Ik praat in mijn slaap, en sta vaak midden in de nacht onder de douche, omdat ik dan gedroomd heb dat m'n wekker ging, en dus gewoon naar de douche gelopen ben. Dan heb ik me gewoon uitgekleed, de douche aangezet, en dan sta ik te douchen, voor mij is het dan gewoon ochtend. Tot ik uit de douche stap, klaarwakker, en de klok in de badkamer zie. Vaak is het dan 02.00 uur ofzo...

Dan ga ik maar weer slapen.. ik weet dit altijd nog wel 's ochtends.
Ook heb ik vaak dat ik midden in de nacht opeens recht overeind stond, zeker wetende dat ik
iets moest gaan doen, maar niet meer wetende wat. Dit gebeurde vaak als ik bij m'n ex-vriend sliep, was erg vreemd.
Een meisje dat ik ken begon een keer midden in de nacht heel vreemd te doen, een beetje te schreeuwen en in paniek dingen te roepen. Toen wij aan haar vroegen of ze wakker was, antwoordde ze steeds: ja tuurlijk ben ik wakker, hoe vaker we het vroegen, hoe kwaaier ze werd. "Ja, wat denken jullie nou, tuurlijk ben ik wakker!!!". Op gegeven moment stond ze op en rende ze de kamer uit, even later rende ze terug en ging ze weer liggen. De volgende ochtend schaamde ze zich dood, ze geloofde eigenlijk niet dat ze dat gedaan had....
Ik vond dat toen niet geinig, achteraf wel. Op dat moment vond ik het eerder vreemd, zelfs een beetje eng. Maar ook wel interessant..