Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt trouwens instellen dat je ongewenste post gelijk bij het binnenkomen verwijderd wordt. Ik weet niet in hoeverre dat slim is, want af en toe komen er ook wel 'normale' mailtjes in je ongewenste post... |
![]() |
|
Hey!!
Die mailtjes van 318 KB krijg ik ook, met allemaal vreemde spaanse teksten ofzo.. ik open ze nooit maar ik blokkeer ze vaak.. ze komen vanuit je eigen MSN-lijst of van lijsten van mensen die jij ook in je MSN hebt te staan en ga zo maar door.. Ik heb al geïnformeerd, maar er zijn ook geen anti-virusprogramma's voor... Ze zijn echt supervervelend en daardoor krijg ik ook steeds mailtjes van Hotmail zelf met voor de zoveelste keer dat mijn hotmail inbox te groot is... BAH GROM !!! Groetjes (van een hotmailertje die strontchagrijnig wordt van al die virussen), diamonde ![]() |
![]() |
|
Ik heb d'r geen last van. Misschien moet je je ongewenste post verhogen... ja hoe mot ik dat zegge... ik bedoel jah dat je van "gemiddeld" "hoog" moet maken... ja sorry kant nie ech uitleggen. Misschien komen die mailtjes dan wel in je map ongewenste post in plaats van het Postvak In.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|