Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ik zat echt zo --> ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb 'm nog nooit gebruikt. Ik zet er geen geld op omdat ik het geld op mijn chipknip ook kwijt ben als mijn portemonee gestolen wordt, en dan heb ik dus altijd meer 'contant' geld in mijn portemonnee dan ik denk. Verder kan ik altijd wel contant betalen of pinnen, chippen is dus niet echt nodig.
|
ik gebruik hem bijna elke dag voor op school. Bij ons kun je alleen met de chipknip drinken en andere dingen uit automaten halen. In de kantine waar je kroketten en ander spul kunt halen krijg je korting als je betaald met de chipknip. En in onze school zit zo'n oplaad punt net als bij een bank.
|
ik heb m eens opgeladen en een paar keer gebruikt, maar echt gemak zie ik er niet van in... het gaat veel te snel, doe dan maar contant geld
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de chipknip gewéldig. Ik heb contant geld afgezworen - ik betaal alleen nog met pinpas, chipknip, of creditcard... Scheelt tenminste ook in portemonnee-grootte. |
![]() |
|
Ik gebruik em nooit, omdat ik:
a) mn pincode uit me hoofd weet, dus duurtet misschein 5 seconden langer b) als e em kwijtraakt ben je je geld kwijt...das bij PIN niet.. c) ik wil buitenlandse euro's als wisselgeld ![]()
|
![]() |
Onze hogeschool heeft nog iets anders leuk bedacht, ze hebben namelijk een pasje ingevoerd die net zo werkt als de chipknip maar je moet hem wel opladen bij een oplaadpunt met je chipknip of gewoon pinpas, tis gewoon dubbel zoveel werk, maja daar zijn ze volgens mij nog niet achter
![]()
|
Als ik 'm op school kon gebruiken dan zou ik dat zeker doen... maar de school heeft een ander systeem... dus dat gaat niet door... voor de rest pin ik gewoon altijd... gaat bijna even snel...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
waar blijven transacties van de chipknip op je bankrekening? Verwijderd | 9 | 01-02-2007 13:06 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[ec] Verwijderd | 4 | 27-05-2005 12:10 | |
PO DNB, spoed Verwijderd | 18 | 26-05-2005 15:12 | |
Algemene schoolzaken |
De meest belachelijke regel bij jullie op school? Verwijderd | 330 | 27-10-2004 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Beschrijving] Syllabi Verwijderd | 9 | 17-09-2004 22:10 | |
PO Economie: Gebruik van Chipknip DaRealEvE | 9 | 13-01-2002 20:44 |