Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe, ik zat van de week in de sneltram, kijk ik opzij..
Stond er een bus stil..Dus ik kijken..Was de hele voorkant in puin..En even verderop was een auto helemaal in puin..(aanrijding met elkaar gehad denk ik) Dat vond ik best vreemd.. ![]() Ja het is wel logisch natuurlijk..Maar gewoon om te zien.. |
![]() |
|
Een verkeersagent die na een ongeluk (er was een boog van stoplichten tegen de grond gereden
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ooit op een maandagochtend .. reed met mijn pa naar kantoor. Toen we over de dijk reden, stond daar een vrachtwagen geparkeerd, dus moesten we er omheen .. voor ons was een fietser die precies hetzelfde deed, maar halverwege ineens een slinger naar links maakte. Euhm, mijn vader raakte hem en ik zag hoe die meneer onder de vrachtwagen terecht kwam.
Er was verder gelukkig niets gebeurd. Hij had alleen schaafwonden. Voor de rest zag ik op de snelweg hoe iemand vol achterop een andere auto inreed toen we ineens met file kregen te maken .. slapende bestuurders die geen afstand houden, tsja. En ik zat al 2 keer bij dezelfde collega in de auto wanneer hij bij een ander achterop reed. Hij ziet geen diepte .. ![]() |
![]() |
|
Paar weken geleden, op de A12... We reden netjes 100, zien we ineens een rode peugot 205 slingeren en afremmen, gelukkig konden we 'm net ontwijken. Die eikel reed ineens 30. Wij hadden zoiets van: njah, laat maar, we zijn er voorbij.
Toen hij ons ineens weer inhaalde met 120. Eerst op de linkerrijstrook, toen op de middenrijstrook en toen dook ie ineens bijna rechts de berm in. Hij remde ook iedere keer af, dan reed ie 80, dan 20. Dus een andere auto en wij er maar achter rijden met alarmlichten aan, want die gozer was niet echt bij. Ondertussen 112 maar gebeld en die zouden wel iemand langssturen. We zijn er maar achter blijven rijden om 't in de gaten te houden. Toen die eikel ineens vol in de ankers ging en de linkerrijstrook op schoot. Is best enge met auto's die met 120 voorbij komen scheuren. Ging echt iedere keer net goed. Uiteindelijk hebben we die gozer op de linkervluchtstrook tot stilstand kunnen krijgen. Maar hij bewoog niet meer, zakte op een gegeven moment helemaal weg, keiharde muziek aan. Zijn maar in de auto blijven zitten, hebben 10 min. gewacht op de politie. Komt de politie eraan, zetten ze hun auto ervoor met zwaailichten aan... Komt die gozer ineens overeind, gaat ie zitten zwaaien naar ze ![]() Hij's afgevoerd met de ambulance... Was best wel eng eigenlijk, zoveel auto's die hem bijna geschept hadden, scheelde weinig... |
![]() |
|
schiet me nix te binnen ff nog denken
![]() owjah! iemand reed een tuin in en gign heel vaak o pde kant en toen stondie zow snel weer recht overeind en rukte aan ut stuur en was de tuin weer uit.. en dit alles in 2 sec ofzow ![]() owjah nu k nog beter nadenk dit was i kzelf vorige week op de fiets ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had een keer een auto voor me rijden met rijles ( help) en die reed achterstevoren (was verkeerde weg ingereden en ging toen maar achteruit weer terug want anders was ie aan het spookrijden) En die man achter het stuur zat dus met zijn hoofd naar mij toe. Ik lag in een deuk ![]() En de buschauffeur die bij de rotonde i.p.v. 3/4 rond, maar gewoon meteen naar links ging ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|