Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 09:48
Verwijderd
ben je wel eens bedreigt en wat deed je toen?

aanleiding van dit topic is dat mijn broer vanmorge is bedreigt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2002, 09:52
Quiana
Quiana is offline
Mja, weleens dat ik mn grote bek moest houden of anders zou ik eraan gaan
Wat ik deed?
Mja, btje schelden, en toen een gozer me wilde slaan, een schop geven en vlug wegrennen
Oud 14-09-2002, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef:
Mja, weleens dat ik mn grote bek moest houden of anders zou ik eraan gaan
Wat ik deed?
Mja, btje schelden, en toen een gozer me wilde slaan, een schop geven en vlug wegrennen
hehe hoezo agressief
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:59
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

hehe hoezo agressief

Ik val wel mee hoor, maar k was n klein btje stoned, en dan ben ik wel iets agressiefer ja
Oud 14-09-2002, 10:09
NERD
NERD is offline
Ik ben gelukkig nog nooit bedreigt. Wel ben ik vroeger eens een keertje bedreigd, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 10:09
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef:
Ik ben gelukkig nog nooit bedreigt. Wel ben ik vroeger eens een keertje bedreigd, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:40
Maboq
Maboq is offline
yup.... 2 keer met wapens en hmmmm zo'n 1000 keer gewoon mondeling
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:53
Roos
Roos is offline
Bedreigt niet, wel eens bedreigd (sorry, zoiets kan ik niet laten).

Mwa was verder niet erg interessant.. tijdens 't uitgaan begonnen een paar dronken meisjes ruzie te zoeken. Ik stond er heel relaxed te kletsen, opeens komen die meisjes op ons af en ons voor van alles uit te maken. Beetje kansloos
Oud 14-09-2002, 12:53
Verwijderd
uhuh ik liep een x met vriendinnen in a'dam, toen ging er een vaag ventje naast ons lopen, die zei dat we geld moesten betalen omdat et zijn gebied van a'dam zou zijn ofzow...toen zei ie: geef me je geld bladiebla...wij liepen snel door en toen liep ie gewoon weg

vette bluf dus maarja t was wel weird
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:07
XxBaBYGurLxX
XxBaBYGurLxX is offline
uuuhhh, kben van me geboorte tot me 6e jaar bedreigt door een gekke debiele buurvrouw Ze ging heeeeeeeeeeel erg ver wou me zelfs killen enz. veranderde gelukkig toen ze het gekkehuis in ging en wij ginge verhuize
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:08
Demiurge
Demiurge is offline
tuurlijk... zo'n jongetje tegen mij "Nog 1 stap verder en ik sla je op je bek" nou ik 1 stap naar voren doen, die jongen nog een keer "Nog 1 stap gek!" ik weer een stap naar voren doen.. kwam er een leraar langs en toen draaide hij zich om en liep weg...

Tjah
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:36
Egyptian
Egyptian is offline
1 x echt bedreigd.

Na 't stappen kwamen er 3 jongens (jaar of 16, 17) op mij en m'n vrienden af, en 1 van hun trok een mes en eiste mijn beurs (ik liep voorop).

Ik moest rijden toen dus was nog helemaal nuchter, en heb 'm gezegd dat ie 1 kans had om dat mes weg te doen.

Z'n vrienden keken 'n beetje vreemd en gaven gelijk een grote bek, mijn vrienden zeiden toen weer dat het echt verstandiger was om dat mes weg te doen.

Toen dat niet gebeurde en hij met het mes begon te zwaaien ben ik in de aanval gegaan, heb 'm ontwapend en uitgeschakeld.
Ik bezit een zwarte band in 4 verschillende vechtsporten en ben o.a. tweevoudig nederlandse kampioen judo en limburgskampioen jiu-jitsu.

Ik train dagelijks met wapens en ontwapen technieken.

Toen is 112 gebeld waarna er direct politie en een ambulance kwam.
We moesten allemaal gelijk mee naar het bureau, de jongen met het mes naar het ziekenhuis, waarbij ook 1 agent meeging.

Op het bureau werden onze verklaringen opgenomen en gevraagd of ik er een rechtzaak van wou maken.

Ik was dat wel van plan, en ook de ouders van de jongen met het mes, die bleek o.a. een kaak fractuur te hebben en 2 ribben gebroken.
Ik werd toen aangeklaagd voor geweldpleging.

Onzin natuurlijk want dit was pure zelfverdediging. Het voorval was niet alleen door mijn vrienden gezien maar ook door een groep voorbijgangers. Getuigen genoeg dus.

De rechter heeft mij toen in het gelijk gesteld en de jongen (die al 2 dagen in voorarrest had gezeten) een boete en een taakstraf van 240 uur opgelegd. Ook moest hij verplicht deelnemen aan een cursus omgaan met de maatschappij of iets dergelijks.
Oud 14-09-2002, 13:41
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
1 x echt bedreigd.

Na 't stappen kwamen er 3 jongens (jaar of 16, 17) op mij en m'n vrienden af, en 1 van hun trok een mes en eiste mijn beurs (ik liep voorop).

Ik moest rijden toen dus was nog helemaal nuchter, en heb 'm gezegd dat ie 1 kans had om dat mes weg te doen.

Z'n vrienden keken 'n beetje vreemd en gaven gelijk een grote bek, mijn vrienden zeiden toen weer dat het echt verstandiger was om dat mes weg te doen.

Toen dat niet gebeurde en hij met het mes begon te zwaaien ben ik in de aanval gegaan, heb 'm ontwapend en uitgeschakeld.
Ik bezit een zwarte band in 4 verschillende vechtsporten en ben o.a. tweevoudig nederlandse kampioen judo en limburgskampioen jiu-jitsu.

We moesten allemaal gelijk mee naar het bureau, de jongen met het mes naar het ziekenhuis, waarbij ook 1 agent meeging.

Op het bureau werden onze verklaringen opgenomen en gevraagd of ik er een rechtzaak van wou maken.

Ik was dat wel van plan, en ook de ouders van de jongen met het mes, die bleek o.a. een kaak fractuur te hebben en 2 ribben gebroken.

Onzin natuurlijk want dit was pure zelfverdediging. Het voorval was niet alleen door mijn vrienden gezien maar ook door een groep voorbijgangers. Getuigen genoeg dus.

De rechter heeft mij toen in het gelijk gesteld en de jongen (die al 2 dagen in voorarrest had gezeten) een boete en een taakstraf van 240 uur opgelegd. Ook moest hij verplicht deelnemen aan een cursus omgaan met de maatschappij of iets dergelijks.
oh... hoe koel das weer iets anders dan mijn "doe die mes weg of ik ga gillen" tactiek
maar ksnap niet wat je leuk aan jiu jitsu vind als je al judo heb gedaan... tis best saai dan
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:43
Verwijderd
allemaal heel erg bedankt voor alle reacties ga zo door!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:49
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:

maar ksnap niet wat je leuk aan jiu jitsu vind als je al judo heb gedaan... tis best saai dan

ben op m'n 4e met judo begonnen.
daarna Jiu-jitsu gaan doen. en even later nog 'n paar erbij.
o.a. Taekwondo (nog steeds) Kung-fu (nog steeds), Wushu, Aikido, ninjitsu, karate en ninchuakudo.

Ik vondt het Judo wel 'n beetje saai worden na 'n poosje, maar 'k heb nu de 3e dan en doe alleen nog maar wedstrijden (zit in limburgse kernploeg).

Jiu-jitsu heb ik de 2e dan en doe ook aan wedstrijden (jiu-jitsu fighting). Saai vindt 'k 't niet echt. alleen 'n beetje soft soms, je mag niet echt doortrappen enzo of hard slaan. Daarom ben 'k ook met Taekwondo en kungfu enzo begonnen toen.
Oud 14-09-2002, 13:50
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Egyptian schreef:

ben op m'n 4e met judo begonnen.
daarna Jiu-jitsu gaan doen. en even later nog 'n paar erbij.
o.a. Taekwondo (nog steeds) Kung-fu (nog steeds), Wushu, Aikido, ninjitsu, karate en ninchuakudo.

Judo werd inderdaad saai na 'n poosje, maar 'k heb nu de 3e dan en doe alleen nog maar wedstrijden (zit in limburgse kernploeg).
Ach, 't is leuk voor d'rbij. Die andere sporten heb ik pas echt iets aan op straat.
yup, kheb judo en later jiu-jitsu gedaan, maar kvond jiu jitsu eigenlijk een beetje tegen gevallen en khad et te druk met andere dingen.....
in jan. ga ik misschien op pencak silat schijnt ook leuk te zijn
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 14:02
Verwijderd
ja, door een paar meisjes,die dachten heel wat te zijn.

mijn reactie:
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 14:12
Monica
Monica is offline
Mijn vader heeft me één keer bedreigd door me te zullen slaan, terwijl hij dat allemaal zei was ie ook al hardhandig. Ben soms nog flink bang voor hem. Hij is er echt toe in staat als ie kwaad is, dat weet ik. Zelfs al had ik iets fout gedaan dan nog had hij niet zo mogen doen, maar dat was het punt juist, zijn kwaadheid kwam niet eens door mij.
Oud 14-09-2002, 14:18
Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Egyptian schreef:
1 x echt bedreigd.

You're the man dude!

Goed gehandeld hoor!
Oud 14-09-2002, 14:20
the tourist
the tourist is offline
Nee, gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 14:42
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Ja op school..
Een gozer zou ons verkrachten, vermoorden enz..
Politie is erbij geweest, maar die raadde ons af om aangifte te doen.. t was een gevaarlijk mannetje en hij was bekend bij de politie..
Hij is wel van school getrapt toen.
Errug creepy allemaal!
Oud 14-09-2002, 15:00
Belle
Belle is offline
dagelijks op mn werk...
Oud 14-09-2002, 15:14
Verwijderd
Wel eens, ja, maar niet in die mate dat ik het serieus nam. Vrienden van de ex van een goede vriendin van me dachten blijkbaar dat ik iets met haar had, zodat ik op MSN bestookt werd met scheldwoorden. Na ze geblockt te hebben kreeg ik mailtjes met foto's van het gezelschap in Feijenoord-outfit, met een deodorant-plus-aansteker een Ajax-petje in brand stekend en gezamenlijk de Hitlergroet brengend. Ook werd me subtiel duidelijk gemaakt dat ik hen maar op moest zoeken met zoveel mogelijk vrienden en wapens en dat ze anders mij zouden komen opzoeken. Beetje kansloos dus. De scheldpartij heeft nog een tijdje voortgeduurd tot ik er geen zin meer in had, toen heb ik ze ook op Hotmail geblokkeerd.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:38
LittleLucille
LittleLucille is offline
ja ..
ik was de hond aan het uitlaten...
en kwam er een jongen (die ik wel eens gezien had bij de fitness) van heej weet je wel kwam naast me fietsen (ik liep) en maakte praatje van jah heb je al lang niet meer gezien op fitness en zo nou ik vertellen dat ik er niet meer op zat en zo ..
op een gegeven moment had ik al stuk of 3 keer er een einde aan gemaakt van jah ik moe gaan weet je wel...
nou en ie bleef maar bij me
of ik verder fietste bleef ie naast me fietsen ..
op een gegeven moment zei ie dat ie verlieft op me was
en dat ie me meej naar zijn huis wilde nemen en zo...
maar dat wilde ik natuurlijk niet..
hij heeft in totaal me bijna een 1 uur gevolgt tot ik iemand tegen kwam (wilde niet naar huis lopen want dan wist ie waar ik zou wonen) die 2 jongens die ik tegen kwam heb ik aangesproken en hebben die ene jongen aangepakt dat ie bij mij uit de buurt moest blijven en zo.. toen hebben ze me naar huisgebracht...
was echt bang... (was alleen en had een klein hondje bij me)
die jongen zag er zo eng uit.. bluhh hij had me zo de stuiken in kunnen trekken....

maar heb hem gelukkig nooit meer gezien...
die 2 jongens die me geholpen hadden zie ik soms nog wel eens..
Oud 14-09-2002, 16:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, al kan dat altijd te gebeuren, ze heoven je maar gewoon aan te spreken en even later zit je in de problemen.
Zeker nadat ik een artikel van de week in de krant heb gelezen over mijn provincie: "Limburger het meest bedreigd", dan schrik ik daar toch best wel van dat in je mijn provincie de grootste kans dus hebt om bijvoorbeeld midden in de nacht op straat in elkaar kan worden geslagen.
Je denkt dan vaak aan dat soort dingen aan achterbuurtjes in de Randstad, maar dit vond ik toch best wel een rot-gegeven. Al staat Heerlen bekend als een criminele stad (die Roda-supporters toch ... ), maar daar gaan ze nu camera's ophangen in het centrum, dus misschien komt daar wel verandering. Al stond een paar maanden geleden in de krant dat Maastricht al bijna even erg is...
Oud 14-09-2002, 16:33
Verwijderd
Een jaartje of anderhalf geleden zat ik in de les en zagen we buiten een stel jongens van 16-17 een beetje rondhangen op het schoolplein en beetje 'stoer' doen enzo...schelden tegen leerlingen en tegen de ramen rammen. Wij vonden het wel grappig hoe triest ze deden, dus wij lachen. Volgens ons hadden zij dat niet door dat we ze uitlachten...

Maar na de les, rond half 5, stonden we dus bij de fietsenstalling wat na te praten, en toen kwam één van die jongens eraangerend, wijzend naar ons en roepend naar zijn vriendjes achter hem...Kwam dus de hele 'gang' (stuk of 5-6) naar ons toe gelopen. Wij waren dus wat aan het praten met elkaar, zittend op de fiets, en één op zijn brommer. Eén van die jongens (de 'leider' ) kwam op mijn vriend (die op zijn brommer zat) af en zei: "Jij zat ons uit te lachen he?"
Vriend van mij, heel droog: "Nee, hoezo denk je dat?"
- "Jij zat daar toch in dat lokaal beneden he? Ons uit te lachen , vuile rascist, met je nepvriendjes!"
Vriend van mij, heel rustig: "Nee hoor, is vast een misverstand, ik zat wel in dat lokaal, maar we zaten jullie niet uit te lachen."

(ondertussen was een van die meelopertjes achter ons gaan staan, waarom weet ik niet )

Die jongen: "Hey zet je helm eens af..."
Vriend van mij: "Nee ik zet mijn helm niet af voor jou.."
Jongem: "Doe nou, dan weet ik of jij het was."

(hij wou m gewoon slaan, en was bang dat ie zijn hand zou bezeren aan de helm )

Een van die andere jongens was zo stoer om de contactsleuteltjes uit het slot te grissen, dus mn vriend werd pissig en zei dat ie de sleutels moest terug geven en stapte van zn brommer...Toen gooide de jongen de sleutels terug ...

Ondertussen waren een aantal andere leerlingen die uit de school kwamen er bij komen staan, en de concierge kwam eraan lopen. Veel is er niet gebeurd, alhoewel die mongolen de concierge gingen bedreigen en schelden "Je kan me niks maken, vuile rascist", "Klootzak" etc.

Maar toen gingen die gozers uiteindelijk weg van het schoolplein, wij ze nog wat lacherig passeren

Ze bleken overigens niet eens bij ons op school te zitten, de losers.

In ieder geval geen serieuze bedreiging, maar wel lachwekkend dom
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Nee, al kan dat altijd te gebeuren, ze heoven je maar gewoon aan te spreken en even later zit je in de problemen.
Zeker nadat ik een artikel van de week in de krant heb gelezen over mijn provincie: "Limburger het meest bedreigd", dan schrik ik daar toch best wel van dat in je mijn provincie de grootste kans dus hebt om bijvoorbeeld midden in de nacht op straat in elkaar kan worden geslagen.
Je denkt dan vaak aan dat soort dingen aan achterbuurtjes in de Randstad, maar dit vond ik toch best wel een rot-gegeven. Al staat Heerlen bekend als een criminele stad (die Roda-supporters toch ... ), maar daar gaan ze nu camera's ophangen in het centrum, dus misschien komt daar wel verandering. Al stond een paar maanden geleden in de krant dat Maastricht al bijna even erg is...
me vriend woont daar bij maastricht in de buurt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 17:08
Gonzo
Gonzo is offline
Jep.

Zo'n 3 jaar geleden in de stationshal van Heerlen kwam er een zwerver op me af en die vroeg of ik wat kleingeld had. Het was iets na 01.00 uur en het was uitgestorven op station Heerlen. Toen ik die zwerver niks heb gegeven, trok die een mesje tevoorschijn. De vraag werd nu een eis.

Gelukkig kwamen er op dat moment net wat oudjes aan en dus verdween die gast. Ik ben niet vaak bang, maar als je helemaal wordt verrast door zulke onnozele figuren weet je het maar nooit.

Tegenwoordig is het station van Heerlen weer vat veiliger en ik heb de zwerver in kwestie nooit meer gezien. Maar zijn gezicht blijft gebrand op mijn netvlies.
Oud 14-09-2002, 18:13
Onlyme
Onlyme is offline
hahah vet Colin

ontopic:
Ik nog nooit
Oud 14-09-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Egyptian schreef:

Aikido.

Dat ene woordje had al meteen mijn aandacht. ben helemaal weg van die sport

Maarremm..ff weer to the point.. Ik ben bedreigd toen ik iets van 11 was. Liep met een vriendin van toen en kwam er zon ventje op ons af dat zei dat we geld moesten geven. Dus ik een beetje bluffen dat we dat niet hadden enzo, en toen wilde hij weten wat er allemaal in onze tassen zat. Toen kwam er een maat van em langs en toen ging ie weer weg Heb het er vrij lastig mee gehad, omdat ik diezelfde jongen eerder rechtdoor had zien gaan, en die vervolgens dus terug uit reed om naar ons toe te gaan. Het idee dat hij dit dus met opzet ging doen, terwijl we daar (in een gewone woonwijk nota bene!) gewoon liepen, heeft me echt problemen bezorgd. Maar ja..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 21:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Zo vaak...

"Ik wacht je zo op, ik wacht je zo op en als ik klaar met je ben heb je geen gezicht meer over, kijk jij maar uit, ik grijp je, dan sla ik je fijn (...)" Bla-bla-bla.

Betreffende jongen van 17 gewoon genegeerd en voor gek laten staan. Heb 'm overigens nooit meer gezien.

--------

"Heb je d'r wat tegen??? Kom maar op dan, ik sla je in stukjes, ik hak je plat, ik sla je kutkop eraf!"Bla-bla-bla.
Ik had een beetje ze erop gewezen dat je op de halletjes van treinen niet mag roken en dat ik er erg last van had.
(Helaas waren we al op 't station... ik was de conducteur aan 't zoeken zodat die daar de spoorwegpolitie kon oproepen om ze op te pakken... heb ik eerder al wel eens gedaan.)

Overigens, als ik begin te dreigen 'nu stoppen of ik haal de politie erbij', dan meen ik dat ook.
Wat verschillende mensen al ondervonden hebben.

Paar jongens van 16-17 hadden m'n fiets gestolen en ergens in de wijk achtergelaten.
Ik: 'Geef nu onmiddelijk m'n fiets terug, of ik haal de politie erbij.'
'Dat doe je toch niet!'
'Oh nee?'
*Ik liep dus ff de hoek om en belde de politie.
Ik: 'Wacht hier maar. Of ga lekker naar je huisje, ik weet toch waar je woont.' (Wist ik helemaal niet. )
'Je kan ons niks maken, kutkereltje! Hahaha, de politie bellen, zeik niet zo, jij hebt niemand gebeld!'
4 minuten later was de politie erbij, en 5 minuten later konden ze me opeens m'n fiets teruggeven.
Nooit meer last van gehad, ik hoef maar 1x te zeggen 'nu stoppen of ik haal de politie erbij' en ze zijn weg.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 21:49
Slither
Slither is offline
Toen ik nog op de middelbare school zat, vroeger (), kwam er een ludiek mannetje mij uitleggen dat ik níet meer over hem moest praten, anders zou hij k*nker al mijn k*nkerbotten in mijn k*nkerlichaam breken, of ik dat goed begrepen had dankjewel.

Na een lach en een neem jij jezelf eigenlijk wel serieus heb ik geen last meer van 'm gehad.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 00:15
the exploding boy
the exploding boy is offline
Eigenlijk best vaak door [excusez le mode] breezah meisjes die in een groepje staan en ik kom net langsgereden/gelopen. Vaak moet ik dan mijn bek houden (???) aders zullen ze me wel even verbouwen... nja gekke lui

en verder nog wel eens door een paar enge ouwde ventjes, maar ik laat het meestal nooit zover komen dat ik bedreigd word want tegen die tijd ben ik al tig keer weggerend [stoer]
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 01:59
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
juh, maar niet echt heel erg ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 09:19
SuperS
SuperS is offline
mwah, wel al eens een paar keer bedreigd, maar 'k lach ze altijd uit.....

't gaat er meestal gewoon om wie er de grootste bek heeft en 't meeste durft te bluffe, zo simpel is het

en als ze me ech wille slaan..... tsja.... hard weg fietse en met groep lijpe vriende trug gaan
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 09:50
Forumtalker
Forumtalker is offline
neuj!
Oud 15-09-2002, 11:19
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Forumtalker schreef:
neuj!
ik steek je
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 12:23
roman
roman is offline
ik ben is achterna gezeten door 2 dronken junks omdat ik ze geen geld wilde geven, ben toen weggaan rennen, ze zijn een tijdje achter me aan gerend maar 1tje struikelde over een tramerails toen was ik van ze af, stoer ik he, wegrennen
Oud 15-09-2002, 15:02
Somebody Special
Somebody Special is offline
Mjah wel es door de foon, heel angstaanjagend
Oud 15-09-2002, 15:06
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

me vriend woont daar bij maastricht in de buurt
Overal kan iets gebeuren hoor, maar waar je ook bent: tis uitkijken geblazen tegenwoordig.
Oud 15-09-2002, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Overal kan iets gebeuren hoor, maar waar je ook bent: tis uitkijken geblazen tegenwoordig.
ja ik merk het.. goh wat een verhalen...

wat hebben wij toch een slecht wereldje
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:29
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ben in de stadsbus wel eens bedreigt ja. Ze wilden mijn geld... Ik wilde met een vriend naar de kermis... Dus ik had lekker veel bij me. Pakken ze een mes en zetten het op je nek, nou dan weet je niet hoe snel je je geld afgeeft.

Was geen leuke ervaring, ik raad het dus ook niemand aan.
Oud 16-09-2002, 18:28
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Mjah wel es door de foon, heel angstaanjagend
"i know what you did last summer"
Oud 16-09-2002, 18:32
kastdeur
kastdeur is offline
nup
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:11
BBEM
BBEM is offline
meerdere malen maar nooit iets aan overgehouden of kwijtgeraak. Ik blijf altijd zo rustig mogelijk en geef neit toe dan zoeken ze snel iemand anders
Oud 17-09-2002, 19:27
Optima
Optima is offline
nee

althans. zo heb ik het nooit opgevat. Meestal moet ik om een bedreigende opmerking lachen...
Oud 18-09-2002, 10:04
empyrian
empyrian is offline
ja 'wat kijk jij man iek iets van jij aanheb ofzo?'
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 11:36
mad operator
mad operator is offline
ja wel eens in de supermarkt waar ik werkte toen we een dief aanhielden..

Hij zou me na het werk wel een keer opwachten.. Toen kwam 1 van mn vrienden hem tegen en zei: Als je hem met 1 vinger aanraakt maak ik je dood.

Was echt zo'n jongen die ik best vaak tegen kwam maar dan elke keer met een grote boog om me heen liep.. maar met zn vrienden een grote bek heeft...
Oud 18-09-2002, 12:46
GRRR
GRRR is offline
nee ik zie er te stoer uit
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 14:34
Black Butterfly
Black Butterfly is offline
jah....niet echt dat je zegt van wow maar toch...

jaar geleden ofzow reed ik op de fiets naar huis en toen kwam er een jongen van een jaar of 20 naast me rijden in een auto met een mes in zn handen...en allemaal roepen dat ik moest afstappen en in de auto komen zitten...maar ik reed dus gewoon door en die gast bleef maar aandringen maar toen ik na 10 minuten nog niet reageerde is ie doorgereden

was best bang toen
Reageren

Regels voor berichten