Advertentie | |
|
![]() |
|
Zondag, die is me veel te rustig.
Doordeweeks ben ik altijd wel bezig, vaak nog tot laat in de avond, maar zondags is er gewoon geen ene moer te beleven op je huiswerk na...
||
Citaat:
en het heeft ook totaal niks te maken met een supermarkt ![]() www.kaba.nl ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dinsdag, om 10.45 uur college, maar dan moet ik al de trein van 9.17 uur hebben, mooi zonde dus. Dan ben ik om half 1 klaar en pas om 15.45 uur het volgende college tot half 6. Vervolgens ben ik pas om 7 uur thuis. Kortom: van 9 uur tot 19 uur weg voor 3 uur college!
|
Maandag; weekend voorbij, 'n nieuwe week, je bent nog helemaal dood - en dan college van 8.30 tot 17.30 met vervelende tussenuren
![]() En dan ben je thuis; moet je toch nog wat aan je huiswerk doen ![]() Dinsdag is op zich ook niet zo leuk; wel de hele dag vrij; relaxt maar dan moet je nog 18u weg om te gaan werken - blegh - gewoon dat uitzicht de hele dag 'kut ik moet vanavond nog werken'
|
|