Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb wel een vriendje... maar nog niet zo lang. Ik zou denk ik voor mn vrienden kiezen, hoewel, mijn vriendje is ook ZEER belangrijk voor mij en mn familie ook... ik kan niet kiezen... kan niet gewoon niet zonder ze allemaal eigenlijk..
|
Verwijderd
|
uhhhmmmmm......
ik zou het echt niet weten. Als m'n ouders zouden zeggen Eva we willen niet dat je Gijs ooit nog ziet want anders zie je ons nooit meer dan zou ik volgensmij zo boos worden en zowieso voor Gijs kiezen. en met m'n vriendinnen hetzelfde. Volgensmij zou ik toch kiezen voor vriend dan vrienden en dan familie...... maar k weet niet. k hoef gelukkig niet te kiezen. |
![]() |
|
![]() |
ik denk dat dat heel moeilijk zou worden, mocht dat echt gebeuren.
maar als mijn ouders me zouden verbieden mijn vriendin nog te mogen zien dat kies ik toch voor mijn vriendin. andersom als mijn vriendin zegt dat ik moet kiezen dan kies ik waarschijnlijk toch voor mijn ouders.
|
moeilijke keus...
Mn hart zeg vrienden en vriendin... mn hoofd zegt familie.. Omdat iets tegen me zegt dat je je familie voor moet laten gaan.. Maar jah aan wie vertel je alles dat zijn toch je vrienden en vriendin.. ik ga dus voor hen!
|
Ik zouniet willen kiezen, diegene die me laat kiezen gaat weg
![]() Dus, als mijn ouders vinden dat ik moet kiezen, kies ik vriendje.. Als mijn vriendje me laat kiezen kies ik mijn ouders.. of familie ofzo.. Niet uit pesterij ofzo.. meer het idee: Als jullie vinden dat ik moet kiezen dan klopt er iets niet en gun je mij niet veel vrienden.. eh.. kan het niet goed verwoorden ![]() |
![]() |
|
Moeilijke keuze... maar denk toch m'n familie. En met familie bedoel ik dan m'n ouders, oma... mensen die al 16 jaar voor me klaarstaan gaan bij mij dan toch voor vrienden e.d.
|
moeilijke vraag.. ik denk zelf dat ik voor me vriendje kiest.. maar ik weet wel bijna 100% dat ik nooit moeten kiezen.. want ik vind het een beetje onzin om iemand voor een keus te laten zetten eerlijk gezegd
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 |