Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit is inderdaad geen lifestyle, ik weet zelf ook niet zo goed waar hij hoort, enige oplossing is denk ik DK, dus ik verplaats m
Nog ff mijn mening over je vraag..ik vind dat je moet betalen (liegen tegen verzekering is uitermate dom trouwens), jij hebt schade gemaakt dus moet je betalen, wel zo netjes. Aangezien je het geld niet hebt, zou ik eens met die vriend, met je vriendin en met jullie ouders om de tafel om een andere oplossing te bedenken iets als zijn krantenwijk lopen ofzo. Je moeders redenering slaat op stront, verzekering doet alles om oder betaling uit te komen, en verder is het nog altijd jullie verantwoordelijkheid als je iets leent.
|
je moet vragen of die scooter all risk of wa verzekerd is.
Ik neem aan dat ie wa verzekerd is, omdat de verzekering dan niet uitbetaalt bij een ongeluk waarvan jij de oorzaak bent. Ik weet niet of het nog kan, maar vertel de verzekering gewoon dat je aangereden bent door een auto ofzo, maar die auto is gewoon doorgereden, je moet dan ook wel eerst aangifte bij de politie doen. En misschien een paar nepgetuigen meenemen. Dan krijg je de schade wel verzekerd. Dan kan je die 300 euro lekker gebruiken voor de vakantie ![]() ![]()
|
met alle respect, maar ik vind de reactie van je ouders belachelijk om de jongen zelf te willen laten betalen. degene die een ander helpt krijgt zo dus zelf de ellende op zijn brood. Ben blij dat de tegenpartij je geen vergoeding claimt voor het niet over de brommer kunnen beschikken of emotionele schade!
|
![]() |
|
jij en je vriendin allebei de helft zou ik zeggen... die jongen heeft er niks mee te maken dat jullie dat ding vernield hebben, dus die moet gewoon niks hoeven betalen vind ik
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Verzekeringen Verwijderd | 24 | 10-02-2015 19:50 | |
Werk, Geld & Recht |
Verzekering 2012! hulpje | 70 | 11-09-2012 22:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
De juiste verzekering hulpje | 4 | 12-11-2010 08:35 | |
Werk, Geld & Recht |