Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben helemaal niet anti-Fortuyn ofzo maar naar mijn weten was hij vnl. op Nederland gericht en stond juist bekend als een zgn. "Euro-scepticus". Lijkt me dan toch wel vreemd om zo iemand postuum tot "Europeaan van het Jaar" te verkiezen. En een beetje kennis van de Engelse taal lijkt me ook wel een pre
![]() En oh ja, Gabriel Byrne = ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
chirac rasmussen hain neyts fischer kunast dan is er al meer om te kiezen en beoordelen zeg maar. ik ben wel voor pim overigens |
![]() |
|
![]() |
Pim fortyuin als europeaan van het jaarHAHA.......dat slaat dus helemaal nergens op...iemand die 1000den vluchtelingen naar 'huis' wilt sturen.......waar ze worden afgeschoten, zonder eventuele andere oplossingen te zoeken....heb ik nog liever dat Bert en Ernie gezamelijk die 'award' krijgen....vind het sowieso bullsjit is hij dan beter als ons ik denk dat er in europa 10000e mensen betere ideeen hebben..die uitvoerbaar zijn en iedereen helpen.
Greetz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je moet me niet verkeerd begrijpen...ik vind het niet goed dat ie dood is....want het zou 1000 keer beter gaan met ons land als ie werd gekozen....ik denk dat als ie nog leefde niet herkozen werd. Maarja, bewijs dat maar is...en 1dagsvlieg in de politiek om in de huidige problemen in te spelen.... ![]() ![]() Greetz |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar er zijn zo veel Europeanen die zich positief hebben getoond ofzo.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 07-02-2006 00:13 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 26-01-2006 01:21 | |
Wilders wil immigratiestop Plusmarktboy | 271 | 14-10-2004 12:56 | |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
EU: voorzittersschap in handen van de Italianen Gatara | 53 | 04-07-2003 10:53 |