Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1- Bent u man of vrouw?
vrouw ] 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 19 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? ongeveer 60 ![]() 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 3 keer 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? ongeveer 30 ![]() 6- Wat is uw hoogste opleiding? hbo 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 2 keer ![]() 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? niet echt extreem, normale spanningen 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? nee, maar ik kan wel fietsen ![]() 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? man |
![]() |
|
1- Bent u man of vrouw?
vrouw 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 19 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 30 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 2x 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? 10 6- Wat is uw hoogste opleiding? vwo 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 1 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? nee 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? nee 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? man
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
1- Bent u man of vrouw? VROUW
2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 18 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 8 DAGEN, IK GOK ONG. 30 UUR + DAGJE OEFENTERREIN) 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 1X 6- Wat is uw hoogste opleiding? VWO DIPLOMA, HBO 1E JAAR 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 1X 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? VAN TE VOREN EEN BEETJE 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? NEE 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? MAN
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
1- Bent u man of vrouw?
man 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 19 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 31 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 1 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? -nvt 6- Wat is uw hoogste opleiding? VWO, + propedeuse van de TUDelft 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 2 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? Een beetje, niet zo heel erg 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? nee 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? man |
![]() |
|
1- Bent u man of vrouw? Man
2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 18 ![]() 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 53, veeeel te veeeel ![]() 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? In 1 keer ![]() 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? NVT 6- Wat is uw hoogste opleiding? HBO (zit ik nog steeds) 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? In 1 keer ![]() 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? Yupz, nou ja niet echt vrees, maar was wel erg nerveus jah... 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? Nopez 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? Man, rond de 30 jaar, superrelaxede vent ![]() ![]()
|
1- Bent u man of vrouw?
MAN 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 18 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 37 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 1 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? 0 6- Wat is uw hoogste opleiding? Havo, nu mbo 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 1 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? NEE 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? NEE 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? Beide (had 2 instructeurs, kleine rijschool, dus soms had de een geen tijd)
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
1- Bent u man of vrouw?
Kijk ff naar links 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 19 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 29 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 1 keer 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? n.v.t. 6- Wat is uw hoogste opleiding? Koeltechniek 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 1 keer 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? Beetje gezonde examenspanning 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? Alleen me fiets. 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? Man |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1- Bent u man of vrouw?
Vrouw 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 19 jaar 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 31 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? twee keer 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? 4 6- Wat is uw hoogste opleiding? VWO voltooid, een jaar universiteit gedaan (niet voltooid dus) 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? een keer 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? Voor het eerste een beetje, maar omdat ik bij de eerste keer gezakt ben op een stomme fout had ik veel zelfvertrouwen voor de tweede keer en was ik niet meer erg zenuwachtig. 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? Nee, het enige gemotoriseerde voertuig wat ik verder ooit bestuurd heb is het grasmaaitrekkertje en die doet niet sneller dan 10 km/uur, dus ik dnek niet dat die meetelt... 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? vrouw van eind twintig, was altijd erg gezellig
|
1- Bent u man of vrouw?
vrouw 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 18 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 31 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 1 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? nvt 6- Wat is uw hoogste opleiding? zit nu in 5 havo, heb 5 jaar vwo gedaan 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 1x 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? nee, helemaal niet 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? nee 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? man |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1- Bent u man of vrouw? V
2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 19 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 10 lessen 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 2 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? 1 6- Wat is uw hoogste opleiding? zit nu in 2de jaar hogeschool 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 1 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? ja! 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? nee 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw?M |
![]() |
|
Verwijderd
|
1- Bent u man of vrouw? - vrouw
2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? - 19 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? - precies weet ik dat niet meer, maar ik gok een les of 30 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? - euh...4 keer... 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? - stuk of...30? 6- Wat is uw hoogste opleiding? - afgerond havo, (nog) niet afgerond hbo 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? - één keer 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? - soms 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? - ja 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? - voor zo ver ik kon zien een man |
![]() |
|
Verwijderd
|
Willen jullie AuB deze enquête invullen??? Het is voor een PO voor WisKunDe....ThanKs a LoT!!!
1- Bent u man of vrouw? ik ben een man 2- Op welke leeftijd heeft u uw rybewys ghaald? 18 3- Hoeveel lessen heeft u voor het EERSTE examen ghad (ongeveer)? 30 4- Hoeveel keer heeft u afgereden? 2 5- Als u niet in één keer gslaagd bent, hoeveel lessen heeft u NA de eerste keer afrijden nog ghad (ongeveer)? 8 6- Wat is uw hoogste opleiding? HAVO 7- Hoeveel keer heeft u het theorie-examen gedaan? 1 8- Had u erg last van zenuwen (examen-vrees)? neej niet echt 9- Had u buiten de lessen om al ervaring met ryden (denk aan brommer, tractor, etc.)? neej, beetje brommer, maar dat heeft geen fuck met een auto te maken 10- Was uw instructeur (niet examinator) een man of een vrouw? een man |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|