld door hevig snurken
Oud 20-08-2002, 09:23
CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Ik doe het zelf niet!
Maar een vriendin van me lult altijd is haar slaap...ze heeft ook een keertje toen we in Portugal waren...keihard gezongen in haar slaap...en verder gewoon hele verhalen die ze ophangt!

xxx
Oud 20-08-2002, 11:02
Verwijderd
Ik heb daar zelf heel erg last van, echt kut. Ik scheld in mijn slaap, slaapwandel etc. etc.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:58
]{ing
]{ing is offline
ik doe het zelf

ik brabbel redelijk vaak in mijn slaap en slaapwandelen niet meer naar mijn weten
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:38
Miracle
Miracle is offline
Ik heb vroeger super vaak hallicunaties (of hoe je dat ook schrijft) gehad. dus dat ik 's nachts wakker werd en totaal in paniek was en dan naar m'n ouders ging (of ze kwamen bij mij) en dat ik dan echt gewoon niet wakker te krijgen was. en dus ook in paniek bleef. Dat is ontstaan toen ik 3 jaar was, toen heb ik 3 maanden in het ziekenhuis heb gelegen (hersenontsteking ofzow) en daar ben ik echt helemaal doorgedraait. k kan me daar nu nog best wel wat van herinneren (wel vage dingen, maar ook super enge dingen). Dus door dat trauma van het ziekenhuis had ik dus 's nachts hallicunaties. Het werd wel steeds minder (vanaf m'n 11 is het over), en nou praat ik nog wel es in m'n slaap, maar dan gewoon vage dingen en je kunt dan ook geen gesprek met me voeren ofzow hoor. Gaat meestal dan over dingen die ik droom denk ik.

Het grappige is dat ik sommige van die dingen me wel kan herinneren. en me ouders denken dat ik me helemaal nix herinner, maarja k ga niet zeggen dat ik dat allemaal nog weet. is een beetje schamen Ach ja, k ben een vaag type

Kuzzz
Oud 20-08-2002, 19:00
Luca
Luca is offline
Ik praat heel veel in mijn slaap, en ik wandel ook wel eens. Ik ben snachts nog heel actief, dus ach ja.
Oud 20-08-2002, 20:23
Verwijderd
Ik ben wel eens slaapwandeld gaan plassen.

Helaas heb ik toen wel alles naast de pot gemikt.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:56
Yolcu
Yolcu is offline
Ik praat in mijn slaap, en sta vaak midden in de nacht onder de douche, omdat ik dan gedroomd heb dat m'n wekker ging, en dus gewoon naar de douche gelopen ben. Dan heb ik me gewoon uitgekleed, de douche aangezet, en dan sta ik te douchen, voor mij is het dan gewoon ochtend. Tot ik uit de douche stap, klaarwakker, en de klok in de badkamer zie. Vaak is het dan 02.00 uur ofzo... Dan ga ik maar weer slapen.. ik weet dit altijd nog wel 's ochtends.

Ook heb ik vaak dat ik midden in de nacht opeens recht overeind stond, zeker wetende dat ik iets moest gaan doen, maar niet meer wetende wat. Dit gebeurde vaak als ik bij m'n ex-vriend sliep, was erg vreemd.

Een meisje dat ik ken begon een keer midden in de nacht heel vreemd te doen, een beetje te schreeuwen en in paniek dingen te roepen. Toen wij aan haar vroegen of ze wakker was, antwoordde ze steeds: ja tuurlijk ben ik wakker, hoe vaker we het vroegen, hoe kwaaier ze werd. "Ja, wat denken jullie nou, tuurlijk ben ik wakker!!!". Op gegeven moment stond ze op en rende ze de kamer uit, even later rende ze terug en ging ze weer liggen. De volgende ochtend schaamde ze zich dood, ze geloofde eigenlijk niet dat ze dat gedaan had....

Ik vond dat toen niet geinig, achteraf wel. Op dat moment vond ik het eerder vreemd, zelfs een beetje eng. Maar ook wel interessant..
Oud 20-08-2002, 21:19
Verwijderd
Ach ja, volgens mij moeder gil ik vaak in mijn slaap..
Hahahahhaa..Tja, het zal wel he..Ik kan het zelf niet horen..

Vroeger wandelde ik wel in mijn slaap..Dit weet ik omdat ik 's nachts een keer van de trap gevallen was.. ...
Nu niet meer..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:42
SpiritX
SpiritX is offline
Ik hang geregeld hele verhalen op of scheld het hele huis bij elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 22:51
snoopy
snoopy is offline
tsja... alles wat hierboven staat, doe ik ook... Ik word nog wel 's wakker in de kast op de gang...
Oud 20-08-2002, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef:
Ik praat in mijn slaap, en sta vaak midden in de nacht onder de douche, omdat ik dan gedroomd heb dat m'n wekker ging, en dus gewoon naar de douche gelopen ben. Dan heb ik me gewoon uitgekleed, de douche aangezet, en dan sta ik te douchen, voor mij is het dan gewoon ochtend. Tot ik uit de douche stap, klaarwakker, en de klok in de badkamer zie. Vaak is het dan 02.00 uur ofzo... Dan ga ik maar weer slapen.. ik weet dit altijd nog wel 's ochtends.

Ook heb ik vaak dat ik midden in de nacht opeens recht overeind stond, zeker wetende dat ik iets moest gaan doen, maar niet meer wetende wat. Dit gebeurde vaak als ik bij m'n ex-vriend sliep, was erg vreemd.

Een meisje dat ik ken begon een keer midden in de nacht heel vreemd te doen, een beetje te schreeuwen en in paniek dingen te roepen. Toen wij aan haar vroegen of ze wakker was, antwoordde ze steeds: ja tuurlijk ben ik wakker, hoe vaker we het vroegen, hoe kwaaier ze werd. "Ja, wat denken jullie nou, tuurlijk ben ik wakker!!!". Op gegeven moment stond ze op en rende ze de kamer uit, even later rende ze terug en ging ze weer liggen. De volgende ochtend schaamde ze zich dood, ze geloofde eigenlijk niet dat ze dat gedaan had....

Ik vond dat toen niet geinig, achteraf wel. Op dat moment vond ik het eerder vreemd, zelfs een beetje eng. Maar ook wel interessant..
Hee the story of my life, vooral dat douchen heb ik erg vaak...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten