Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
T was net zo met Hi. Kreeg je eerst zo allemaal reclames met "Hi, hi hi hi!!" En dan later kwam je erachter dat t een of ander netwerk was. Ook met Ben "Ik ben Ben". Hmm.. boeiuh dacht ik.. Later dus ook een netwerk. Je komt het later wel te weten, een soort vervolgreclame ofzo...
|
![]() |
|
![]() |
Aah inderdaad!
Kzie em ook al de hele week voorbij komen.. dan weer 'n ouwe vrouw dan weer jong.. met zo'n heel grijs pak aan of niet.. kweet et niet wat de bedoeling is!
|
jullie zijn het perfecte bewijs dat deze reclame dus werkt. Iedereen vraagt zich af "wat betekend dat toch?!" en gaat er topics over openen (je hebt het vast ook al aan je moeder en aan je buurman gevraagd). Over 2 weken staat er bij bij welk merk (of wat dan ook) het hoort .
Grappig.
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou zo'n poster willen hebben, ik zou er ook zo aan mee doen
![]() Ik weet alleen nog niet waar het op slaat, ik kom er wel achter, studeer niet voor niets reclame.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar daar komen geen oude mensen in voor geloof ik. Dus zal het die reclame wel niet zijn
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
- Reclame voor haarverf - Reclame voor die nieuwe tv zender? ![]() - Een of andere radio zender? Sky Radio wil hip image? |
![]() |
|
Ik weet waar die reclame van is!!!!!!! Het is reclame van Ikea. Ik zag vandaag een paar nieuwe posters ervan hangen. Ik weet niet precies waar ie op slaat, daarvoor reed de tram er te snel voorbij.
||
Citaat:
Hahaha vet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
"I feel safe in the darkness" ??? Op zoek naar een nummer. Radijs | 10 | 10-06-2003 22:21 |