Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nee hier hebbik wat aan...
«.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: zeg dan wat juh ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: hey siep SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ej ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: wat is dat nou voor geouwehoer SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: weet niet SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ze willen me slaan ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: en wat ga je ons drijgen SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik? ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: of je neef SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: dat is mijn neef niet man SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: dat is een domme gast die dnekt dat ie heel wat is ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: wie dan ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: want je weet niet wie je voor je hebt SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: nee ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: ik ken je verder niet maar anderen kennen je wel SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik wil ook geen ruzie ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: je hebt iets over een maat van mij zijn moeder gezegd ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: ik weet niet meer wat SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ja maar dat schoot er zo maar uit snap je SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ze scholden tegen mij nou en dan zei ik wta trug ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: maar als je echt problemen wilt hebben dan heb je die nu SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: maar niet dat ik het echt meende ofzo snap je, ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dat accepteerd hij niet SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: wat accepteerd hij wel ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: die man waar je tegen geouwehoerd hebt is groot ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dan ken je heel heegterp erbij halen maar dat maakt niks uit SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: i know SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik wil ook geen ruzie ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: zijn familie is een en al crimineel SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: maarja SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: hoe maak ik het weer goed ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dus hij zoektr je zoiezo nog een keer op ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dat kun je mischien alleen als je voor zijn neus staat ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: als je dan nog leeft SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ja ik heb helemaal niks tegen die gasten hoor ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: nee maar je hebt dat wel gezegd ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: en je moet nooit met zijn moeder ouwehoeren SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: dat is dom weet ik nu ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: ze dumpen je zo ergens en je komt nooit meer thuis SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: lekker is dat... SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: gaat hij me vermoorden ofzo? ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: en wat is dat met die andere jonge SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: dat si een sukkel SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ken jij die jonge goed dan ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: hij is een vriend van mij ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dus het is geen sukkel SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: nee weet ik SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik heb het over die andere ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: nu ga je weer siepie SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: nee SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: kijk ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: ga nou niet schelden SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik d8 dat je het over marten had snap je SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: dat is een sukkel SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: die maat van jou niet ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: oke SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik wil best maten worden enzo SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik mag gregory en oeds en jelle enzo ook goed, ken je dvast ook wel ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: ja dat zijn ook maten van mij SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ja zijn beste jongens SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: en omdat ik 1x uitschoot met mijn woorden wil jou vriend me nu vermoorden SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik heb me excuses aangeboden enzo SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: we kunnen toch gewoon maten zijn ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: kijk als jij een politie uitscheld krijg je ook een boete of je word meegenomen SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ja dat snap ik ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dan krijg je ook niet nog een kans SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ja SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: i know ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dus hoe dit nou met jou afloopt ik weet het niet SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: kun je niet goed wordje doen ofzo ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: nee ik bemoei me er niet mee SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik vind jullie beste jongens hoor ask gregory ofzo maar ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: ja dat komt nu ineens omdat je bang bent SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: nee SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik ben toch ook maten met gregory enzo ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: maar vond je dat ook voor dat telefoontje ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: ja maar dat zegt niks SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: nee SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: maar als een onbekende jou uitscheld op msn zou je ook trugschelden SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: geef toe SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: maar ik neem mijn woorden trug, het was een domme zet ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: en een hele domme SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ja dat weet ik nu... ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: want als hij eenmaal achter iemand aan zit ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dan zoekt hij je overal ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: en hij weet al waar je woont ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: en het maakt hem niks uit dat je ouders erbij zijn ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: dan neemt hij nog wat andere mannetjes mee SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: aha SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: hoe kan ik weer maten met hem worden dan SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik wil echt geen troubbles ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: maten zul je nooit worden SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: nee maar goed maken snap je ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: oods zegt dat hij geen vrienden met jou is SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: dat is hij wel SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: wanneer zegt hij dat ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: hij zegt net van niet SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: hmz SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: vroeger wel iig ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: hij is bij mij SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ik zie hem niet zo vaak meer SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: snap je ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: nou jah ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == zegt: moge god je bijstaan ==<- Don M. Corleone - > == < - Huizum-West - > == heeft het gesprek verlaten. SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: dat was een goeie vriend van mij SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: aha «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: hij moest even met je praten.....maar dat had je zelf nartulk ook wel door SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: jah SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: shit eej SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: dit is echt kut «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: jaaah... SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: heeft die jonge geen msn? «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: jahwel SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: hmz SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: zou t slim wezen om toe te voegen? SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: nee denk SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: wrom doen jullie geen goed woordje ik heb geen zin om dood te gaan «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: je gaat niet dood alleen blauwe pleekken SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: ja SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: maar gaat hij je 1x slaan SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: of altijd als ik em tegenkom «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: dat weet ik niet SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: valt er echt niet met m te praten? «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: neej SiePie WoKKeL, Heleen Luve ya!!! Scooter, is best wel heel erg rotzooi!!!!! zegt: too bad «.·´¯`·..::¦| LiL' LiSaNnE Huizem - West |¦::..·´¯`·.» zegt: yes echt zwaar klote
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
we hebben met jouw een gezellige tijd gehad en we zullen je niet snel meer vergeten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens..mocht die "kerel" echt van de maffia zijn: misschien ligt er morgenvroeg wel een paardenkop in je bed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij zal toch wel een reden hebben waarom hij jou bedreigd? |
![]() |
|
Doe je het nu serieus in je broek? Je denkt serieus het risico te lopen 'vermoord' te worden?
![]() ![]() Het ergste dat je kan gebeuren is dat je wat rake klappen incasseert. Waarschijnlijk probeert die gast je nog een keer flink bang te maken op het moment dat je hem tegenkomt of zie je 'm nooit.... Vooral niet laten merken dat je bang bent, dat maakt je een erg makkelijk slachtoffer. Terugslaan is niet altijd het verstandigst, de confrontatie kun je overigens het beste aangaan, daar waar het druk is. Meer dan één klap zal het dan niet snel zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heyzzz...
Waar maak je je eigenlijk druk om?! Ja sorry hoor maar het komt bij mij zo vaak voor dat er onbekende mensen op mij beginnen te schelden enzo... Maar ik geloof hen gewoon niet, simpel... Het zijn vaak gewoon van die kinderachtige sukkeltjes die denken stoer te zijn... Duzze, trek je er niet te veel van aan!! XXX Diamonde |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn getaart muhhahaha HoñeY | 156 | 15-04-2002 16:39 |