Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 18:11
poki
poki is offline
Ik wordt er mee doodgemaild.. Krijg er wel een stuk of 20 per dag, als t er niet meer zijn.. Echt superirritant, want zo raakt mijn mailboix helemaal vol.
Het zijn geen mailtjes van hetzelfde persoon, dus ik kan ze wel gaan blokkeren, maar dat schiet niet op...
Wat moet ik doen?? En wie heeft er ook last van??
Oud 11-08-2002, 18:15
DaaF
DaaF is offline
Ik heb er ook last van. Echt heel erg irritant.
Van die spaanse mailtjes bedoel je, toch?

Maargoed ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ze komen trouwens ook meestal in mijn junkmail, maar dan zit alsnog me hele mailbox telkens vol. Ik krijg er ook zeker 5 per dag, en het is ook gewoon meestal van mensen die ik ken, of mensen uit dezelfde stad. Erg vaag..
Oud 11-08-2002, 18:17
poki
poki is offline
Citaat:
DaaF schreef:
Ik heb er ook last van. Echt heel erg irritant.
Van die spaanse mailtjes bedoel je, toch?

Maargoed ik weet ook niet wat ik eraan kan doen. Ze komen trouwens ook meestal in mijn junkmail, maar dan zit alsnog me hele mailbox telkens vol. Ik krijg er ook zeker 5 per dag, en het is ook gewoon meestal van mensen die ik ken, of mensen uit dezelfde stad. Erg vaag..
Jepzz.. die bedoel ik....
En ze komen idd ook in mijn junkmail..
Oud 11-08-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
poki schreef:
Jepzz.. die bedoel ik....
En ze komen idd ook in mijn junkmail..
---->>> S&M

Je kunt trouwens instellen dat je ongewenste post gelijk bij het binnenkomen verwijderd wordt. Ik weet niet in hoeverre dat slim is, want af en toe komen er ook wel 'normale' mailtjes in je ongewenste post...
Oud 11-08-2002, 20:29
diamonde
diamonde is offline
Hey!!

Die mailtjes van 318 KB krijg ik ook, met allemaal vreemde spaanse teksten ofzo.. ik open ze nooit maar ik blokkeer ze vaak.. ze komen vanuit je eigen MSN-lijst of van lijsten van mensen die jij ook in je MSN hebt te staan en ga zo maar door..
Ik heb al geïnformeerd, maar er zijn ook geen anti-virusprogramma's voor...
Ze zijn echt supervervelend en daardoor krijg ik ook steeds mailtjes van Hotmail zelf met voor de zoveelste keer dat mijn hotmail inbox te groot is...

BAH GROM !!!

Groetjes (van een hotmailertje die strontchagrijnig wordt van al die virussen),
diamonde
Oud 11-08-2002, 20:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb d'r geen last van. Misschien moet je je ongewenste post verhogen... ja hoe mot ik dat zegge... ik bedoel jah dat je van "gemiddeld" "hoog" moet maken... ja sorry kant nie ech uitleggen. Misschien komen die mailtjes dan wel in je map ongewenste post in plaats van het Postvak In.
Oud 11-08-2002, 21:07
Chandler
Chandler is offline
ik krijg der tientallen per dag
Oud 11-08-2002, 21:17
Verwijderd
bij hotmail: zorg dat ze in je map Ongewenste Post komen, en stel in dat die map direct geleegd wordt (in Opties).
Oud 11-08-2002, 21:25
Tofke_H
Tofke_H is offline
voila

Regels voor berichten