Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2002, 09:51
Yamyam
Yamyam is offline
Waaaaaaaaah, ik wordt gek van die vreselijke commerciele teringzooi hier! Wat dat betreft haat ik het om 'jongere' te zijn. Iedereen stopt me maar in dat hokje en verwacht van mij dat ik ook constant met termen smijt als vet,cool,lauw,dope,heet,geil,kut,kanker,te gek,wauw. BAH! Ik irriteer me mateloos aan die zogenaamde populaire huppeltrutjes die rondlopen met hun hippe kleertjes aan en hun trendy taal a la mobieltjes, jongens,roddelen, kleren, en alles wat loos is op deze wereld en er NIET toedoet.
En dan denken ze dat ik ook zo ben en ik als 15-jarige niks beters te melden heb. Ik kijk GEEN tmf, en mtv simpel en alleen omdat t zo Americanised is dat ik me constant de haren uittrek om die vreselijke reclame tussendoor a la: Wil jij de populairste van de klas worden? Koop dan de nieuwe vette single van Usher. Die MOET je hebben.
Mooi niet dus. En dan constant al die kleuren en geknip met de camera voor mijn neus zodat ik aan t eind van de rit in bed lig met al die egozooi voor mijn ogen. En radio is nog erger, die dj's denken dat ze interressant zijn door zoveel mogelijk geluidjes en piepjes te produceren en hippe reclame tussendoor. Het lijkt net de vuilnisbelt.
En der wordt ook alleen maar reclame gemaakt voor Amerikaanse muziek en top 40 troep, alsof alle jongeren alleen maar daar naar luisteren.
BAH, wat haat ik deze koleremaatschappij. En dan denken ze dat ik saai ben omdat ik daar niet aan meedoe en niet rook en drink en aan de drugs ben en in de nieuwste trend loop en merkkleding draag en uitga vrijdags.
BAH BAH BAH!
Ik schrijf dit overigens vooral om mijn boosheid af te reageren. En sex is dan ook nog eens alles. Ze verwachten dat ik daar alleen maar mee bezig ben en 100 vriendjes heb gehad en hetero ben en ze al na 1 dag aflebber en diepzinnige gesprekken er niet aan te pas komen.
Bah ik haat t om 15 te zijn en in deze wereld te wonen.
Word wakker mensen en stop met die teringherrie in mijn oren te proppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2002, 10:07
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Ja.. Je kan je op een uiterst puberale manier afreageren of je kan het gewoon over je heen laten komen zoals 't een echte stoicijn betaamt.
Oud 29-09-2002, 10:14
PV
PV is offline
hoezo ik overdrijf..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 10:18
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
PV schreef:
hoezo ik overdrijf..
Oud 29-09-2002, 10:31
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
PV schreef:
hoezo ik overdrijf..
Hoezo jij overdrijft?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Yamyam schreef:

Hoezo jij overdrijft?
Hoezo jij niet begrijp.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 11:07
Verwijderd

Je had het iets subtieler kunnen uitdrukken, maar je hebt wel gelijk vind ik.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 11:20
Qamra
Qamra is offline
Gooi het er maar lekker allemaal uit hoor

En och zo erg is het toch niet.. Je hóeft niet naar die reclame's te luisteren.. Zet een lekker cd op en je hoort helemaal geen reclame's en je hoeft ook niet om te gaan met meiden die het alleen maar over jongens hebben (alsof het nuttig is om de god ganse dag over het bestaan van het leven te praten...).. Genoeg mensen die er een even grote hekel aan hebben.. En daar heb je trouwens ook weer genoeg commercie voor..
Oud 29-09-2002, 11:47
M@rco
M@rco is offline
Pfff.. maak je niet zo druk, dan leef je langer
Oud 29-09-2002, 13:57
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Misschien kun je anders ook gewoon zeggen: Hallo, ik ben 15, maar ik wil even zeggen dat ik vooral heel anders ben dan de rest, stoer van mij he (kost minder typ-tijd)
Oud 29-09-2002, 14:04
Verwijderd
je maakt t jezelf alleen maar moeilijker......ik haat mensen die zich afzetten tegen de maatschappij..........waarom zou je dat doen...??????? ben je echt niet gaver ofsow hoor??? draag je trouwens wollen sokken?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:05
Talon
Talon is offline
vet,cool,lauw,dope,heet,geil,kut,kanker,te gek,wauw.

echt vage woorden ja..
Oud 29-09-2002, 14:16
Angeles
Angeles is offline
Ik ben in sommige opzichten ook anders dan anderen, ook toen ik vijftien was. Ik hou ook niet van populair taalgebruik, ik kijk ook niet naar TMF en MTV, ik hou niet van uitgaan en drink geen alcohol. Aan de andere kant hou ik weer wel van mooie dingen; mooie kleren, ik vind het belangrijk om me leuk te kleden. Ik vind niet alles leuk wat er in de Top 40 staat, maar ik hou wel van muziek en daar zit ook Amerikaanse muziek bij.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik me hiermee echt zo onderscheid van anderen: ik heb gewoon mijn eigen stijl, mijn eigen smaak, net als de meeste mensen. Dat veel hele jonge mensen dat nog niet hebben is niet zo vreemd, als je jong bent dan ben je nog aan het uitzoeken wat je wel en niet leuk vindt.

Hoe dan ook, ik heb nooit reden gezien om tegen de rest aan te trappen of me verheven te voelen boven de rest, omdat ik bepaalde dingen niet deed/doe die zij wel doen. Ik vind de toon van je post nogal agressief en ontzettend arrogant.

Je bént niet beter als je bepaalde dingen niet leuk vindt die anderen wel leuk vinden en je bént niet beter als je een andere smaak hebt dan de rest.

Ik krijg een beetje de kriebels van mensen die zich hoger voelen dan de rest omdat ze - in hun eigen ogen - een exclusievere levensstijl hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:20
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Ik krijg een beetje de kriebels van mensen die zich hoger voelen dan de rest omdat ze - in hun eigen ogen - een exclusievere levensstijl hebben.
totally agree
Oud 29-09-2002, 14:24
DarkRaven
DarkRaven is offline
ja leuk voor je
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 05:44
Yamyam
Yamyam is offline
ik haat mensen die zich afzetten tegen de maatschappij..........waarom zou je dat doen...??????? ben je echt niet gaver ofsow hoor??? draag je trouwens wollen sokken?

Zit wat in. Heb jij dan een kant en klaar plan hoe ik in 'harmonie moet leven met deze prachtige wereld? (vol ellende).'
Wollen sokken? Ik geloof dat de meesten van katoen zijn, maar goed.

Ik vind de toon van je post nogal agressief en ontzettend arrogant

Ik ben ook heel agressief en arrogant, jij niet in een rotbui?

En och zo erg is het toch niet.. Je hóeft niet naar die reclame's te luisteren.. Zet een lekker cd op en je hoort helemaal geen reclame's.

Met een cd kan ik mij vrij goed afzonderen ja, maar hoe moet ik dan leven? Ik zal toch naar school moeten, boodschappen moeten doen, het journaal moeten zien, en op straat moeten lopen. Kom ik TOCH constant reclame tegen. Als je in deze wereld bij wilt blijven zoals ik moet je toch de maatschappij in. En anders kan je maar beter dood zijn.

Voel ik mij verheven boven de rest? Viel toch wel mee, dacht ik zo. Dat ik die kuttekst schrijf is vooral om de boel er uit te laten, en dat heeft weinig te maken met mijn gevoel van eigenwaarde al lijkt het alsof ik zeg dat alles wat IK doe wel goed is. Maar ik heb WEL t idee dat ik gevoeliger en bewuster ben van deze zooi. Ik kan er beter wat aan gaan doen ja dan er op te kankeren maar ik ben er gewoon nog niet achter. Ik trek t me nog net ff iets teveel aan.

En als je bent zoals ik krijg je gewoon veel meer kritiek.
En dat is vreselijk vermoeiend.

Ontken dat maar eens.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 11:28
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
ik haat mensen die zich afzetten tegen de maatschappij..........waarom zou je dat doen...??????? ben je echt niet gaver ofsow hoor??? draag je trouwens wollen sokken?

Zit wat in. Heb jij dan een kant en klaar plan hoe ik in 'harmonie moet leven met deze prachtige wereld? (vol ellende).'
Wollen sokken? Ik geloof dat de meesten van katoen zijn, maar goed.

Ik vind de toon van je post nogal agressief en ontzettend arrogant

Ik ben ook heel agressief en arrogant, jij niet in een rotbui?

En och zo erg is het toch niet.. Je hóeft niet naar die reclame's te luisteren.. Zet een lekker cd op en je hoort helemaal geen reclame's.

Met een cd kan ik mij vrij goed afzonderen ja, maar hoe moet ik dan leven? Ik zal toch naar school moeten, boodschappen moeten doen, het journaal moeten zien, en op straat moeten lopen. Kom ik TOCH constant reclame tegen. Als je in deze wereld bij wilt blijven zoals ik moet je toch de maatschappij in. En anders kan je maar beter dood zijn.

Voel ik mij verheven boven de rest? Viel toch wel mee, dacht ik zo. Dat ik die kuttekst schrijf is vooral om de boel er uit te laten, en dat heeft weinig te maken met mijn gevoel van eigenwaarde al lijkt het alsof ik zeg dat alles wat IK doe wel goed is. Maar ik heb WEL t idee dat ik gevoeliger en bewuster ben van deze zooi. Ik kan er beter wat aan gaan doen ja dan er op te kankeren maar ik ben er gewoon nog niet achter. Ik trek t me nog net ff iets teveel aan.

En als je bent zoals ik krijg je gewoon veel meer kritiek.
En dat is vreselijk vermoeiend.

Ontken dat maar eens.
En dat is dan15.. moet je nagaan dat dat nog zo'n 60 jaar leeft.
Vermoeiend.
Oud 30-09-2002, 11:53
Verwijderd
Ik ben het met je eens hoor, 't is toch om strontziek van te worden, over 10 jaar kijken ze terug en zullen deze jaren bekend staan als het pulp decennium, waar trancenichten, cu2 gothics, wannabealto's, gangsterbitches en breezerchicks de boventoon voeren...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 14:59
Optima
Optima is offline
ik heb dit stuk NIET gelezen

en dat doet me ook weinig
Oud 30-09-2002, 15:13
Verwijderd
ga in hongerstaking zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 21:40
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik ben het met je eens hoor, 't is toch om strontziek van te worden, over 10 jaar kijken ze terug en zullen deze jaren bekend staan als het pulp decennium, waar trancenichten, cu2 gothics, wannabealto's, gangsterbitches en breezerchicks de boventoon voeren...
En dat noemt zich dan eXo op een internetforum.
Oud 01-10-2002, 06:33
Verwijderd
Ik zou me er maar bij neerleggen, want ik denk niet dat jij in je eentje de hele wereld kunt veranderen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:16
Verwijderd
De topicstartster zegt helemaal niet dat zij anders is dan de rest, alleen dat de meeste mensen een verkeerd beeld hebben van jongeren van haar (en mijn) leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:33
DarkRaven
DarkRaven is offline
ja zeg nou eens in een paar zinnen wat je nou eigenlijk bedoelt
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 14:58
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik zou er met een glimlach op mijn gezicht naar terugkijken over 10 jaar hôr

zeker weten.
Oud 01-10-2002, 17:00
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Citaat:
perseus schreef:
De topicstartster zegt helemaal niet dat zij anders is dan de rest, alleen dat de meeste mensen een verkeerd beeld hebben van jongeren van haar (en mijn) leeftijd.
Maar mensen hebben geen verkeerd beeld van meisjes van 15..
Zij bevestigt juist het beeld..
Oud 01-10-2002, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Jan-Diederik schreef:
Maar mensen hebben geen verkeerd beeld van meisjes van 15..
Zij bevestigt juist het beeld..
precies wat ik dacht..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:36
Slither
Slither is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Waaaaaaaaah, ik wordt gek van die vreselijke commerciele teringzooi hier!

Ik word gek van zeikerds als jij.

Zou jij non-commerciele kleding kunnen dragen? Elke kleding is commercieel - ga jij maar lekker in je zelfgebreide truitje en zelf gehaakte broekje lopen, dán mag je pas zeuren...

...muziek kan je ook niet meer luisteren - élke cd die verkocht wordt is commercieel.

Zéur toch eens niet zo over commercie - commercie is van groot belang voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:37
Slither
Slither is offline
Ik vind 't ook gigantisch triest dat je bijvoorbeeld uit principe geen tmf en mtv kijkt...

Ik durf te wedden dat je 'm wél laat staan als er een relatief onbekend punkbandje langskomt, of niet? hy-po-críet.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 11:13
DarkRaven
DarkRaven is offline
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:45
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Slither schreef:
Ik vind 't ook gigantisch triest dat je bijvoorbeeld uit principe geen tmf en mtv kijkt...

Dat is toch niet triest? Ik ben gewoon een mens van principes!

Ik durf te wedden dat je 'm wél laat staan als er een relatief onbekend punkbandje langskomt, of niet? hy-po-críet.
Ja dan wel ja. Is toch niet hypocriet. Maar dat komt over t algemeen zo weinig voor dat ik m niet meer aanzet om te wachten tot dat gebeurd.

Commercie vind ik zeer onbelangrijk. Comminucatie vind ik heel belangrijk en dat we telefoon en tv ed hebben vind ik hartstikke goed, maar reclamespotjes vind ik er echt niets toedoen. De mensen gebruiken die middelen verkeerd en maken er misbruik van. De commercie draait vrijwel alleen om geld en dat er dan eens iemand tussen zit die iets doet om de mensen te helpen of een artiest die zijn status gebruikt om geld binnen te halen voor een goed doel vind ik hartstikke goed. Maar tegenwoordig denken de meeste mensen alleen maar aan winst maken en dat vaagt de ware bedoelingen weg. Je gaat me toch niet vertellen dat je reclame GOED vind en zo wel noem dan eens een paar goede redenen? En dan telt: als we stoppen met reclame valt de economie niet mee, want dat is geen reden waarom reclame goed voor de mensen zou zijn.
Reclame maakt mensen bezitterig naar 'dingen' terwijl dat volgens mij DE hoofdzonde is in deze tijd. Ik ben zelf ook nog veel te bezitterig en vandaar dat die commercie me ook zo tegenzit want dat bevordert net non-bezit niet bepaald, maar ik werk eraan.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:51
kastdeur
kastdeur is offline
jah ik quote niet graag dingen van anderen mensen, maar ik doe het nu toch

ik geloof dat deze quote van dutchgurl was:

stop me niet in een hokje want ik ben claustrofobies

jah verder heb ik er eigenlijk niks aan toe tevoegen behalve een hele grote

omfg
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:57
heldin