Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 16:41
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
jou grootste blunder ooit?
Oud 19-08-2002, 16:42
Verwijderd
m'n duim scheuren, en m'n sleutelbeen breken.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 16:58
DarkRaven
DarkRaven is offline
Vallen van me skateboard
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:34
Shock
Shock is offline
met 4 dozen in m'n hand op een karretje stappen (zonder dat ik het wist), een paar meter doorrijden en vervolgens voorover donderen
Oud 19-08-2002, 17:54
makita
makita is offline
met schoonmaakwerk moest ik in een bedrijf schoonmaken. het was na 5en dus iedereen was al weg. op een gegeven moment rende ik heel hard met mijn vuilniszak naar buiten (was een beetje te laat) en net toen ik buiten stond dacht ik " shit de sleutel" en toen draaide ik me om maar toen was de deur al dicht gevallen. Stond ik buitengesloten op straat en binnen brande het licht nog en de radio en het was een bende binnen. Schaamde me dood. Na ee uur heen en weer gebel en geregel was me baas er al en kon ik weer naar binnen. hehe

is eentje van de vele hoor
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:57
Secreet
Secreet is offline
Die wil ik me waarschijnlijk niet meer herinneren
Oud 19-08-2002, 18:57
WolterB
WolterB is offline
dwars door een metalen kozijn willen lopen, ging dus niet echt, kozijn was sterker, gelukkig nix gebroken.

de leetste 6 of 7 treden missen bij de trap op school met als toeschouwers een paar bruggies (zat toen in de 4e ).
Oud 19-08-2002, 19:21
Sublime85
Sublime85 is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
met 4 dozen in m'n hand op een karretje stappen (zonder dat ik het wist), een paar meter doorrijden en vervolgens voorover donderen
Als dat mijn grootste blunder was....MIJN ALLERGROOTSTE vertel ik niet...wel een andere grote
ik was die kut haartjes proberen aan het wegscheren je weet wel de verlenging van je wenkbrauw die ervoor zorgt dat je maar 1 wenkbrauw hebt (ik heb der maar een paar) en toen had ik mijn hele neus opliggen haha.....en tegen iedereen gezegd dat ik was gevallen ofzo
hahaha heavy kut
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:21
Screenager
Screenager is offline
euh.. enige wat ik nu kan verzinnen was dat ik de hoofdrol had in een musical in groep 8 was al beetje verkouden enzo.. en toen midden in de voorstelling raakte ik mn stem kwijt en moest ook nog zingen enzo.. dat vond ik best een blunder
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:36
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
hmm ik kan er zo snel niet een bedenken!
wel van anderen!
bijv dat mijn nichtje tegen een (gesloten) glazen deur aan liep, blijkbaar té schoon ofzo.....?
Oud 19-08-2002, 21:45
superpoepdoosje
nu je t zegt , ik herinner me ook iets, toen ik 3 jaar was ofzo liep ik op t vliegveld ook tegen een glazen ruit aan *oeps*. Gelukkig had ik er alleen een bloedneus aan over gehouden..
Oud 19-08-2002, 22:42
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Oh ja en dan nog iets, mijn vriendin en ik liepen een x in de stad.
en daar waren van die palen (soort afdakje), maar we waren dus zo aan het praten en alles, dat ze niet voor zich keek en toen was het kedeng!!!
grote bult natuurlijk, maar ze kon er wel om lachen!
Ik lag bijna op de grond van het lachen....
Oud 19-08-2002, 23:00
Gonzo
Gonzo is offline
Ik was in een zatte bui, en probeerde mijn fiets opentekrijgen, maar het lukte niet echt. Ik kreeg het sleuteltje domweg niet in het gaatje. Heb ik de fiets mee naar huis gedragen.

Toen ik de volgende ochtend weer nuchter was, kwam ik erachter dat ik de verkeerde fiets 4 KM mee had gedragen.
Oud 19-08-2002, 23:12
superpoepdoosje
Citaat:
Gonzo schreef:
Ik was in een zatte bui, en probeerde mijn fiets opentekrijgen, maar het lukte niet echt. Ik kreeg het sleuteltje domweg niet in het gaatje. Heb ik de fiets mee naar huis gedragen.

Toen ik de volgende ochtend weer nuchter was, kwam ik erachter dat ik de verkeerde fiets 4 KM mee had gedragen.
das de leukste tot nu toe..
Oud 20-08-2002, 12:44
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
haha, die is echt
Oud 20-08-2002, 14:03
morwen
morwen is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

lol
Oud 22-08-2002, 12:36
Quintus
Quintus is offline
Vallen.. Maar niet gewoon, nee ik struikel, maar blijf overeind.. Ik doe een stap, ga een stukje voorover, zet nog snel een paar stappen om overeind te blijven, zet m'n handen op de grond en plof erachteraan.. Ik had ongeveer drie meter nodig om te vallen en het leek alsof ik gewoon op de grond ging liggen zo langzaam was het..

En dat middenin het centrum van Amsterdam
Oud 22-08-2002, 12:44
Verwijderd
ik maak nooit blunders, tenminste, zo zie ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 13:18
xsten
xsten is offline
met mn dronken hoofd heel hard mn best doen om mn fietsslot open te krijgen. Het sleuteltje brak af en bleef voor de rest in het slot zitten. Toen kwam ik er pas achter dat ik het sleuteltje in het verkeerde slot had gedaan (heb 2 sloten).....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:00
fruitmand
fruitmand is offline
ik was pas geleden een beetje aangeschoten en liep met een groep vrienden naar huis, en ik botste tegen een boom aan en begon er mee te praten. Volgens mn vrienden was ik echt 10 minuten met 'hem' aan het converseren
het erge is dat een vriendin van me het heeft opgenomen, en ze het in de hal van de school aan elke voorbijganger liet zien.
Nu denkt iedereen dat ik met bomen praat
Oud 22-08-2002, 14:03
Verwijderd
agh maakt dat wat uit?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:28
Shock
Shock is offline
Citaat:
Sublime85 schreef:

Als dat mijn grootste blunder was....MIJN ALLERGROOTSTE vertel ik niet...wel een andere grote
ik was die kut haartjes proberen aan het wegscheren je weet wel de verlenging van je wenkbrauw die ervoor zorgt dat je maar 1 wenkbrauw hebt (ik heb der maar een paar) en toen had ik mijn hele neus opliggen haha.....en tegen iedereen gezegd dat ik was gevallen ofzo
hahaha heavy kut
tis niet zozeer de blunder dat ik dat karretje niet doorhad, maar het feit dat iedereen het er nog over heeft (ook al is het alweer 4 weken geleden) doet het 'm
Oud 22-08-2002, 17:38
euro
euro is offline
ik zou echt niet meer weten wat m'n grootste blunder is! Ik maak er gewoon teveel
Oud 22-08-2002, 18:16
Luca
Luca is offline
Wat maakt mij mijn blunder uit. Ik blunder heel veel, val van trappen en struikel regelmatig. Verkeerde treinen of bussen is ook erg lachen. Vooral omdat ik heel snel rood word is het best vaak ergelijk.
Oud 23-08-2002, 02:26
wabbit
wabbit is offline
mwhah post er wel een van me pa

wij hebben een hor voor het raam, alleen dat wist me pa blijkbaar nietecht..
hij was shag aan het halen, komt terug...en me ma zat binnen...het raam was open...hij wil haar shag naar binnen gooien en gooit tegen de hor aan...enkel..hij denkt dattie tegen een rand aangooide..hij pakt de shag weer op en wil het zo weer naar binnen gooien
Oud 23-08-2002, 08:07
Maboq
Maboq is offline
oh shit, hier heb ik een trauma van overgehouden, maar ok dan....

toen ik 15 moes ik stage lopen bij een electricien, dus ik moet met een electricien mee naar huizen toe om dingen te repareren etc, die keer dat ik die blunder maakte moesten we iets repareren in een huis van een flatgebouw.....de electricien vroeg of ik iets uit de auto wilde halen, dus ik naar beneden... naar buiten..... auto zoeken.... shit eruit halen wat ik nodig had.
nadat ik gevonden had wat ik nodig had wilde ik terug naar de flat, maar toen stond ik voor die deur en toen was ik het huisnummer en verdieping vergeten dus kon ik niet aanbellen om de deur open te laten doen.
dus moes ik wachten tot iemand naar binnen ging zodat ik mee kon glippen. daarna heb ik een uur in de flat lopen zoeken om de zien op welke verdieping het ook alweer was
je had moeten zien hoe de electricien mij aankeek toen ik terug kwam...... dat was gewoon eng
ik moet weer huilen als ik eraan denk..... het was omdat ik gespannen was...... of ik ben gewoon dom...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 11:53
Kleine A*
Kleine A* is offline
ik denk dak nooit tegen een jongen durf te praten als ik em leuk vind
Oud 23-08-2002, 12:09
snoopy
snoopy is offline
ach, ik heb niet zoveel échte blunders begaan. Ik ben gewoon een stuntel, maar niet zo erg, dat ik echt weeeken voor schut sta.
Oud 23-08-2002, 14:06
Demiurge
Demiurge is offline
Dat was denk ik met een schuimparty... ik was een beetje aangeschoten en ze gingen buikschuivers maken.. nou ik denken.. dat doe ik ook wel ff mee, de eerste 3 keer ging het goed maar de 4e keer ging ik behoorlijk hard en had het allemaal zelf niet echt door (dankzij de alcohol) en de nooduitgang-deur was om een een of andere reden een stukje open dus vlieg ik zo op me buik door de deuren van de nooduitgang het fietsenrek in... waar wat "onschuldige" koppels vreemd opkeken
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 14:44
Fee
Fee is offline
Ik was een keer met Carnaval nogal dronken (nou ja, zo bijzonder is dat niet) en ik had mijn fiets bij een vriendin staan en t fietsensleuteltje lag bij haar binnen. We kwamen dus terug van het uitgaan, ik ga naar binnen, pak t sleuteltje en steek t in t slot. Vervolgens blijven we nog even praten en wil ik gaan. Alleen was ik op de een of andere manier weer vergeten dat ik dat sleuteltje dr al in had gedaan en ik d8 dat mijn fiets nog op slot was. Ik ga dus opzoek na t sleuteltje, maar kan dat natuurlijk niet vinden. Na een hoop gevloek besloot ik om dan maar het reservesleuteltje te gaan zoeken. Na 10 minuten zoeken, had ik dat eindelijk gevonden en probeerde ik t in t slot te duwen, eerst begreep ik maar niet waarom t dr nie in wilde, maar toen ik keek zag ik t dus.... Ik had ondertussen ook nog haar ouders (en de rest van de buurt) wakker gemaakt... Best dom eigenlijk...

Ik maar eigenlijk altijd blunders, ik val constant over mn eien voeten heen en ben op school al meer dan eens van de trap gedonderd. Ik ben gewoon onhandig
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 16:04
Rhinus
Rhinus is offline
Ik was in een meter diepe plas gevallen toen ik 10(?) was. Ik was toen samen met vrienden. Ik was helemaal nat en ik had 't koud. Dus ik bel aan bij mensen en zei: "Ik heb 't koud mag ik binnenkomen?"

Dat was heel dom enzo. Je had er bij moeten zijn .
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:08
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
Fee schreef:
Ik was een keer met Carnaval nogal dronken (nou ja, zo bijzonder is dat niet) en ik had mijn fiets bij een vriendin staan en t fietsensleuteltje lag bij haar binnen. We kwamen dus terug van het uitgaan, ik ga naar binnen, pak t sleuteltje en steek t in t slot. Vervolgens blijven we nog even praten en wil ik gaan. Alleen was ik op de een of andere manier weer vergeten dat ik dat sleuteltje dr al in had gedaan en ik d8 dat mijn fiets nog op slot was. Ik ga dus opzoek na t sleuteltje, maar kan dat natuurlijk niet vinden. Na een hoop gevloek besloot ik om dan maar het reservesleuteltje te gaan zoeken. Na 10 minuten zoeken, had ik dat eindelijk gevonden en probeerde ik t in t slot te duwen, eerst begreep ik maar niet waarom t dr nie in wilde, maar toen ik keek zag ik t dus.... Ik had ondertussen ook nog haar ouders (en de rest van de buurt) wakker gemaakt... Best dom eigenlijk...
Dies wel leuk
Oud 23-08-2002, 21:01
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Mijn fiets van twee weken oud vergeten op slot te zetten in de op-één-na-crimineelste stad van Nederland
Dat kost me een hoop centjes...
Oud 23-08-2002, 22:48
Verwijderd
Dinsdagavond in het bedrijf waar ik werk het alarm laten afgaan zodat binnen tien minuten de secutity vijf man sterk op de stoep stond
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Quintus schreef:
Vallen.. Maar niet gewoon, nee ik struikel, maar blijf overeind.. Ik doe een stap, ga een stukje voorover, zet nog snel een paar stappen om overeind te blijven, zet m'n handen op de grond en plof erachteraan.. Ik had ongeveer drie meter nodig om te vallen en het leek alsof ik gewoon op de grond ging liggen zo langzaam was het..

En dat middenin het centrum van Amsterdam

(Ben jij Quintus of Lucky Duck...?)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:09
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
-we gingen bowlen en ik zei zo heel geconcentreerd en proffesioneel(voor de grap wel) 'BE THE BALL' waarop ik hem per ongeluk 2 meter naar achteren smijt
-ik was voor de lol aan het vechten met een vriend van me in school en ik riep kei luid 'pasop of ik sla je black-out!!!'(in plaats van knock out)waarop iedereen begon te lachen met me...
-ik ging van de trap,zag B.(zucht...*is gek op B.*),was daar zodanig van vanslag dat ik van de trap donderde
-was beetje wild aant doen met een vriendin en ze sloeg per ongeluk keihard tegen m'n neus,ik wist niet dat het normaal was dat je een neus heen en weer kon bewegen,dus greep ik naar m'n neus en wiebelde er mee en riep in paniek over heel het plein(was op school)'heeeeee Margo,hoe komt het dat ik m'n neus zo kan bewegen',waarop zij in lachen uitbarstte,haar neus greep,hetzelfde deed en zei 'eum,dat is normaal...',natuurlijk iedereen raar kijken naar me...
-ik zat in het astridpark(heel druk park waar bij mooi weer minstens 300 jongeren zitten)met enkele vrienden en er kwam een hele troep eenden op ons af,ik kruip op handen en voeten naar de eenden en begin tegen ze te blaffen als een hond,dan wil ik terug gaan en zie ik 10 meter verder een hele klas van de 5es van m'n school staan kijken naar me alsof ik gek ben,nu ben ik vast 'het meisje die naar de eenden blafte in het astridpark'
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:12
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
deze is ook erg: vorige zomer bleven we met z'n 3en bij een vriendin in de tent slapen,en het was traditie om dan weg te sluipen en in je slaapkledij of ondergoed over straat te gaan wandelen(is bebost gebied,bijna niemand ziet je daar),dat deden we dus maar er kwam een auto af,dus net als altijd als we een auto zagen sprongen we in de struiken,deze keer achter de grote brievenbus van de buren die in een kast van een villa woonden,maar:het alarm ging af,waarop wij snel rechtsprongen en in ons ondergoed als een gek over de straat wegrenden...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:19
Wasp
Wasp is offline
Nou.. m'n vriendin trok mijn t-shirt (met knoopjes) uit, maar alle knoopjes zaten dicht dus ik had een t-shirt over m'n hoofd voor 5 minuten lang zoekende naar de knoopjes.

Offuhm..
De 2e dag dat ik aan het werk was bij New York Pizza (met rode kleding enzo) stond er een kerel in een rood shirtje voor de ingang van de wc te wachten.
Maar het leek net of 'ie op mij aan het wachten stond.
Dus ik wilde hem een hand geven.
Precies op dat moment zag ik dat het geen werkkleding was, en toen 'ie z'n naam zei wist ik dat het een wildvreemde duitser was.
Goh, dan sta je echt wel voor gek.
Oud 25-08-2002, 20:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:
ik denk dak nooit tegen een jongen durf te praten als ik em leuk vind
Ieuw... die ken ik...
Maar dan omgekeerd...

Op de een of andere manier slaag ik er áltijd in mezelf compleet voor gek te zetten als ik met een leuke meid praat...

Jij hebt dus geen vriend?
Ik ben beschikbaar...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:37
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

(Ben jij Quintus of Lucky Duck...?)
Dat was gelukkig Quintus, maar dan zal ik (Lucky Duck dus dit keer ) me ook maar eens een blunder zien te herinneren

Bij een theater, vriendin loopt mij te pesten en vraagt aan iemand die ik op z'n minst 'interessant' vond of hij even met mij op de foto wilde... Mijn reactie 'HUH?! Foto? Ik? Met HEM?!' Echt op zo'n toon van 'Laat 'm alsjeblieft verdwijnen!'

Nu is 't een van m'n beste vrienden
Oud 25-08-2002, 20:41
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Ieuw... die ken ik...
Maar dan omgekeerd...

Op de een of andere manier slaag ik er áltijd in mezelf compleet voor gek te zetten als ik met een leuke meid praat...

Jij hebt dus geen vriend?
Ik ben beschikbaar...
Goh, nog zo een Zijn we al met z'n drieeen (Lucky Duck nog steeds )
Oud 25-08-2002, 20:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
deze is ook erg: vorige zomer bleven we met z'n 3en bij een vriendin in de tent slapen,en het was traditie om dan weg te sluipen en in je slaapkledij of ondergoed over straat te gaan wandelen(is bebost gebied,bijna niemand ziet je daar),dat deden we dus maar er kwam een auto af,dus net als altijd als we een auto zagen sprongen we in de struiken,deze keer achter de grote brievenbus van de buren die in een kast van een villa woonden,maar:het alarm ging af,waarop wij snel rechtsprongen en in ons ondergoed als een gek over de straat wegrenden...
WHAHAAAAAA

WAAAR?
Volgende keer kom ik wel even langs.

3 meiden in hun ondergoed 's nachts over straat.
BOEEEE!

*valt van stoel*
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:42
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Quintus schreef:
Goh, nog zo een Zijn we al met z'n drieeen (Lucky Duck nog steeds )
Maar jij bent niet beschikbaar.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:43
BBEM
BBEM is offline
ik kan me geen blunder herinneren dus ik zal er dan ook wel nooit een echt grote gemaakt hebben
Oud 25-08-2002, 20:45
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Toen m'n vrienden me in het water gooide....

Opeens was ik het bovenstukje van m'n bikini kwijt ..die lag paar meter verderop te drijven. M'n vrienden hadden het topje ontzettend snel uit het water gevist en ze hadden het op de kant gelegd zodat ik er natuurlijk niet bijkon...

Heb heel lang in het water gelegen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 20:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:
-we gingen bowlen en ik zei zo heel geconcentreerd en proffesioneel(voor de grap wel) 'BE THE BALL' waarop ik hem per ongeluk 2 meter naar achteren smijt
-ik was voor de lol aan het vechten met een vriend van me in school en ik riep kei luid 'pasop of ik sla je black-out!!!'(in plaats van knock out)waarop iedereen begon te lachen met me...
-ik ging van de trap,zag B.(zucht...*is gek op B.*),was daar zodanig van vanslag dat ik van de trap donderde
-was beetje wild aant doen met een vriendin en ze sloeg per ongeluk keihard tegen m'n neus,ik wist niet dat het normaal was dat je een neus heen en weer kon bewegen,dus greep ik naar m'n neus en wiebelde er mee en riep in paniek over heel het plein(was op school)'heeeeee Margo,hoe komt het dat ik m'n neus zo kan bewegen',waarop zij in lachen uitbarstte,haar neus greep,hetzelfde deed en zei 'eum,dat is normaal...',natuurlijk iedereen raar kijken naar me...
-ik zat in het astridpark(heel druk park waar bij mooi weer minstens 300 jongeren zitten)met enkele vrienden en er kwam een hele troep eenden op ons af,ik kruip op handen en voeten naar de eenden en begin tegen ze te blaffen als een hond,dan wil ik terug gaan en zie ik 10 meter verder een hele klas van de 5es van m'n school staan kijken naar me alsof ik gek ben,nu ben ik vast 'het meisje die naar de eenden blafte in het astridpark'
Die met die B. waar jij van de trap viel, dat herken ik wel. Zulke dingen doe ik ook wel, alleen bij mij zijn altijd meiden het slachtoffer.

En die laatste is ook : .
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:22
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Maar jij bent niet beschikbaar.
Oeh, sinds wanneer niet?
Oud 26-08-2002, 12:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Quintus schreef:
Oeh, sinds wanneer niet?
Ow sorry, ik dacht ff aan jij en Quintus, maar ik weet het weer, Quintus was jouw buurjongen ofzo hé... dus niet vriend?

*heb ik nog hoop???*
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:09
skyscraper
skyscraper is offline
Mijn vriendin bijna laten gaan. Bijna grote blunder dus
Oud 26-08-2002, 20:19
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Ow sorry, ik dacht ff aan jij en Quintus, maar ik weet het weer, Quintus was jouw buurjongen ofzo hé... dus niet vriend?

*heb ik nog hoop???*
Buurjongen ja, en valt op mannen... En ik ben dacht ik toch geen man

Als je nou eerst 's een leuke blunder maakt...

Nog een blunder van een vriendin om een beetje ontopic te blijven; we zitten op een bankje mensen in auto's te bekritiseren, zij heeft een heel negatief verhaal over een enorme griezel in een auto... Kijkt 'ie opeens heel kwaad om en blijkt z'n raam open te staan Oeps
Reageren

Regels voor berichten