Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik haat mensen die zich afzetten tegen de maatschappij..........waarom zou je dat doen...??????? ben je echt niet gaver ofsow hoor??? draag je trouwens wollen sokken?
Zit wat in. Heb jij dan een kant en klaar plan hoe ik in 'harmonie moet leven met deze prachtige wereld? (vol ellende).' Wollen sokken? Ik geloof dat de meesten van katoen zijn, maar goed. Ik vind de toon van je post nogal agressief en ontzettend arrogant Ik ben ook heel agressief en arrogant, jij niet in een rotbui? Gooi het er maar lekker allemaal uit hoor En och zo erg is het toch niet.. Je hóeft niet naar die reclame's te luisteren.. Zet een lekker cd op en je hoort helemaal geen reclame's. Met een cd kan ik mij vrij goed afzonderen ja, maar hoe moet ik dan leven? Ik zal toch naar school moeten, boodschappen moeten doen, het journaal moeten zien, en op straat moeten lopen. Kom ik TOCH constant reclame tegen. Als je in deze wereld bij wilt blijven zoals ik moet je toch de maatschappij in. En anders kan je maar beter dood zijn. Ik krijg een beetje de kriebels van mensen die zich hoger voelen dan de rest omdat ze - in hun eigen ogen - een exclusievere levensstijl hebben. Voel ik mij verheven boven de rest? Viel toch wel mee, dacht ik zo. Dat ik die kuttekst schrijf is vooral om de boel er uit te laten, en dat heeft weinig te maken met mijn gevoel van eigenwaarde al lijkt het alsof ik zeg dat alles wat IK doe wel goed is. Maar ik heb WEL t idee dat ik gevoeliger en bewuster ben van deze zooi. Ik kan er beter wat aan gaan doen ja dan er op te kankeren maar ik ben er gewoon nog niet achter. Ik trek t me nog net ff iets teveel aan. En als je bent zoals ik krijg je gewoon veel meer kritiek. En dat is vreselijk vermoeiend. Ontken dat maar eens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vermoeiend.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() zeker weten.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zij bevestigt juist het beeld..
||
Citaat:
Ik word gek van zeikerds als jij. Zou jij non-commerciele kleding kunnen dragen? Elke kleding is commercieel - ga jij maar lekker in je zelfgebreide truitje en zelf gehaakte broekje lopen, dán mag je pas zeuren... ...muziek kan je ook niet meer luisteren - élke cd die verkocht wordt is commercieel. Zéur toch eens niet zo over commercie - commercie is van groot belang voor iedereen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Commercie vind ik zeer onbelangrijk. Comminucatie vind ik heel belangrijk en dat we telefoon en tv ed hebben vind ik hartstikke goed, maar reclamespotjes vind ik er echt niets toedoen. De mensen gebruiken die middelen verkeerd en maken er misbruik van. De commercie draait vrijwel alleen om geld en dat er dan eens iemand tussen zit die iets doet om de mensen te helpen of een artiest die zijn status gebruikt om geld binnen te halen voor een goed doel vind ik hartstikke goed. Maar tegenwoordig denken de meeste mensen alleen maar aan winst maken en dat vaagt de ware bedoelingen weg. Je gaat me toch niet vertellen dat je reclame GOED vind en zo wel noem dan eens een paar goede redenen? En dan telt: als we stoppen met reclame valt de economie niet mee, want dat is geen reden waarom reclame goed voor de mensen zou zijn. Reclame maakt mensen bezitterig naar 'dingen' terwijl dat volgens mij DE hoofdzonde is in deze tijd. Ik ben zelf ook nog veel te bezitterig en vandaar dat die commercie me ook zo tegenzit want dat bevordert net non-bezit niet bepaald, maar ik werk eraan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Waarom doe jij aan hiphop? GwnSuusJuh | 17 | 25-06-2010 10:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kapitalisme is inherent aan liefde AsianDF | 153 | 25-08-2006 12:05 | |
Muziek |
Halo(2) TiM | 51 | 21-11-2004 22:31 | |
Muziek |
Tussenopname: beste 5 albums van jaar tot nu toe 86dagreed | 63 | 14-10-2002 00:11 |