Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik irriteer me aan:
- mn zusjes als ze weer eens al hun troep achter hun kont aan laten slingeren - mn zusjes als ze vet irritant of arrogant doen - mn zusjes die gewoon niet kunnen nadenken - het feit dat ik allemaal moet bedenken wat ik na school ga doen - het feit dat profielwerkstuk nog steeds niet af is - die SUPERIRRITANTE en LELIJKE en OUDE en VIEZE bouwvakkers die je gaan nafluiten/roepen/schreeuwen en dat dat heel grappig en stoer vinden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-mensen die zich beter voelen dan anderen
-jongens die denken dat/ doen alsof ze me leuk vinden.... en dan eerst een half jaar nix van zich laten horen en dan spreek ik ze weer en doen ze alsof we ineens zonodig moeilijk vaak moeten daten en afspreken. En dan reageren ze verontwaardigd als ik dat niet meteen doe ![]() (gefrustreerd over een msn-gesprek dat gaande is ![]() "ik heb altijd als ik je leuk vond, geprobeer om met je uit te gaan, aan gezien dat niet werkte, omdat een van ons soms niet kon, heb ik nog een tijd met je gesproken via mail en msn, maar ik moet altijd vragen of we nog wat leuks gaan doen, of isdat alleen bij me?" Arrrggggghhhh... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij worden er in dit topic veel dingen opgenoemd die beter het etiket "ergernis, irritatie" kunnen krijgen..
Over de zeik gaan betekent voor mij dat ik vet pissig word en er wat van ga zeggen of dat ik na een kwartiertje nog loop te foeteren.. Ik raak over de zeik als mensen mij dingen proberen aan te praten.. Zoals: zeggen dat ik dingen heb gezegd bla bla bla.. (terwijl ik die dingen dus niet heb gezegd..) |
![]() |
|
mensen die denken iets over je te zeggen te hebben die dat totaal NIET hebben, mensen die vreselijk arrogant hun 'over-kijk-mij-onschuldig-en-lief-tegelijk-lachje' door de hele klas laten horen
![]() ![]() Kortom, mensen die zich beter voelen dan een ander, daar walg ik echt van...
|
- Mijn ouders
- Planet internet - Doornstruiken en lage bruggen tijdens het kanoën ( ![]() - Mensen die niet of maar half luisteren als je iets vertelt - Atheïsten die er erg trots op zijn dat ze dat zijn - Vooroordelen - Laksheid - Mensen die je aanspreekt op iets wat je niet aanstaat, die daarna de zaak zó gaan verdraaien dat het ineens jouw schuld is - Hypocrisie - Roddelen - Gym in de regen
|
![]() |
|
ik ben niet zo snel over de zeik eigenlijk..
Alleen tegen mn vader kan ik de laatste tijd was uitvallen, maar hij begrijpt me vaak gewoon echt niet.. Maar over het algemeen krijg je mij niet snel op de kast..
||
Citaat:
Ze moeten zelf maar weten hoe ze doen tegen elkaar, ik snap het alleen gewoon niet zo.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als mensen constant over iemand roddelen, gewoon geen 5 sec. zonder over iemand anders te praten kunnen. (das geen goede zin he?)
en..als mensen hun discman loeihard hebben in de bus, daar irriteer ik me ook ontzettend aan. EN mensen die ontzettend arrogant doen, die denken dat iedereen hen per definitie geweldig vinden, GETVER xxxx Janicha
||
Citaat:
Haha hij zal mij wel te groot zijn, maar anders had ik m misschien wel van je gekocht, als ik m wel leuk vindt ![]() ![]() haha mjah hij zal ook wel beetje prijzig geweest zijn.. ![]() mjah ik begin nu wel erg benieuwd te worden naar de jas!!! ![]()
|
als mensen me niet begrijpen, maar net doen van wel.
Of als mensen bij hun iegen standpunt blijven, terwijl ze daarbij geen respect voor de ander tonen.. dat ze dan dan gewoon uit hun nek zitten te lullen... (is dit goed uitgelegd?) Of mensen die chagerijnig worden omdat je op dat moment niet met hun eens bent, of gewoon niet te enhousiast reageerd omdat je toevallig op dat moment er geen zin in hebt...
|
- Mensen die me voor schut proberen te zetten.
- Me broer wanneer hij iemand afkraakt die ik graag mag. - Me mams als ze weer eens met haar verhalen komt over "waarom 'zoek' je niet iemand dichterbij..." ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De Kaker oo0oo | 9 | 30-09-2004 19:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |