Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
IK heb een hekel aan m'n Engels lerares van vorig jaar. Oja.., ik ben echt niet zo iemand die elke leraar haat ! Ik had vorig jaar slechte punten voor engels, en zij zette me gewoon voor schut in de klas, negeerde me, en was boos op me omdat ik het klassengemiddelde omlaag haalde. Ze geloofde niet dat ik leerde, en zei tegen andere leraren dat bijles geen zin had, want daar was ik het niet waard voor..
![]()
||
Citaat:
en aan een andere ex van me die me nu ontzettend neerbuigend zit te behandelen omdat hij WEL een vriendin heeft en hij WEL zijn school al af heeft etc. en aan de vriend van mijn moeder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed aan hem hebk een hekel, reden zie de reply van Vampiria.
|
Aan mijn tante en oom. Ze boren mij iedere keer weer zo de grond in dat ik ze wel kan schieten. Nooit is iets wat ik doe goed enzo. Trouwens, het is altijd zo geweest, ook bij de moeder van mijn moeder. Verschrikkelijk.
|
![]() |
M'n lerares Geschiedenis. Omdat ze dat ik "moeite met geschiedenis heb" Nou... stond vorig jaar een 8, jaar daarvoor een 7 en alle 2 de jaren dat ik haar had net een 6je!
Heb moeite met de lerares en NIET met het vak want ik vind het leuk!! Stom schepsel!! En het erge is nog: heb er dit jaar waarschijnlijk weer!!! grr... nightmare!!
|
m'n buurmeisje
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overvaller komt om na achtervolging door slachtoffer number9 | 500 | 19-01-2005 16:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van mijn boek, dat nu bij een uitgeverij ligt!!! Anne | 21 | 24-09-2001 12:36 |