Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wist dat ik iemand vergeten was ![]() Sorry Anja, jij krijgt dan 'n dikke knuf, ok? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ikke heb 3 forummers gemeet, DWJ, Martin Dude en Static-X .. eigenlijk was het alleen met martin leuk ![]() ![]() kwil nog wel meerdere forummers meeten, maar durf niet zo goed meer ![]()
||
Citaat:
Jullie gingen een beetje slap lullen en even later half op mij vallen...
|
De mensen die uit Hengelo komen, ken ik bijna allemaal wel. Ook heb ik Vork, Autodropje en Waaromniet? wel eens gemeet, op een verjaardag.
Met een aantal uit Hengelo heb ik contact, het adres en het GSM-nummer.
|
Verwijderd
|
Ik heb al redelijk wat mensen ontmoet, ik weet bij God niet meer wie...sommige mensen maken indruk op je, die onthou je, sommige ben je alweer vergeten op het moment dat je in de trein stapt...
Telefoonnrs (jaja interessant he) heb ik van: rosi Loesje Denise84 Li feline ~Dark Voice~ Spyker Gothic Bliksem waaromniet? Unexplained Roozie En vrijwel al deze mensen bel/SMS ik nog wel regelmatig, met name rosi en feline... |
![]() |
|
wie ik allemaal gemeet heb... degenen die op Scheveningen en de hippiemeet geweest zijn. k Ken secreet, zaagmanz en joanie wel wat beter dan de anderen, maar echt goed ken ik ze nog niet eens. Niet omdat ik ze niet mag ofzow, maar daarvoor zie ik ze eigenlijk te weinig.
Telefoonnummers heb ik van bikiniemeisje, monica, fruitmand, ikheetfroukje, joanie en secreet. Soms sms ik wel met een paar van hen, maar met de meesten spreek ik alleen maar via het inet. Wie ik nog zou willen meeten.. monica, lindansje, pienie, heavinly, miss kazzz en nog een paar die ik vergeten ben ![]()
||
Citaat:
(gezien aan je email) hihi grappig tenminste 1 iemand die ik hier dan ken. ![]() en voor als je het wilde weten: neej ik verhuil mijn identiteit niet. k wil op dit forum graag anoniem blijven !! ![]() Ontopic: k heb nog niemand gemeet en heb niemands z'n nr Kuzzzz
|
ik heb van SuSHiJoW en wierie hun nummer en adres.
heb suus al 2,5 jaar geleden voor het eerst gezien en wierie ken ik iets korter. wij kunnen het goed met elkaar vinden maar zien elkaar wel weinig. vorige week waren ze bij mij en zijn we met nog 2 onzinners naar sixflags geweest en hebben wij afgesproken dat we elkaar minstens 1x per maand gaan zien. *woont 40 minuten met de trein van SuSHiJoW af* tja voor wierie moet ik een uur met de trein. uggemenugge en moonspell hebben wij in sixflags gezien. van hun heb ik geen adressen,ik weet wel waar ze in het land wonen maar daar blijft het bij.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik wil niet echt speciaal iemand meeten, maar doran(melodyofdeath) lijkt me wel een heel lief meisje en archangel,daar praat ik wel vaak mee via msn en die lijkt me ook wel erg aardig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Martin, tja, daar kun je je nooit mee vervelen lijkt me ![]() ![]()
|
*gonzo
*klootzak 2002 *paperz *bikini meisje *flowgirl *jessiej *skapie *sinix * fleet admiral *shock * joostje * poki *rosi * italianboy * beuk * 648 ![]() * almeregirl * tweety2k *monica *khebtrekinwatlekkers *wasp * amidala *wolterb *martijn 1985 *slaughter *joanie * black lion *unexplained *al bundy *doc * betsy *g_susgirl *x spekkie x etc,etc,etc
|
Ik heb hele bergen met mensjes gemeet ondertussen ...
en zoveel mensen hoef ik helemaal niet meer te meeten de enigste die ik eigenlijk echt nog een keer weer meeten zou dan siNix zijn ![]() ![]() ow, en kheb wel een aantal tel.nrs ja ![]()
||
Citaat:
mijn nieuwe mobiel is 0641745260, en ik hoorde van mn moeder (die die andere heeft overgenomen) dat je had gesms't, maar ze had hem verwijderd, en ik ben je nummer kwijt, dus ik kon niet reageren. mail ff je nummer, keej? Oh, en dankje voor je sms'je, vond ik aardig ![]() okee, fb's, dat was eenmalig, ga nooit meer offtopic
|
Erg slim, je foonnummer op forum gooien?
Maargoed...ik heb veeeeeeeeeel te veel mensen ontmoet van forum...eergisteren op lowlands kwam ineens een meisje naar me toe van: Hey jij bent toch Secreet van scholieren.com? *Slik* Was dus cobainmeisje ![]() Maargoed ik heb van een heleboel forummers ook het foonnummer... teveel om op te noemen allemaal...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kedentebedootjes en andere saaie stemoefeningen #1172 Verwijderd | 500 | 19-10-2010 00:26 | |
De Kantine |
Waarover zou jij een documentaire maken? #47 | 25 | 03-04-2008 20:11 | |
Muziek |
Van welke groep ken je alle nummers? Lunaaaaa | 318 | 16-08-2005 11:55 | |
Films, TV & Radio |
Jaar der sequels, comic verfilmingen en slechte verhalen Daangerous | 13 | 04-08-2003 16:32 | |
Psychologie |
Externe activiteit rond anorexia... -Meisje- | 22 | 18-12-2002 18:34 | |
Software & Hardware |
waar bestaat jullie geluidssysteem uit truman | 37 | 16-03-2002 19:54 |