Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Theo Maassen rulez ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mannenuitspraak: godverdomme eet dat bord leeg! REIE
|
![]() |
Wat bedoelen vrouwen nou als ze bepaalde dingen zeggen ?
En wat ze ermee bedoelen. We willen= Ik wil. Het is jouw beslissing = De juiste beslissing zou je nu toch wel duidelijk moeten zijn. Doe wat je wilt = Je zult er later voor boeten. We moeten praten = Ik moet effen zeuren. Als je dat echt wilt, moet je dat doen = En dan maak ik je af, hufter! Nee, ik ben niet boos = Natuurlijk ben ik boos, sukkel. Je bent zo.....mannelijk = je moet je eens scheren en je zweet nogal veel. Wat ben je lief voor me vandaag = Denk jij nou werkelijk alleen maar aan sex? Deze keuken is zo onhandig = Ik wil een nieuw huis. Ik wil nieuwe gordijnen = en behang en tapijt, meubels..... Ik geloof, dat ik wat hoorde = Ik dacht, dat je bijna sliep. Hou je van me? = Ik ga om iets duurs vragen. Hoe veel hou je van me? = Ik heb iets geflikt, wat jij niet leuk zult vinden. Ik ben echt zo klaar = Doe je schoenen uit, en kijk of er iets leuks op TV is. Je moet eens leren te communiceren = Zeg nou maar gewoon dat ik gelijk heb! Luister je wel naar me? = Te laat, je gaat eraan. Ja = Nee Nee = Nee Misschien = Nee Het spijt me = Hier ga je spijt van krijgen. Vind je dit lekker smaken? = Het is makkelijk om te maken, dus wen er maar aan. Ik schreeuw niet = Ik schreeuw wel degelijk en hard ook, maar noem het "overleggen". Hoe was je ex eigenlijk = zeg, dat ik knapper en aardiger ben. We staan echt binnen 5 minuten weer buiten= dus gaan nog even naar......... Kijk daar, wat een beeldige schoenen = Heb je je creditcard bij je?
||
Citaat:
Dat doet me ergens aan denken ![]() me moeder 2 nieuwe banken gekocht.. gaat ze nu een nieuwe kast en tafel kopen omdat die niet bij de banken passen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Column over Vrouwen Shitonya | 10 | 26-03-2004 20:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het jodendom Greenpeacegirl | 314 | 10-09-2003 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[betoog] De uitvaart, de pers en mijn oma Quintus | 18 | 18-10-2002 16:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |