Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo'n busje is zeker wel leuk!
![]() Alleen die jij bedoelt, daar zit niks anders dan een kever motor in, en reken er maar op dat je niet harder kunt gaan dan 80 á 90 km/h. Misschien is het een beter idee om de opvolger van dat busje te kopen, ook een VW bus dus, de VW transporter, ik heb zo geen foto, maar dat is ook een beetje een "oud" model, maar wel veel comfortabeler, en vooral sneller, alleen dat is niet zo autentiek hé... ![]() Zo'n oud busje trekt ook echt irriterend langzaam op, dat is geen pretje, of je moet er natuurlijk een andere motor in leggen, maar ik weet niet of dat zomaar kan. /edit Deze dus ![]() Maar dan zoals jij hem wilt, maar zo'n oude is natuurlijk leuker, maar als je niet eens de snelweg op kunt, dat is ook niks hé ![]()
|
Ik heb voor afgelopen zomervakantie een VW T3 camperbusje gekocht... Echt enorm chill is dat!! Helaas is de motor gesneuveld, als je een beetje handig bent heb je er zo een nieuwe inhangen. De techniek is heel simpel!! Hij is blauw met wit (op zich best fout), er zit een dakluik in, nieuwe bekleding, gordijnen, werkende koelast, vaste watertank, 2 werkende gaspitten. En: een dikke stereo!! Er zit nou een 10 cd wisselaar in, maar daar moet wel extra voor betaald worden...
Als je interesse hebt, mail maar ofzo...
|
Verwijderd
|
dat idee heb je gewoon van mij gejat, geef maar toe
![]() nee, geintje ![]() ![]() maar goed. die dingen zijn wel heel duur. en als je'm wil repareren ben je ook flink de lul.. daarom denk ik dat ik vriendjes ga worden met jou, aangezien jij connecties in de garagewereld hebt. ![]() |
![]() |
|
Op http://www.spijlbus.nl onder 'Te Koop' staan altijd wel leuke
![]() En anders op http://volkswagen.pagina.nl denk ik |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |