Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2002, 22:48
Diablos
Diablos is offline
ok ik heb dit hier geplaatst en niet op films & tv omdat het me niet om het programma gaat maar om de recordpoging.. die is gewoon debiel. ze zetten 1 miljoen stenen meer neer en dan vinden ze het nog knap dat er meer omvallen dat het jaar ervoor. en dan is het zogenaamd nog spannend.. slaat toch nergens op, als ze het dan echt spannend willen hebben laten ze dan net zoveel stenen als vorig jaar neerzetten
Oud 31-10-2002, 23:00
Sublime85
Sublime85 is offline
Och ja ieder zijn eigen hobby natuurlijk ook een stukje zelfbevrediging reclame ect....maar het principe is idd niet echt.......spannend ofzo...maar wel leuk om te zien in china ofzo hadden ze gewoon alle steentjes achter elkaar gezet ... haha..en toen hadden ze het verbroken
Greetz
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 23:03
Verwijderd
Domino Day is een waardeloze poging om iets SBS-exclusiefs te hebben. Er is totaal geen concurrentie, die man hoeft alleen zijn eigen record te verbreken. Wat is er dan spannend aan?

Het ergste is dat dit 'evenement' groots wordt opgezet met voorbeschouwingen, nabeschouwing, Domino-journaals en voorbereidingen...Alsof Nederland op zoiets zit te wachten...

Om van die verschrikkelijke Hans Kraay Jr. nog maar te zwijgen ;o
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 23:07
Diablos
Diablos is offline
Citaat:
Sublime85 schreef:
Och ja ieder zijn eigen hobby natuurlijk ook een stukje zelfbevrediging reclame ect....maar het principe is idd niet echt.......spannend ofzo...maar wel leuk om te zien in china ofzo hadden ze gewoon alle steentjes achter elkaar gezet ... haha..en toen hadden ze het verbroken
Greetz
oja ik zeg ook niet dat het niet leuk is om naar te kijken, ziet er best geinig uit wat ze hebben opgebouwd.. maar de recordpoging is gewoon bij het debiele af.
Oud 01-11-2002, 08:23
Talon
Talon is offline
en dan hebben ze heel toevallig zo'n rare bal die ronddraait (nee niet hans) om even tijd te maken voor de reclame..
achterlijk programma...
dan kijk ik nog liever naar de bevalling ofzo Zo'n open wond is altijd nog beter dan dat..
Reageren

Regels voor berichten