Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het volkomen genegeerd worden door een groot deel van mijn klas (en de rest durfde er ook niets van te zeggen) in de eerste, behalve dan wanneer ik iets durfde te zeggen, want dan werd ik niet genegeerd dan werd ik uitgelachen...
en het feit dat mijn voormalige vriend het na ruim een jaar met me uitmaakte en nu, nog geen twee maanden later, een totaal iemand anders is geworden en ook nogal kloterig doet... |
![]() |
|
dat mijn ouders altijd ruzieden
dan mijn moeder lesbisch bleek te zijn en mijn ouders daardoor uit elkaar gingen dat vanwege de geaardheid van mijn moeder ik ontzettend werd getreiterd in het dorp. Mensen over ons roddelden terwijl er niets van waar was. Meisjes op alle verenigingen stiekem smiespelden over mij en wat voor vies kind ik was terwijl er helemaal geen rede voor was. Dat mijn vader is hertrouwd met een BITCH out of hell, die mijn leven zuurmaakt en de goede band tussen mij en mijn vader heeft ondermijnd. Dat zij mij het huis uit wil werken en iedere dag me zo waardeloos laat voelen terwijl zij zoveel meer is met haar dokters opleiding dat de dag waarop ik cum laude geslaagd was voor mijn VWO niemand me belde behalve mijn vriend ( en me ouders het vergeten waren) Dat een zeer goede vriendschap ten einde is gekomen omdat ik erachter kwam dat het slechts een vriendschap was zolang ik alles deed wat die persoon wilde dat tevens een vriendin van me besloot om zeer heimelijk iets te beginnen met een es. Waarna ik de vriendschap heb verbroken en vervolgens gaat ze achter de BROER van mijn vriend aan ( god zij dan heeft HIJ wel verstand). Hier ben ik weken ziek om geweest, ik walg van haar maar NU ga ik een LEUK leven tegemoet met NIEUWE mensen, STUDENTEN met dezelfde interesse als ik en hoef ik me NIET te verantwoorden voor mijn intelligentie en zullen ze me NIET betitelen als ARROGANT als ik eens een iets diepzinniger onderwerp aansnijd...aah vrijheid
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dat ik seksueel misbruikt ben op mijn zevende door mijn eigen oom die ik zo vertrouwde.
en dat ik daardoor op dit moment op bepaalde gebieden een zware perdiode moet doorstaan! dat ik gewoon zwaar verliefd werd op mijn mentor toen ik 15 was en gewoon heilig geloofde dat hij de ware was en ook wat voor mij voelde/voelt...........nooit over gehad met hem. Was zon ontzettende kutperdiode dat ik zelfs zelfmoord heb proberen te plegen, omdat ik het zeker wist.....weet wij wonen boven een bakker, daar brak snachts brand uit......de brandweer kon niet bij ons binnenkomen omdat wij in paniek de sleutels niet konden vinden. De bakker zou bijna exploderen en wij zaten daarboven ingesloten, toen dacht ik dat ik doodging. Er kwam al rook binnen en we kregen het er benauwd van, we konden ook niks zien en hoorden alleen maar sirenes en geschreeuw van de buren en de brandweer die tegen de deur aant trappen was en schreeuwde: 'Jullie moeten nú komen!' zoek die sleutel of we breken uw deur open' Toen heeft mijn moeder de sleutels gevonden en hebben we kunnen ontsnappen. buiten aangekomen zagen we niks door de rook en vielen we met brandweerman en al de trap af, toen zat ik in doodsangst dat ons huis eraan zou gaan....gelukkig heeft de brandweer het op tijd kunnen blussen. Maar ik heb er nog een trauma van. Deze drie zijn de ergste dingen die mijn zijn overkomen waar ik gewoon zeg maar dagelijks aan denk...... best vreemd, want dat van mijn mentor denk ik ook nog vaak aan en ik heb een vriend
||
Citaat:
lijstje: - vader overleden - veel gepest als kind - moeder met totaal andere ideeën als ik - kamer afgebrand - pfeiffer vlak voor m'n eindexamen - realistische kijk op de wereld (imo is dat een vloek) - oma die op het punt staat van overlijden (nou ja, duurt misschien nog een tijdje maar iedereen voelt het einde wel naderen)
|
moeder die bijna iedere dag inelkaar gelslagen wordt door haar vriend
![]() aargerand door m'n neef overlijden van 3 vrienden ![]() de kat die dood ging ![]() 'n ex die me blijft kwetsen de hele tijd, zelfd na een jaar dat het uit is ![]() en dat door al die dingen ik nog steeds mijn VWO niet afgerond heb , wat ik echt erg vind toch wel. |
![]() |
|
de situatie met mijn oma en de dingen die mijn oma bij mijn moeder aangedaan heeft vroeger... (bij dat laatste was ik niet bij, maar het is wel erg als je zoiets te horen krijgt).
en tja overlijden van mensen.. (en dieren) maar ik kan daar heel goed mee omgaan.. ik bedoel.. er zullen áltijd mensen doodgaan om wie je veel geeft. Je moet hoe dan ook doorgaan! |
![]() |
|
de 3e klas waarin in compleet genegeerd werd door een deel van de klas, en door het andere deel gepest werd. OP zich heb ik dr veel van geleerd.
Een ex die vreemd is gegaan, en daarna me daarna nog een aantal klote streken heeft geleverd en dat vast nog meer zal doen.
||
![]() |
Citaat:
xxx Tarona |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Neef gaat binnenkort dood. Verwijderd | 12 | 15-03-2011 19:24 | |