Advertentie | |
|
![]() |
|
Het idee lijkt me niet slecht maar er zijn twee punten:
- Hoe wordt dit betaalbaar? De meeste universiteiten zijn failliet of bijna failliet, en in Zeeland lijkt me niet een erg goede financiële huishouding te regelen. - De Roosevelt Academy? Als ze em werkelijk zo gaan noemen, ben ik beslist tegen. Afgezien van de debiele engelse naam, i.p.v. gewoon Universiteit Zeeland ofzo, ga je toch niet je universiteit noemen naar een mafia-leider? Jeej, de Berlusconi-universiteit en de Al Capone-universiteit...
||
![]() |
Citaat:
![]() Vaak wordt het "uit huis wonen" inderdaad verheerlijkt. Ik zeg niet dat ik er spijt van heb. Ik schraap nu de boterkuipjes uit, terwijl ik dat vroeger niet deed, omdat alles kostbaar is, aangezien ik weinig geld heb. En ja,.. ik moet zorgen dat alles een beetje hygienisch blijft. Maar verder zou wat meer sociale controle (van je ouders/andere familieleden) niet gek zijn. Dat gaat moeilijk op een afstand. En de leuke stad en de gezellige terrasjes maken het er ook allemaal niet makkelijker op. Als ik om mij heen kijk, presteren de thuiswonenden in het algemeen beter dan de uitwonenden. Die zelfstandigheid is niet altijd even goed. Suzan
||
![]() |
Citaat:
Misschien zouden ze zich kunnen profileren door een speciale opleiding te kiezen. De universiteit van Maastricht doet dat bv. door rechten praktischer te brengen dan andere universiteiten. Je zou ook kunnen denken aan een internationale universiteit; dat alles in het Engels/Frans of Duits gebeurt. (Frans trekt ook weer Walen aan) Suzan
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet jij voortaan maar het woord voor me doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Elke universiteit is lijkt me bij 0 begonnen, volgens hem zou er dus nooit een nieuwe mogen komen (tenminste, niemand zou er willen studeren). Slaat natuurlijk nergens op. En ja, sommige mensen zoeken liever een beetje de rust op ipv een drukke studentenstad, die rust kan je in Zeeland gemakkelijk vinden. Mij lijkt het alleen niks omdat het toch maar voor een select groepje wordt dan (qua studies, door de afstand). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Traditie, historie en naam komen vanzelf wel. En een studentenstad wordt het dan al gauw. Suzan
||
![]() |
Citaat:
Verder lijkt mij Middelburg niet echt een bruisende stad, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf bepalen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Gym op blote voeten decimmount | 92 | 10-03-2008 06:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Studeren |
University College Verwijderd | 500 | 04-05-2006 17:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Algemene schoolzaken |
Wanneer studeer je eigenlijk?? DP17 | 88 | 13-08-2005 12:53 | |
Algemene schoolzaken |
Afgewezen voor de University College? ds | 197 | 02-04-2005 22:24 |