Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmm... ik denk dat ik zo eerlijk ben (NU DAN) om het terug te geven, maar als ik dakloos ben???? I
k weet het niet, aan de ene kant ben ik zo egoïstisch om te zeggen: Ja, nou en? Fijn dat je het bent verloren maar nu kan ik tenminste weer gaan douchen en in een bed slapen.. en aan de andere kant zou mn geweten aan me gaan knagen... Je n'ai sais pas...
||
Citaat:
Dan zou dit dus ook niet uitmaken verder...?
||
Citaat:
maar aangezien ik niet dakloos ben zou ik nu anders reageren als ik het zou vinden, ik zou een gedeelte van het geld houden, vindersloon ![]()
|
Zou je geen licentie kopen voor MVV?
Ik wil namelijk nog één keer: - Zien dat Erik Tammer de 2-2 scoort - Café op 't Vrijthof - TV Roermond en stoppende treinen - Discotheek PEPpermill - Met hamburgers gooien in de McDrive - Rennen door Boschpoort - Zien dat je MJK'er wordt met vallen en opstaan - De trappen bij de sportkantine - Middelvingertjes op de Boschpoorttribune - Hekken bij trainingsvelden - Bij Nijmegen al anderhalfuur in de file staan - Maastrichtse Feyenoorders (Jantje????) Ach eigenlijk wil ik nog wel zoveel in Maastricht, maar ja om er nu 12.000 euro voor te betalen. Ga ik toch liever voor naar een andere uitwedstrijd. Overigens wel respect voor de bewuste dakloze die daadwerkelijk het geld ook heeft teruggegeven aan de rechtmatige eigenaar. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik geen zin zou hebben om naar de gemeente te gaan om het geld achter te laten, aangezien er - volgens mij - geen adres op een id-kaart staat. Dat ding kan dus de brievenbus (PTT) in en het geld zal ik waarschijnlijk zelf houden.
Had de betreffende persoon het maar veilig moeten opbergen. Hoe heerlijk ethisch onverantwoord. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
zou jij ondergoed lenen, in geval van nood mikeje | 21 | 05-04-2011 15:43 | |
De Kantine |
Wat mag jij allemaal niet? TopDrop | 91 | 23-06-2005 18:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen in deze situatie? Silvie | 20 | 11-01-2005 17:51 | |