Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 21:25
tanne
tanne is offline
Hey,
Als je wel eens oppast he, vinden jullie dan dat kindje / die kindjes ook zo lief???
Ik pas op een jongetje die nu 2 jaar is, al vanaf hij 0 was, dus ik heb echt alles mee gemaakt, ik zie hem helemaal opgroeien enzo, dat is echt super leuk!! Zijn eerste woordjes die die kon zeggen waren Mama en Tahjah (Tanja, ik dus)
En altijd als ik bij hem ben en de cd van kabouter plop staat op ( ) dan is er 1 liedje bij , die heet: Lalala, en dan komt hij altijd rennent (ondertussen paar keer vallen ) naar me toe en komt me helemaal omhelzen enzo. Dat is echt ''ons'' liedje...
En dat met een kindje van 2 Dat is echt een super lief gevoel als die dan in je armen rent en je een kusje geeft En dan altijd net bij dat ene liedje!!

Hebben jullie (de gene die ook wel eens opassen) ook wel eens van die leuke/lieve momenten samen met dat kindje/kindjes ??
Vertel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 22:56
Eva*
Eva* is offline
Soms pas ik bij kinderen op en ik heb er nooit een echt leuke band mee gehad.
Ik vind het altijd leuk om naar ze te kijken, maar meestal niet om samen dingen op zijn/haar niveau te gaan doen, dus daar kan 't ook aan liggen.

Maar 't lijkt me wel tof als een oppaskind op zo'n manier met je omgaat! Dat zou bij mij waarschijnlijk alleen lukken als mij het kind aanspreekt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 23:00
maar
maar is offline
de meeste kindjes in de families waar ik oppas zijn strontverwend, maar die kleinere kindjes kunnen nog wel eens lief zijn, ja. ik pas overigens nog maar zelden op.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 01:02
Verwijderd
jaaahhh... ik pas zo af en toe op, op mijn buurjongetje van 8...... laatste tijd niet vaak meer, want hij heeft een babyzusje gekregen, en ik ben niet zo aan baby's gewend, dus wacht ik tot ze wat ouder is...
maar als ik kom oppassen staat hij minuten te tellen tot ik kom, en als ik dan aanbel dan rent hij naar de deur en trekt 'm met al z'n kracht open en roept: hoii!!!! en kijkt helemaal blij... zó leuk... :-) en kan leuk met m praten, hij is erg volwassen voor z'n leeftijd en ook zoooooo nieuwsgierig.... en verder... hij is gewoon zó klein :-) dat is ook leuk :-) zitten we samen winny the pooh te kijken, zit-ie naast me op de bank met van die heeeele kleine handjes om heeeele kleine knietjes gevouwen... en als ik wegga, dan vraagt-ie altijd wanneer ik weer kom :-)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 11:26
ZHAzha
ZHAzha is offline
Zeker weten!!!

Ik heb een nieuw oppas kindje.. een jochie van 7!
Ik moest frietjes maken voor het avondeten.. en die frietjes waren HELEMAAL mislukt en smaakten naar pannenkoeken
Dus ik zei tegen hem laat maar staan hoor!!! want ze zijn helemaal niet lekker

Hij zei: Oh maar dat geeft helemaal niks! ik vind ze best lekker hoor! het maakt echt niet uit! ik eet ze gewoon op

Ik dacht echt wooh want die patatjes waren echt niet te vreten! hij is echt SUPER beleefd

En ik heb nog meer kindjes.. en die zijn altijd helemaal door het dolle heel als ik kom.. ik ben dan ook super lief ook al heb ik helemaal geen zin.. ik speel 3 potjes mens erger je niet... en laat ze altijd winnen

EN mijn vriend en ik hebben ook 2 oppas kindjes samen.. die zijn helemaal weg van hem/mij..
Zetten we ook kabouter plop op! en als ze moe zijn komen ze zo lief op schoot zitten ..

geweldig I love kids
Oud 07-09-2002, 12:13
heldin
heldin is offline
ik heb bij een gezin opgepast vanaf dat het oudste kind pas geboren was. een jaar later kreeg ze een zusje dus die heb ik ook vanaf dat ze heeel klein is heel veel gezien. nu is de oudste bijna 4 en zijn ze verhuist.. vind ik best jammer want ik heb daar toch 3,5 jaar veel opgepast, meerdere keren per week. en dat was altijd rond de tijd dat ze naar bed moesten dus ook veel geklooi met flessen en eten en zo, was soms best moeilijk met twee van die kleine kinderen. naja, ik heb iig veel oppaservaring daar opgedaan
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 12:53
euro
euro is offline
Ik pas regelmatig op bij meisje van 6, heel lief meisje, heel makkelijk enzo! Ik mocht zelfs op haar kinderfeestje komen .
Ik vind het altijd wel gezellig, en zij is ook altijd heel blij als ik kom; 'gaan we altijd lekkers eten' zei ze laatst tegen haar moeder
Oud 07-09-2002, 12:56
Verwijderd
k vind m'n oppaskindjes echt lief..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 14:14
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Ja, zo'n meisje die altijd vroeg of ik weer kwam, en gewoon helemaal gek op me was, en dat ik de liefste van de wereld was enzovoorts. Ze is nu ook verhuisd, helaas

En nog wel meer kindjes die altijd heel blij zijn als ik kom. En ik heb inderdaad ook wel twee kindjes waar ik al oppaste vanaf dat ze 6 weken waren, ze zijn nu 2. Dat is geweldig. Ik paste een hele poos elke week op, en dan zag je ze gewoon groeien, want ze gingen toen lopen enzo. Echt schitterend.
Oud 07-09-2002, 16:06
Piccola
Piccola is offline
Ik pas op een jongetje van 7 jaar. Zijn vader heeft 1,5 jaar geleden zelfmoord gepleegd dus hij is heel erg moeilijk geworden. Hij ligt sindsdien alleen maar dwars. Op hem passen is hierdoor soms vrij moeilijk. Maar andere keren komt ie bij me zitten en wil hij erover praten, iets wat ie met zijn moeder niet doet! En heel soms is ie gewoon vrolijk en wil hij spelletjes doen enzo. Van die momenten geniet ik het meest, want de andere momenten zijn raar voor mij om mee om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 16:07
skyscraper
skyscraper is offline
Kheb niet oppaskindjes snif....
Reageren

Regels voor berichten