Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oh ja en dan nog iets, mijn vriendin en ik liepen een x in de stad.
en daar waren van die palen (soort afdakje), maar we waren dus zo aan het praten en alles, dat ze niet voor zich keek en toen was het kedeng!!! grote bult natuurlijk, maar ze kon er wel om lachen! Ik lag bijna op de grond van het lachen.... ![]()
|
Ik was in een zatte bui, en probeerde mijn fiets opentekrijgen, maar het lukte niet echt. Ik kreeg het sleuteltje domweg niet in het gaatje. Heb ik de fiets mee naar huis gedragen.
Toen ik de volgende ochtend weer nuchter was, kwam ik erachter dat ik de verkeerde fiets 4 KM mee had gedragen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Vallen.. Maar niet gewoon, nee ik struikel, maar blijf overeind.. Ik doe een stap, ga een stukje voorover, zet nog snel een paar stappen om overeind te blijven, zet m'n handen op de grond en plof erachteraan.. Ik had ongeveer drie meter nodig om te vallen en het leek alsof ik gewoon op de grond ging liggen zo langzaam was het..
En dat middenin het centrum van Amsterdam ![]()
|
ik was pas geleden een beetje aangeschoten en liep met een groep vrienden naar huis, en ik botste tegen een boom aan en begon er mee te praten. Volgens mn vrienden was ik echt 10 minuten met 'hem' aan het converseren
![]() het erge is dat een vriendin van me het heeft opgenomen, en ze het in de hal van de school aan elke voorbijganger liet zien. Nu denkt iedereen dat ik met bomen praat ![]()
||
Citaat:
|
Wat maakt mij mijn blunder uit. Ik blunder heel veel, val van trappen en struikel regelmatig. Verkeerde treinen of bussen is ook erg lachen. Vooral omdat ik heel snel rood word is het best vaak ergelijk.
|
mwhah post er wel een van me pa
wij hebben een hor voor het raam, alleen dat wist me pa blijkbaar nietecht.. hij was shag aan het halen, komt terug...en me ma zat binnen...het raam was open...hij wil haar shag naar binnen gooien en gooit tegen de hor aan...enkel..hij denkt dattie tegen een rand aangooide..hij pakt de shag weer op en wil het zo weer naar binnen gooien ![]()
|
![]() |
|
oh shit, hier heb ik een trauma van overgehouden, maar ok dan....
toen ik 15 moes ik stage lopen bij een electricien, dus ik moet met een electricien mee naar huizen toe om dingen te repareren etc, die keer dat ik die blunder maakte moesten we iets repareren in een huis van een flatgebouw.....de electricien vroeg of ik iets uit de auto wilde halen, dus ik naar beneden... naar buiten..... auto zoeken.... shit eruit halen wat ik nodig had. nadat ik gevonden had wat ik nodig had wilde ik terug naar de flat, maar toen stond ik voor die deur en toen was ik het huisnummer en verdieping vergeten ![]() dus moes ik wachten tot iemand naar binnen ging zodat ik mee kon glippen. daarna heb ik een uur in de flat lopen zoeken om de zien op welke verdieping het ook alweer was ![]() je had moeten zien hoe de electricien mij aankeek toen ik terug kwam...... dat was gewoon eng ik moet weer huilen als ik eraan denk..... het was omdat ik gespannen was...... of ik ben gewoon dom... ![]() |
![]() |
|
Dat was denk ik met een schuimparty... ik was een beetje aangeschoten en ze gingen buikschuivers maken.. nou ik denken.. dat doe ik ook wel ff mee, de eerste 3 keer ging het goed maar de 4e keer ging ik behoorlijk hard en had het allemaal zelf niet echt door (dankzij de alcohol) en de nooduitgang-deur was om een een of andere reden een stukje open dus vlieg ik zo op me buik door de deuren van de nooduitgang het fietsenrek in... waar wat "onschuldige" koppels vreemd opkeken
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was een keer met Carnaval nogal dronken (nou ja, zo bijzonder is dat niet) en ik had mijn fiets bij een vriendin staan en t fietsensleuteltje lag bij haar binnen. We kwamen dus terug van het uitgaan, ik ga naar binnen, pak t sleuteltje en steek t in t slot. Vervolgens blijven we nog even praten en wil ik gaan. Alleen was ik op de een of andere manier weer vergeten dat ik dat sleuteltje dr al in had gedaan en ik d8 dat mijn fiets nog op slot was. Ik ga dus opzoek na t sleuteltje, maar kan dat natuurlijk niet vinden. Na een hoop gevloek besloot ik om dan maar het reservesleuteltje te gaan zoeken. Na 10 minuten zoeken, had ik dat eindelijk gevonden en probeerde ik t in t slot te duwen, eerst begreep ik maar niet waarom t dr nie in wilde, maar toen ik keek zag ik t dus.... Ik had ondertussen ook nog haar ouders (en de rest van de buurt) wakker gemaakt... Best dom eigenlijk...
Ik maar eigenlijk altijd blunders, ik val constant over mn eien voeten heen en ben op school al meer dan eens van de trap gedonderd. Ik ben gewoon onhandig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() (Ben jij Quintus of Lucky Duck...?) |
![]() |
|
![]() |
-we gingen bowlen en ik zei zo heel geconcentreerd en proffesioneel(voor de grap wel) 'BE THE BALL' waarop ik hem per ongeluk 2 meter naar achteren smijt
-ik was voor de lol aan het vechten met een vriend van me in school en ik riep kei luid 'pasop of ik sla je black-out!!!'(in plaats van knock out)waarop iedereen begon te lachen met me... -ik ging van de trap,zag B.(zucht...*is gek op B.*),was daar zodanig van vanslag dat ik van de trap donderde -was beetje wild aant doen met een vriendin en ze sloeg per ongeluk keihard tegen m'n neus,ik wist niet dat het normaal was dat je een neus heen en weer kon bewegen,dus greep ik naar m'n neus en wiebelde er mee en riep in paniek over heel het plein(was op school)'heeeeee Margo,hoe komt het dat ik m'n neus zo kan bewegen',waarop zij in lachen uitbarstte,haar neus greep,hetzelfde deed en zei 'eum,dat is normaal...',natuurlijk iedereen raar kijken naar me... -ik zat in het astridpark(heel druk park waar bij mooi weer minstens 300 jongeren zitten)met enkele vrienden en er kwam een hele troep eenden op ons af,ik kruip op handen en voeten naar de eenden en begin tegen ze te blaffen als een hond,dan wil ik terug gaan en zie ik 10 meter verder een hele klas van de 5es van m'n school staan kijken naar me alsof ik gek ben,nu ben ik vast 'het meisje die naar de eenden blafte in het astridpark' ![]() |
![]() |
|
![]() |
deze is ook erg: vorige zomer bleven we met z'n 3en bij een vriendin in de tent slapen,en het was traditie om dan weg te sluipen en in je slaapkledij of ondergoed over straat te gaan wandelen(is bebost gebied,bijna niemand ziet je daar),dat deden we dus maar er kwam een auto af,dus net als altijd als we een auto zagen sprongen we in de struiken,deze keer achter de grote brievenbus van de buren die in een kast van een villa woonden,maar:het alarm ging af,waarop wij snel rechtsprongen en in ons ondergoed als een gek over de straat wegrenden...
![]() |
![]() |
|
Nou.. m'n vriendin trok mijn t-shirt (met knoopjes) uit, maar alle knoopjes zaten dicht dus ik had een t-shirt over m'n hoofd voor 5 minuten lang zoekende naar de knoopjes.
Offuhm.. De 2e dag dat ik aan het werk was bij New York Pizza (met rode kleding enzo) stond er een kerel in een rood shirtje voor de ingang van de wc te wachten. Maar het leek net of 'ie op mij aan het wachten stond. Dus ik wilde hem een hand geven. Precies op dat moment zag ik dat het geen werkkleding was, en toen 'ie z'n naam zei wist ik dat het een wildvreemde duitser was. Goh, dan sta je echt wel voor gek. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar dan omgekeerd... Op de een of andere manier slaag ik er áltijd in mezelf compleet voor gek te zetten als ik met een leuke meid praat... ![]() ![]() Jij hebt dus geen vriend? Ik ben beschikbaar... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bij een theater, vriendin loopt mij te pesten en vraagt aan iemand die ik op z'n minst 'interessant' vond of hij even met mij op de foto wilde... Mijn reactie 'HUH?! Foto? Ik? Met HEM?!' Echt op zo'n toon van 'Laat 'm alsjeblieft verdwijnen!' ![]() Nu is 't een van m'n beste vrienden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() WAAAR? Volgende keer kom ik wel even langs. ![]() 3 meiden in hun ondergoed 's nachts over straat. BOEEEE! ![]() ![]() ![]() *valt van stoel* ![]() |
![]() |
|
Toen m'n vrienden me in het water gooide....
Opeens was ik het bovenstukje van m'n bikini kwijt ..die lag paar meter verderop te drijven. M'n vrienden hadden het topje ontzettend snel uit het water gevist en ze hadden het op de kant gelegd zodat ik er natuurlijk niet bijkon... Heb heel lang in het water gelegen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En die laatste is ook ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je nou eerst 's een leuke blunder maakt... ![]() ![]() Nog een blunder van een vriendin om een beetje ontopic te blijven; we zitten op een bankje mensen in auto's te bekritiseren, zij heeft een heel negatief verhaal over een enorme griezel in een auto... Kijkt 'ie opeens heel kwaad om en blijkt z'n raam open te staan ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Blunders light fighter | 23 | 01-09-2009 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Blunders! MartinV | 53 | 14-07-2009 17:11 | |
De Kantine |